SEMINÁRNÍ PRÁCE Z PŘEDMĚTU MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU ZVÝŠENÍ ATRAKTIVNOSTI VYBRANÉ DESTINACE Z POHLEDU CESTOVNÍHO RUCHU 1) Geograficky specifikujte zvolenou destinaci. 2) Proveďte analýzu zvolené destinace (mikroregion, turistická oblast či krajské město) na základě struktury činitelů ovlivňující rozvoj a rozmístění cestovního ruchu. Následně sestavte SWOT analýzu. 3) Na základě provedené analýzy vyberte určitý produkt cestovního ruchu, případně zajímavou atraktivitu vhodnou pro rozvoj cestovního ruchu v destinaci a vytvořte marketingový plán (z pozice místního zastupitelstva či vlastníka vybraného objektu). Definice cílů, určení tržních segmentů, tvorba marketingového mixu s důrazem na propagační a komunikační mix. Produkt může již existovat, pak jej vylepšíte, nebo lze vytvořit produkt nový. Lze se zaměřit i na určitý typ cestovního ruchu např. cykloturistiku, agroturistiku, pivní stezky, kongresovou turistiku, koupaliště, lyžařský areál, zámek,.. 4) Cílem je sestavit konkrétní návrhy, (ne obecné řeči typu: zlepšení kvality služeb, infrastruktury, ale jak zlepšit, co udělat, apod.) 5) Uvést zdroje čerpání dat. Rozsah: 6-10 stránek, skupinky po 3 osobách. Termín odevzdání: 11.5.2010 společně s prezentací. Kombinovaná forma 14.5.2010 Za podobné práce body dolů stejně jako za pozdní odevzdání.