Seminář (datum) Téma prezentace Jméno studenta Jméno studenta 6.5. Pedagogika hry-vymezení pojmů Nejčastější novodobí autoři,kteří se zabývají tématem „hry“ (a jejich díla), dělení her Aktivizační metody ve výuce (učení hrou) 20.5. Úloha hry ve vývoji jedince Fučíková Táborský Teambuilding Cupák Chvátal Zážitková pedagogika Kubala Šebesta Neklid a agresivita u dětí Doležal,Valenta Jalová 27.5. Psychomotorické hry Sýkorová Kejzlar Hračka jako prostředek osobnostního rozvoje Smrčková Zelenková Pohybové hry jako zábavný prostředek rozvoje dovedností Jančíková Šmarda Fyziologický účinek pohybové hry Šimoníček Matějka, Kolečkář Hra jako výchovný prostředek Sklenář Seminář (datum) Téma her Jméno studenta Jméno studenta 6.5. Iniciativní hry- seznamovací Sklenář Aktivizační a edukativní hry 20.5. Hry zaměřené na rozvoj spolupráce Jančíková, Táborský Šmarda Skupinové hry Sýkorová, Jalová Cupák Hry pro zvládání agresivity a neklidu Šimoníček Fučíková 27.5. Hry pro posílení psychické odolnosti Chvátal, Kolečkář Doležal Hry zaměřené na rozvoj emocí a komunikace Kubala, Valenta Smrčková Didaktické hry Kejzlar, Fučíková Zelenková Hry pro rozvoj zdravé osobnosti Matějka, Šebesta Šebesta