SEMINÁRNÍ PRÁCE Z PŘEDMĚTU ZÁKLADY CESTOVNÍHO RUCHU - Kombinovaná forma ZVÝŠENÍ ATRAKTIVNOSTI VYBRANÉ DESTINACE Z POHLEDU CESTOVNÍHO RUCHU 1) Geograficky specifikujte zvolenou destinaci. 2) Proveďte analýzu zvolené destinace (mikroregionu, turistické oblasti či krajského města) na základě struktury činitelů ovlivňujících rozvoj a rozmístění cestovního ruchu. Následně sestavte SWOT analýzu (včetně navrhovaných strategií). 3) Na základě provedené analýzy vyberte určitý produkt cestovního ruchu (resp. konkrétní strategii), případně zajímavou atraktivitu vhodnou pro rozvoj cestovního ruchu v dané destinaci a vytvořte kompletní marketingový plán (z pozice místního zastupitelstva či vlastníka vybraného objektu). Vymezte jednotlivé tržní segmenty dle různých segmentačních kriterií (pro další část práce zvolíte nakonec pouze jeden konkrétní segment) a vytvořte kompletní marketingový mixu s důrazem na mix komunikační. Produkt může již existovat - pak jej vylepšíte, nebo lze vytvořit i produkt nový. 4) Cílem je sestavit konkrétní návrhy, ne obecné řeči typu: zlepšení kvality služeb, infrastruktury, ale jak zlepšit, co udělat, apod. 5) Uvést zdroje čerpání dat dle citační normy. Rozsah: 15 až 20 stránek, skupinová semestrální práce Termín odevzdání tištěné verze (4 strany na list) a prezentace projektu v ppt: 30.3.2012