MARKETING VE SPORTU (zadání 2. seminární práce) Marketingový mix vybraného sportovního produktu Cíl a struktura seminární práce Cílem seminární práce je zpracování marketingového mixu vybraného sportovního produktu a navrhnout opatření na zvýšení jeho prodejnosti. Strukturu práce lze shrnout do následujících bodů: 1. Úvodní strana 2. Product - Produkt 3. Promotion - Komunikační mix 4. Price - Cena 5. Place - Distribuční cesta 6. Další prvky marketingového mixu 7. Návrhy na zvýšení prodejnosti Zdroje Přílohy Úvodní strana · Identifikace autora (příjmení, jméno, skupina, předmět, ročník, škola, podpis) · Název (Marketingový mix ……) · Datum odevzdání Produkt * Základní charakteristika – jádro produktu (název, funkce, vývoj, ….) * Rozšířený produkt (značka – image nebo goodwill, obal, ……) * Doplňkové služby či komplementární produkty * Konkurenční produkty (možnost využití substitutů) Komunikační mix · Reklama * Podpora prodeje * Osobní prodej a PR * Direct marketing, direct mail * Možnosti využití specifických typů marketingu (buzzmarketing: guerilla marketing, virální marketing – word of mouth; pojem ambush marketing) Cena · Srovnání ceny a kvality · Poskytování slev · Změna ceny (inovace, cenové akce, ….) Distribuční cesta · Popis celé distribuční cesty, včetně jednotlivých variant · Charakteristika distributorů · POS (points of sale) Další prvky marketingového mixu · balíčky · lidé * spolupráce a partnerství Návrhy a doporučení na zvýšení prodejnosti * produkt * komunikace * cena * distribuce * ostatní prvky MM Zdroje Přílohy Úprava, hodnocení a odevzdání práce Seminární práce bude vypracována na listy A4; řádkování 1,5; okraje 2,5 cm; písmo Times New Roman; velikost písma 12; nadpisy 14 bold; rozsah práce 5 – 7 stran textu včetně tabulek (grafy, obrázky, schémata, diagramy apod. uvést v příloze). Práci je nutné uložit do odevzdávárny. Při hodnocení je rozhodující obsahová-faktická stránka práce a současně se přihlíží i k formální stránce.