Postup na stanovení strategie 22 kroků 1.Rozhodnutí zpracovat strategii. 2.Jmenování strategického týmu. 3.Vysvětlení nezbytnosti strategického řízení. 4.Osvojení principů strategického myšlení. 5.Zpracování 1. verze mise, vize a strategických cílů. Tab. 1. 6.Segmentace. 7.Analýza okolí. 8.Předpověď poptávky. • 1. 21. kroků 9.Určení faktorů ovlivňujících strategii. 10.Kvantifikace předpovědi poptávky. 11.Zjištění tržního podílu v zájmových regionech. 12.Analýza konkurence. 13.Analýza vědeckotechnického rozvoje. 14.Analýza energetiky, ekologie, pracovních sil. 15.Analýza vlastní sportovní organizace, sport. zař. apod. 16. Formulace mise, vize, strategických cílů a zásadního rozhodnutí. 17. Zpracování dílčích strategií. 18. Stanovení a zavedení stimulace. 19. Formulace strategických operací. 20.Zhodnocení efektivity variant strategie. 21.Výběr varianty k realizaci. 22.Rozhodnutí o realizaci.