Tabulky strategie Doc. Ing. Jiří Novotný, CSc. KSVSM, FSpS MU, Brno Segmentace poptávky v roce… Produkt Klienti, diváci Zájmové regiony - oblasti A1 K1 R1 R2 K2 R3 K3 R4 R5 A2 A3 An Faktory ovlivňující cílenou poptávku produktu A1 Faktor Neovlivnitelné •Demografická struktura •Důchodová situace •Přírodní podmínky •Atp. • Vývoj v letech Váha Ovlivnitelné •Kvalita výkonu •Atp. Prognóza cílené poptávky po produktu A1 na léta ………………………… ( tis. Kč – stálé ceny) Roky / varianta Pesimistická Realistická Optimistická Hodnocení konkurentů Konkurent XY Lepší naše úroveň horší +2 +1 0 -1 -2 Objem tržeb Kvalita výkonu Kvalita služeb Kvalita informovanosti veřejnosti Náklady Technologie Lokalizace Účinnost vlastního nebo nákup výzkumu a vývoje Likvidita Zisk Kvalita pracovníků Systém řízení kvality Motivace pracovníků Efektivnost strategie Evidence klientů Vztahy k trenérům Vztahy ke klientům Vztahy k ostatním obdobným sportovištím Úroveň řízení Úroveň organizace Image sportoviště – akce Přístup k riziku Vytížení kapacit: Další Analýza regionu z hlediska energetiky, ekologie a pracovních sil Skutečnost Prognóza na léta (periody) Energie •Přivedené množství •Potřebné množství •Saldo Voda •Přivedené množství •Potřebné množství •Saldo Teplo •Přivedené množství •Potřebné množství •Saldo Exhalace, emise, odpadky •Přípustné •Skutečné •saldo •Pracovníci •Potřeba •Disponibilní zdroje •Saldo