Propagace a média (np2285) Michal Jilka Požadavky na splnění předmětu •Vypracování závěrečného projektu a jeho prezentace + zkouška •1 absence na seminářích •Povinná účast na posledních dvou seminářích (prezentace závěrečných projektů) Michal Jilka - Propagace a média (np2285) 23.2.2017 Struktura seminářů 23.2.2017 Michal Jilka - Propagace a média (np2285) Datum Téma 23.2. Představení a seznámení s obsahem předmětu 2.3. Specifika sportovního marketingu, marketingová komunikace a komunikační mix 9.3. Corporate Identity 16.3. Mediální plánování a Public relations 23.3. Digitální marketing ve sportovním prostředí 30.3. PRE proces – audit, cíle, strategie a plány 6.4. Příprava projektů 13.4. Příprava projektů 20.4. Prezentace projektů (nejpozdější odevzdání 16.4.) 27.4. Prezentace projektů (nejpozdější odevzdání 23.4.) Závěrečný projekt •Vypracování ve čtveřicích a následná prezentace (10 min + 5 min diskuze) •Nahrání projektu do odevzdávárny • •Téma: Propagace vybraného sportovního klubu/akce •Analýza současného stavu •Analýza konkurence a postoje veřejnosti •Stanovení strategických cílů a stanovení cílů pro komunikaci a public relations •Vypracování mediálního plánu •Vypracování tiskové zprávy 23.2.2017 Michal Jilka - Propagace a média (np2285) Úkol na příště •Vytvořit skupiny a sdělit téma vč. konkrétního klubu či sportovní akce, na kterou bude projekt zaměřen 23.2.2017 Michal Jilka - Propagace a média (np2285) A teď něco o vás? 23.2.2017 Michal Jilka - Propagace a média (np2285)