1) Ligové projekty · Průzkum mezi evropskými soutěžemi (nemusí jít výslovně jen o fotbalovou), zda někde realizují podobné projekty, jako máme ve fotbale třeba Víkend otců – celoligový projekt nebo aktivace ligového obchodního partnera na podporu návštěvnosti na stadionech. Dle zjištěných poznatků navrhnout vhodné akce pro zařazení do české fotbalové (případně i jiné) soutěže. 1. skupina Pavel Časta Jan Holub 2. skupina 2) Sponzorský pool · Zpracování stávajícího sponzorského poolu evropských fotbalových lig (všech úrovní od Premier League po východní soutěže) – podle kategorií / oboru a názvu (vždy soutěž a její partneři). Vytvoření portfolia potencionálních partnerů k budoucímu oslovení (včetně odůvodnění), popř. vytvoření sponzorské nabídky pro zahraničí. 1. skupina Petra Čermáková Erik Dvořák 2. skupina 3) TV schéma · Jaké televizní schéma vysílání nabízejí evropské soutěže (vybrané na různých úrovních) – kolik zápasů na placených / veřejnoprávních kanálech, někde třeba vybraná utkání i na sociálních sítích – na jakých trzích Evropa/Asie atd. Navrhněte ideální schéma vysílání včetně ideálních dnů pro vysílání utkání. 1. skupina Kateřina Kouřilová Leoš Kaplan 2. skupina Jan Babinec Jakub Doležal 4) Nadstavba projekty · U soutěží, které zavedly nadstavbovou část zjistit, zda dělaly nějaké zajímavé projekty pro fanoušky. Na základě zjištěných informací navrhnout možnosti aktivace fanoušků v průběhu nadstavbové části. 1. skupina Ján Dolák Barbora Budínská 2. skupina 5) Prosincové termíny · Analyzovat zadaná data, zjistit příčiny poklesu návštěvnosti, zjistit postupy v ostatních sportovních ligách a navrhnout postup pro aktivaci fanoušků v prodlouženém ligovém období. 1. skupina Eva Mlejnková Veronika Jirsová 2. skupina Aleš Ligaun Daniel Konečný