§Napojení na §Historii §Sociologie §Psychologi §První systematický marketing v USA – NBA, NHL, NFL,… §Otázky §Jak by se měly prodávat TV práva? §Jak by se měli prodávat talentovaní hráči? (kdo stanovuje cenu?) §Měl by být trh profi sportu regulován? (Případně kým?) §Čeho by se měla týkat regulace profi ligových soutěží? (draft, platové stropy,…) § §Merch §Týmy / kluby §Hráči §Sponzoři §Reklama / sponzoring §Sportovní arény §Konkurenční rovnováha §Komercionalizace OH § §„OH by měly být majákem lidského pokroku a schopností, ne msítem, kde se vzdává hold špatnému stravování“ Tim Lobstein, ředitel World Obesity Federation §Kluby §Hráči §Kapitál §Merch §Nadační fondy / Nadace §Kanouté §Lance Armstrong §„zelené“ OH §NBA §„Máme jen dvě mise. Tou první je být nejúspěšnější a nejrespektovanější basketbalovou ligou na světě, tou druhou je využít našeho postavení a popularity k pomoci okolní společnosti.“ §NBA Cares §Hockey Fights Cancer §90% týmů z top 4 USA soutěží má vlastní charitativní organizace § §Zájem médií §Atraktivita pro mládež §Pozitivní zdravotní dopady §Zlepšení kulturního porozumění a integrace §Sociální interakce §Zábava a pozitivní emoce §Informovanost o udržitelnosti §Bývalí hráči Sparty §Hráči ve zdravotní či sociální nouzi §Děti a mládež §Sparta základ života §Odpovědnost dětí §Spolupráce se školami §Fandíme slušně §Hledáme rodiče §Pěstounské rodiny §Můj první klub (FAČR) §Neberte nám naši hru (chování rodičů) §Obyvatelé okolí stadionu na Letné §Aktivity pro místní komunitu §Ukliďme Prahu,… §Senioři a zdravotně postižení §Sue Ryder Charity Cup §Výtěžel na provoz domova seniorů §Srdcerváči §Podpora zaměstnání osob se zdravotním /mentálním postižením §Dotknout se světa – FIFA §Rozvíjet hru §Vybudovat lepší budoucnost §Fotbal pro naději - streetfootballworld §Fotbal pro planetu §Fair play §Boj proti rasismu a diskriminaci