Koncepce rozvoje klubu 1.SC Znojmo FK Předmět: Management a marketing sportovních akcí a klubů Období: říjen – prosinec 2020 Cíl projektu: Vytvoření koncepce rozvoje klubu 1.SC Znojmo Požadavky projektu: a) Sportovní klub - Analytická část o Analýza prostředí (vnějšího + vnitřního) o Analýza marketingových aktivit klubu o Základní finanční analýza (1. /2. /3. liga) o Dotazníkové šetření o Další dle uvážení - Návrhová část o Vhodná organizační struktura o Krizové řešení situací (Covid, ekonomické problémy,…) o Stanovení strategických cílů o Marketingová strategie o Koncepce rozvoje klubu pro období 2021 – 2025 b) Sportovní akce (1 ze 2) - Akce spojená s klubem o Ligové utkání o CSR projekt o Návrh vlastní klubové aktivity - Akce dle vlastního výběru o Analýza vybrané sportovní akce o Návrh vlastní sportovní akce včetně náležitostí Harmonogram semestru: 7. 10. Úvodní hodina 14. 10. Stanovování cílů – teorie 21. 10. Dotazníkové šetření = hotové dotazníky, nastavené distribuce Nastínění cílů projektu 28. 10. Náležitosti řízení sportovních klubů a akcí 4. 11. Management v prostředí fotbalového klubu + náležitosti podepsání hráče - práce s IS FAČR a FIFA TMS + náležitosti přestupů 11. 11. Zdroje financování sportovního klubu - Sponzorská nabídka – ukázky ČR + zahraničí - Přestupy – Solidarity contribution + training contribution 18. 11. Případové studie ČR a zahraničí 25. 11. Prostor na zpracování projektu + týmové konzultace 2. 12. Prostor na zpracování projektu + týmové konzultace 9. 12. Prostor na zpracování projektu + týmové konzultace 16. 12. Prezentace projektu (v případě možnosti osobní prezentace) - ideálně osobně – buď prosinec, nebo leden (pokud bude možnost)