Skip to top bar
Skip to header
Skip to application menu
Skip to content
Skip to footer
CS
>
Files
>
Study Materials
>
Study materials posted under the course FSpS:
dc4002
>
Learning Materials
FSpS:dc4002 Quantitative Research Methodology
Files
Documents
Official notice board
Study Materials
More
Files
Documents
Official notice board
Study Materials
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Learning Materials
um
/7
2/3/2023
Folders
Files
1._dc4002_Pokyny-projekt-literatura-hodnoceni_JS2025.pdf
1._dc4002_Pokyny-projekt-literatura-hodnoceni_JS2025.txt
1._dc4002_Pokyny-projekt-literatura-hodnoceni_JS2025.pdf
Zháněl, J.
26/2/2025
2._Metodologie_2024.pdf
2._Metodologie_2024.txt
2._Metodologie_2024.pdf
Zháněl, J.
26/2/2025
3._Statistika_1_2024.pdf
3._Statistika_1_2024.txt
3._Statistika_1_2024.pdf
Zháněl, J.
26/2/2025
4._Statistika_2_2024.pdf
4._Statistika_2_2024.txt
4._Statistika_2_2024.pdf
Zháněl, J.
26/2/2025
5._Zhanel_vyzkumny_soubor__pp.22_.pdf
5._Zhanel_vyzkumny_soubor__pp.22_.txt
5._Zhanel_vyzkumny_soubor__pp.22_.pdf
Zháněl, J.
26/2/2025
6._Zhanel_omyly_a_myty_korelacniho_poctu__pp.38_.pdf
6._Zhanel_omyly_a_myty_korelacniho_poctu__pp.38_.txt
6._Zhanel_omyly_a_myty_korelacniho_poctu__pp.38_.pdf
Zháněl, J.
26/2/2025
7._Zhanel-metodologie-vyzkumne-prace__pp._66__2014.pdf
7._Zhanel-metodologie-vyzkumne-prace__pp._66__2014.txt
7._Zhanel-metodologie-vyzkumne-prace__pp._66__2014.pdf
Zháněl, J.
26/2/2025
go to course dc4002 Quantitative Research Methodology
Co je jinak
přidání souboru
Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka
Přidat
.
Co je jinak
další operace se soubory
Podrobnosti lze zjistit označením příslušného
řádku
.
Co je jinak
pohled pro experty
Pro častou práci je možné zvolit režim
Více možností
.
Co je nové
vyhledávání souborů
Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do
adresního řádku
.
Co je nové
rychlý přístup k souborům
Pomocí funkce
Nedávné
je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit
Hvězdičkou
.
Co se chystá
Připravujeme další vylepšení pro
mobilní zařízení
.
×
×