Mgr. Michal Vičar ¡Plán § vypracovaný plán, s dílčími i hlavními cíly, tedy čeho a jak toho chci dosáhnout (ale zachovat si prostor pro flexibilitu) ¡Reflexe §Získávání informace, co se ve skupině děje, jak jsou aktivity prožívány § skupina má šanci se vyjádřit, uvolnit emoce. §získávání odstupu ¡Pracovat v týmu §Jeden se zaměří na samotné provádění aktivit, druhý spíše pozorovatel. §Může být i někdo mimo projekt, s kým jej konzultuji. §kontrola, jak moc jsme vtaženi. ¡Hranice §Co se děje ve třídě se děje ve třídě §Minimalizace přenosu aktivit do neformálního prostředí (např. pravidlo čtyř stěn, co se tady upeče, to se tu i sní) §Držení si osobních hranic pedagogem ¡Informace §Vědět s kým pracuji ▪jaký je charakter skupiny ▪jaká je osobnost členů, jaké je jejich zázemí, jak se chovají ¡Manipulace §Omezit manipulaci s členy, pokud se děje, tak vědět proč, a kam s tím směruji. § §