Projekt - Marketing sportovního klubu (SK) (1., 2. či 3. nejvyšší soutěž) 1)Úvodní strana + úvod (obecně k tématu – vlastními slovy) 2)Cíl a metodika 3)Základní údaje o klubu (charakteristika, historie, právní forma, největší úspěchy, …….) 4)Analýza prostředí (STEP analýza - makrookolí, odvětvová analýza – mikrookolí, analýza vnitřního prostředí) 5)Merchandising (spolupráce s výrobci a distributory sportovního či jiného zboží) 6.Sponzoring (uvést hlavní sponzory a jejich základní charakteristiku) 7.Segmentace trhu (aplikace obecných hledisek segmentace na sportovní klub) 8.Komunikační mix (např. reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, direct mail) a jeho využití u jednotlivých tržních segmentů (cílových skupin) 9.Cenová politika (faktory ovlivňující cenu, zdroje financování, slevy, …) 10.Marketingový výzkum (dotazník + řízený dialog) 11.Návrhy a doporučení na zlepšení současné situace (účast na akcích, komunikace – návrh letáku a sloganu, spolupráce, financování, ………..) 12.Závěr •Zdroje •Přílohy