Úkol - 3.seminář 1. Proč nepoužíváme pojem „přijímáme nulovou hypotézu“? 2. Pro následující případy stanov nulovou a alternativní hypotézu. a) Závislost dosaženého vzdělání na dosaženém vzdělání matky b) Rozdíl mezi výsledky hodnocení získaných pomocí diskrétního a fuzzy přístupu c) Vztah mezi podporou ODS a ČSSD d) Velikost výplat ve strojírenství a v bankovnictví. 3. Na základě p-hodnot (K-S, AD, Chí-kvadr.) rozhodni, zda zamítáme nebo nezamítáme nulovou hypotézu 4. V datovém souboru ze studijních materiálů ověř normalitu rozložení dat pro proměnné věk, výška, váha, Sher, RBC, RRRC 5. V datovém souboru ze studijních materiálů ověř normalitu rozložení dat pomocí histogramu pro proměnné věk, výška, váha, Sher, RBC, RRRC. 6. Jaká je interpretace Cohenova d, které dosahuje hodnoty 0,12? 7. Kolik přibližně členů první skupiny má vyšší hodnotu znaku než průměrný člen druhé skupiny, pokud Cohenovo d má hodnotu 0,8.