Management a marketing sportovních klubů a akcí (np4215) Michal Jilka Struktura seminářů 26.9.2019 Michal Jilka - Management a marketing sportovních klubů a akcí (np4215) 2 Datum Téma 19.9. Seznámení s obsahem a náplní předmětu, požadavky na splnění, marketingový mix 7P 26.9. Marketingový mix 7P, Double Diamond 3.10. Společná příprava kampaně 1 – my a náš zákazník (analýzy, cílové skupiny, insighty) (WS) 10.10. Společná příprava kampaně 2 – Customer journey (WS) 17.10. Společná příprava kampaně 3 – cíle a očekávání 24.10. Společná příprava komunikační strategie 31.10. Společné dokončení komunikační strategie, zanesení do redakčního plánu 7.11. Vlastní dokončení projektů 14.11. Vlastní dokončení projektů 21.11. Vlastní dokončení projektů 28.11. Prezentace projektů 5.12. Prezentace projektů 12.12. Prezentace projektů Double diamond 26.9.2019 Michal Jilka - Management a marketing sportovních klubů a akcí (np4215) 3 •Kreativní návrhový proces •„aplikujte, co vám vyhovuje, přizpůsobte, co potřebujete tak, aby vám to fungovalo“ •Zahrnuje čtyři fáze, jak se dostat z bodu A (něco nevím) do bodu B (vím něco, jak udělat) • https://cdn-images-1.medium.com/max/1800/1*xTLgEKCXqhMfX0HONGd0AA.jpeg 26.9.2019 Michal Jilka - Management a marketing sportovních klubů a akcí (np4215) 4 Double diamond – čtyři fáze 1.Fáze výzkumu •Porozumění a pochopení situace, definice toho, co ještě potřebujeme, analýzy apod. 2.Fáze syntézy •Porozumění a pochopení vlastního výzkumu, definování cílů, strategií, definice otázek How Might We /Jak bychom mohli…/ 3.Fáze rozvíjení •Návrh konkrétních řešení a jejich tvorba 4.Fáze realizace (dodání) •Finalizace, realizace řešení, dokončení strategií 26.9.2019 Michal Jilka - Management a marketing sportovních klubů a akcí (np4215) 5 Fáze výzkumu •Analýza vlastního současného stavu (marketingový mix, zákazník, cílové skupiny, pozice na trhu, pozice brandu, NPS…) •Analýza stavu konkurence •Definice konkrétních výzkumných metod (http://100metod.cz/) •Kvalitativní výzkum •Kvantitativní výzkum • • 4.10.2018 Michal Jilka - Marketing sportovních klubů a akcí (np2435) 6 Úkol na teď (30 – 45 min) •Začít s vypracováním marketingové mixu Biathlonu NMNM na základě všech dostupných informací + ve skupinách se mě můžete ptát prakticky na cokoliv kolem Biathlonu NMNM • •Začít zpracovávat komunikační strategii „konkurenčních“ podniků SP 26.9.2019 Michal Jilka - Management a marketing sportovních klubů a akcí (np4215) 7 Úkol na příště a do projektů •Dodělání marketingového mixu Biathlonu NMNM na základě vámi zjištěných podkladů • •Analýza komunikační strategie „konkurenčních“ podniků SP • •Zhodnocení dat ze studijních materiálů + vaše vlastní analýza • •Přinést si post-ity (lepíky) a alespoň dva A3 papíry (nebo nejlíp flipchartové) 26.9.2019 Michal Jilka - Management a marketing sportovních klubů a akcí (np4215) 8