Komponenty diagnózy +--------------------------------------------------------------------------------------------+ | Metody | | Zdroje | | Prostředí | |-----------------------------------| |---------------------------| |------------------------| |˙ Přímé pozorování | |˙ Klient (dítě, | |˙ Domov | | | |adolescent) | | | |˙ Pozorovací škály | | | |˙ Škola | | | |˙ Rodiče | | | |˙ Interview | | | |˙ Poradna, klinika| | | |˙ Jiní členové rodiny| | | |˙ Záznamy předchozích | | | |˙ Prostředí her | |hodnocení | |˙ Učitelé | | | | | | | |˙ Komunita | |˙ Sociometrická hodnocení | |˙ Další zaměstnanci | | | | | |školy | | | |˙ Sebeposuzovací procedury, | | | | | |osobnostní testy | |˙ Vrstevníci | | | | | | | | | |˙ Výkonové testy | |˙ Informanti | | | | | |z komunity | | | |˙ Projektivní techniky | | | | | +--------------------------------------------------------------------------------------------+