Obecný konceptuální rámec kvalitativního výzkumu Plán: provedení něčeho, dosažení něčeho a) Série stádií b) cirkulární, rekurzivní lineární c) diskrétní uspořádání Sekvenční modely: a) Garbage Can Model I ˙ teorie ˙ metody ˙ východiska ˙ řešení b) Garbage Can Model II ˙ rozhodování ˙ problémy ˙ jevy ˙ osobní zájem výzkumníka Interaktivní model ˙ smysl ˙ kontext ˙ otázky ˙ validita ˙ metody Rady k tvorbě otázek 1. Začít s nějakými obecnými otázkami. 2. Pokud jsou vaše priority zamlžené, pak začněte s nimi a pak se je snažte odmlžit. 3. Formulujete-li více než tucet obecných otázek, pak si koledujete o problémy. 4. Někdy je snažší generovat konceptuální rámec poté, co vytvoříte seznam výzkumných otázek. 5. V multiple-case study se ujistěte, že všichni výzkumníci rozumí každé otázce a vidí její důležitost. 6. Když už je seznam výzkumných otázek hotov, podívete se na ně abyste se ujistili, že každá otázka je zkoumatelná. 7. Otázky si neustále v průběhu výzkumu připomínejte, buďte s nimi v kontaktu a pak budete lépe provádět sběr dat.