Hodnocení on-line diskuse (0-10 bodů) 0 2 4 6 8 10 Hodnocení zapojení studenta do diskuse Student se do diskuse prakticky nezapojil, nebo jen zcela formálně, případně až na konci semestru, kdy na jeho postřehy už nemohli ostatní reagovat. Student se do diskuse zapojil, ale jeho názory nestimulovaly ostatní k diskusi, převládaly krátké a nepromyšlené komentáře. Student se opakovaně zapojil do diskuse a nejméně jeden z jeho názorů vyvolal reakce jiných studentů. Převládaly promyšlené příspěvky, obsahující argumenty pro pozici studenta. Student se zapojil do diskuse v alespoň dvou různých vláknech. Ve většině reakcí korektně, věcně a promyšleně argumentoval s použitím původního textu. Jeho příspěvky opakovaně stimulovaly další diskusi. Student se zapojil do diskuse v alespoň dvou různých vláknech. Opakovaně, věcně a korektně reagoval a argumentoval. V příspěvcích pracoval s odbornou literaturou, kterou korektně citoval, včetně původního textu. Student samostatně inicioval alespoň dvě vlákna diskuse a zapojil se do diskuse do nejméně dalších dvou. Opakovaně, věcně a korektně reagoval. V příspěvcích pracoval s odbornou literaturou, kterou korektně citoval. Jan Činčera, 2015