Skip to top bar
Skip to header
Skip to application menu
Skip to content
Skip to footer
CS
>
Files
>
Study Materials
>
Study materials posted under the course FSS:
ZUR705
>
Learning Materials
FSS:ZUR705 Mass communication theory II
Files
Documents
Official notice board
Study Materials
More
Files
Documents
Official notice board
Study Materials
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Learning Materials
um
/12
Volek, J.
2/7/2004
Folders
1.týden - téma: základní přístupy k analýze mediálního publika
98910
/0
Volek, J.
15/10/2004
2. týden - téma: hlavní témata diskuse o mediálních účincích
98911
/2
Volek, J.
15/10/2004
3. týden - Teorie přesvědčování a výzkum účinků masových médií
98918
/1
Volek, J.
15/10/2004
4. týden - Studium percepce a mediální obsahy
98921
/9
Volek, J.
15/10/2004
5. týden - Role sociální percepce v masové komunikaci
98922
/3
Volek, J.
15/10/2004
6. týden - Dvoustupňová komunikace a názoroví vůdci
98924
/2
Volek, J.
15/10/2004
7. týden - Konstrukce (nastolování) mediální agendy (agenda sett
98926
/1
Volek, J.
15/10/2004
8. týden - Konstrukce (nastolování) mediální agendy (agenda sett
99054
/1
Volek, J.
15/10/2004
9. týden - Teorie vědomostní propasti
99077
/3
Volek, J.
15/10/2004
10. týden - Spirála mlčení
99082
/2
Volek, J.
15/10/2004
11. týden - Kultivační teorie
99089
/3
Volek, J.
15/10/2004
12. týden - Násilí a erotika na televizní obrazovce
99091
/0
Volek, J.
15/10/2004
Files
go to course ZUR705 Mass communication theory II
Co je jinak
přidání souboru
Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka
Přidat
.
Co je jinak
další operace se soubory
Podrobnosti lze zjistit označením příslušného
řádku
.
Co je jinak
pohled pro experty
Pro častou práci je možné zvolit režim
Více možností
.
Co je nové
vyhledávání souborů
Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do
adresního řádku
.
Co je nové
rychlý přístup k souborům
Pomocí funkce
Nedávné
je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit
Hvězdičkou
.
Co se chystá
Připravujeme další vylepšení pro
mobilní zařízení
.
×
×