Kombinace percepce a usuzování +--------------------------------------------------------------------------------------------+ | smysly |smysly |Intuice |Intuice | | | | | | | + | + |+ |+ | | | | | | | myšlení |City |city |myšlení | | | | | | | | | | | | | | | | |ST |SF |NF |NT | | | | | | | | | | | | | | | | |Praktický a věcný |Soucítivý a přátelský| Nadšený a vcítivý |Logický a vynalézavý | | | | | | | | | | | | | | | | |Rád/a používá schopnosti |Rád/a používá | Rád/a používá | Rád/a používá | | |schopnosti | schopnosti | schopnosti | | v | | | | | | v | v | v | |technických dovednostech | | | | |zacházení s fakty a | Praktické pomoci a | Porozumění a | Teoretickém a | |předměty | službě lidem | komunikaci s lidmi | technickém vývoji | | | | | | | | | | | | | | | | |například v oblastech jako| | | | |jsou aplikované vědy, | | | | |obchod, výroba. | |například v oblastech|například v oblastech| | | | jako jsou | jako jsou | | |například v oblastech| | | | | jako jsou | Psychologie | Fyzikální obory | | | | | | | | Péče o pacienty | Výzkum | Výzkum | | | | | | | | Komunitní služby | Literatura a umění | Management | | | | | | | | Prodej | Vyučování | Prognózy a Analýzy | | | | | | | | Vyučování | A mnohé další | A mnohé další | | | | | | | | A mnohé další | | | +--------------------------------------------------------------------------------------------+ Kombinace postoje a percepce +--------------------------------------------------------------------------------------------+ | Introverze a čití | Introverze a intuice | | | | |IS |IN | | | | | Vědění je důležité k poznání pravdy | Vědění je důležité | | | | | "Myšlenkový realista" | samo o sobě | | | | | | "Myšlenkový inovátor" | | | | | | | |---------------------------------------------+----------------------------------------------| | Extroverze a čití | Extroverze a intuice | | | | |ES |EN | | | | | Vědění je důležité | Vědění je důležité | | | | | pro praktické cíle | pro tvorbu změny | | | | | "Na akci orientovaný realista" | "Na čin orientovaný inovátor" | +--------------------------------------------------------------------------------------------+