Podpora pracovníků: týmové porady 1 x týdně,osobní rozhovory s vedoucím pracovníkem (3 x ročně, nebo dle osobní potřeby),podpora vzdělávacích aktivit (syndrom vyhoření, psychohygiena, partnerské a vztahové konstelace),odborná literatura, která je určena pracovníkům v pomáhajících profesí aj.,setkávání pracovníků i ve volném čase (př. víkendové pobyty rodin s dětmi),podpora vedoucího pracovníka v případě řešení krizových situací, možnost konzultace s odbornými pracovníky ve specifických oborech. Komunikace týmu: osobně, emailem, telefonicky, interní směrnice, porady, osobní konzultace s vedoucí centra. Vzdělávání pracovníků Vzdělávání se individuálně odvíjí od dosaženého vzdělání každého jednotlivce, vedoucí pracovník vypracuje časový harmonogram - plán, jenž je v průběhu roku doplňován (na základě aktuálních možností vzdělávacích procesů). Typ vzdělávacích aktivit: semináře, přednášky, vzdělávací bloky ukončené certifikátem (jednodenní, vícedenní, půlroční...),dálkové studium (dle potřeby jednotlivce jeho profesionalizace),výměnné stáže v podobných zařízeních,odborná literatura, periodika,konzultace s vedoucím pracovníkem či odborným pracovníkem v odpovídající instituci. Četnost vzdělávacích aktivit se opět odvíjí od individuální potřeby každého jednotlivce a je zaznamenána v jeho vzdělávacím plánu. Vzdělávání je zaměřeno na oblast: psychologie, pedagogika, MOntessori metoda, syndrom vyhoření, management v NNO, personální management v NNO aj. Kdo se vzdělávacích aktivit účastní: zaměstnanci organizace.