Struktura projektu: „ Personální řízení vybrané organizace“ pro studenty kombinovaného studia předmětu SPP + VPL 802 Studijní ročník: podzim 2010 1. Představení organizace –nástin záměru = text z protokolu, který jste mi zasílali + jméno organizace 2. Vypracování vize, poslání a globálních/strategických cílů zvolené organizace – podklady z nichž budete vycházet při personálním řízení 3. Návrh organizační struktury/architektury organizace- ve formě organizačního schématu 4. Definice nutného technického a sociálního subsystému – popis 5. Vymezení oblastí personální strategie – nosná část projektu 6. Model personálního řízení a formulace etického kodexu personální práce -popis 7. Formulace aspektů psychologické smlouvy 8. Výběr oblastí personální politiky a zpracování 2 vybraných oblastí až do podoby pravidel 9. Příprava personálních plánů , popis použité metody - povinný je 1. plán potřeby zaměstnanců a 2. plán mzdových nákladů zaměstnanců. Ostatní plány jsou volitelné podle charakteru organizace (minimálně 1 další ) 10. Formulace požadavků na kompetence manažerských a klíčových pozic 11. Metodika/způsob výběru zaměstnanců při obsazování jednotlivých pracovních pozic 12. Způsob stabilizace personálu 13. Test týmových rolí v pracovním týmu- zadáno již na listopadové přednášce k tématu personální analýzy 14. Zhodnocení spolupráce na projektu – přínosy, nedostatky práce na projektu Zpracoval: PhDr. Alena Lubasová, Ph.D. V Brně : 17.11.2010