PASÁŽ ROZKVĚT, Nám. Svobody, 602 00 Brno, TgI.: 533 420 120 AVION Shopping park, Skandinávská 2, 619 00 Brno, Tel.: 543 250 388 TESCO II - Hrabová, Prodloužená 807, 720 00 Ostrava, Tel.: 595 707 512 KOMÍN, Hlavní 131, 624 00 Brno - Komín Pani Jiřina Salaquardová 60200 Brno Vážený zákazníku, gratulujeme Vám k novým brýlím a děkujeme Vám za jejich nákup. Vaše brýle jsou kvalitní optický produkt a byly zhotoveny přesně podle Vaší potřeby. Nyní nosíte Vaše brýle asi jeden měsíc. Během tohoto času by jste si již měli na tyto brýle zvyknout. Tímto Vás srdečně zveme na bezplatnou kontrolu Vašich brýlí. Rádi Vám zkontrolujeme, zda Vám brýle perfektně sedí, a případně provedeme drobné úpravy. Jen správně posazené brýle Vám zaručí dobrý zrak! Dovolujeme si Vám zaslat osobní zákaznickou kartu EXPERT. S touto kartou Vám ve všech prodejnách Expert optic Vaše brýle bezplatně zkontrolujeme a vyčistíme. Na této kartě naleznete také Vaše dioptrie. V případě, že by jste Vaše brýle ztratili nebo by se s nimi něco stalo např. na dovolené, můžete si jednoduše a rychle zařídit brýle nové. Aby Vám nové brýle dělali dlouho radost a aby Vám dobře sloužili, doporučujeme Vám následující správné zacházení: 1. Brýle nikdy neodkládat skly dolů 2. Ukládat do.pevného pouzdra 3. Brýle vždy nasazovat a sundávat oběma rukama 4. Brýle nepoužívat jako čelenku na vlasy 5. Skla čistit jen speciálními čistícími kapesníčky (ne papírovými ubrousky) 6. Brýle pravidelně umývat vlažnou vodou a tekutým mýdlem (velmi špatné pro Vaše brýle je: sůl, písek, sauna - vždy umývat čistou vodou) 7. Navštivte nás min. jednou ročně, náš optik Vám poskytne bezplatný servis S nákupem těchto brýlí jste současně obdrželi Family bonus kartu. Díky této kartě můžete využít slevu 20 % pro Vaše další brýle (např. sluneční) nebo tuto slevu může využít kdokoliv s Vaší rodiny. Nej lepší dárky jsou takové, které si člověk sám pořídí: Přijďte k nám na Vaše narozeniny a na každé zakoupené zboží obdržíte slevu 15 %. S pozdravem Váš EXPERT OPTIC TEAM Jsme odpovědni za Váš dobrý zrak! PS.: Naší snahou je co nejvyšší spokojenost našich zákazníků. Kdyby jste měli nějaké návrhy na zlepšení nebo bylo něco v nepořádku, zavolejte nám, prosím. Každou kritiku prověříme a těšíme se na Vaše další impulsy.