počet zapsaných studentů počet respondentů Podíl respondentů oproti zapsaným studentům v procentech Kód Název předmětu Obohacuje Užitečný Nasazeni Priprava Budoucnost Uplatneni Časová náročnost (průměrně hodin za týden) počet odpovědí """ANO"" (Znalosti jsou průběžně kontrolovány)" """NE"" (Znalosti nejsou průběžně kontrolovány)" Znalosti jsou průběžně kontroloványv % počet odpovědí """ANO"" (Sylabus poskytuje dobrou orientaci v předmětu)" """NE"" (Sylabus neposkytuje dobrou orientaci v předmětu)" Sylabus poskytuje dobrou orientaci v % Známka předmětu (celkový průměr) Počet komentářů počet respondentů v předmětu Možnost využít komentář v % 80 41 51.3% PSY102 Psychologie osobnosti 3.4 3.0 4.0 4.1 2.1 3.0 1.5 41 8 33 19.5% 41 40 1 97.6% 1.9 4 41 9.8% 81 19 23.5% PSY103 Vývojová psychologie I 3.3 2.9 2.0 3.3 1.9 2.5 1.4 19 8 11 42.1% 19 18 1 94.7% 1.7 2 19 10.5% 79 64 81.0% PSY106 Psychologie emocí a motivace 1.5 1.3 2.0 2.0 1.1 1.9 2.4 64 56 8 87.5% 64 64 0 100.0% 1.1 29 64 45.3% 52 9 17.3% PSY108 Sociální psychologie II 2.3 1.9 3.7 4.0 1.4 3.2 1.0 9 8 1 88.9% 9 9 0 100.0% 1.3 1 9 11.1% 25 9 36.0% PSY109 Aplikovaná sociální psychologie 2.6 2.4 2.2 2.7 2.6 2.2 2.5 9 2 7 22.2% 9 9 0 100.0% 1.6 1 9 11.1% 96 14 14.6% PSY117 Statistická analýza dat 2.9 2.9 1.2 1.2 2.9 2.9 4.2 14 14 0 100.0% 14 14 0 100.0% 1.8 3 14 21.4% 29 23 79.3% PSY259 Základy psychometriky 2.5 2.2 1.8 1.7 1.9 2.5 4.4 23 23 0 100.0% 23 16 7 69.6% 1.6 7 23 30.4% 26 13 50.0% PSY260 Aplikovaná vývojová psychologie 1.8 1.7 2.8 3.2 1.5 1.7 1.8 13 13 0 100.0% 13 13 0 100.0% 1.3 1 13 7.7% 23 10 43.5% PSY261 Aplikovaná psychologie výchovy a vzdělávání 3.2 3.5 4.5 4.9 3.3 3.0 0.5 10 0 10 0.0% 10 4 6 40.0% 2.0 2 10 20.0% 56 18 32.1% PSY262 Základy klinické psychologie 1.7 1.4 4.8 5.1 1.2 1.5 0.7 18 1 17 5.6% 18 18 0 100.0% 1.2 3 18 16.7% 81 29 35.8% PSY269 Dějiny psychologie 2.2 2.2 1.5 1.5 2.1 3.4 3.5 29 19 10 65.5% 29 28 1 96.6% 1.6 11 29 37.9% 22 9 40.9% PSY143 Psychologie adolescentů 2.1 2.0 3.8 4.3 1.2 1.9 1.1 9 1 8 11.1% 9 9 0 100.0% 1.4 0 9 0.0% 22 11 50.0% PSY211P11 Introduction to Neuropsychology 1.8 1.4 2.0 2.8 1.4 1.8 3.4 11 2 9 18.2% 11 11 0 100.0% 1.3 5 11 45.5% 49 17 34.7% PSY271 Psychologie přesvědčování 1.8 1.5 3.9 4.8 1.1 1.8 1.0 17 1 16 5.9% 17 16 1 94.1% 1.1 7 17 41.2% 41 14 34.1% PSY403 "Psychodiagnostika dětí, mládeže a rodiny" 2.1 1.8 3.6 5.3 1.1 1.5 1.1 14 2 12 14.3% 14 13 1 92.9% 1.5 8 14 57.1% 41 32 78.0% PSY408 "Poradenská psychologie - partnerské vztahy, manželství, rodina" 2.0 1.5 2.6 3.4 1.2 2.1 1.3 32 10 22 31.3% 32 26 6 81.3% 1.3 16 32 50.0% 42 31 73.8% PSY411 Pedagogická a školní psychologie 4.8 4.4 3.7 2.4 3.7 4.1 1.1 31 31 0 100.0% 31 22 9 71.0% 2.3 19 31 61.3% 38 15 39.5% PSY450 Psychopatologie 1.7 1.5 4.1 4.2 1.4 2.1 1.0 15 6 9 40.0% 15 15 1 100.0% 1.3 15 15 100.0% 45 13 28.9% PSY461 Základy neurověd 2.3 2.6 1.8 2.9 1.5 2.5 2.0 13 13 0 100.0% 13 8 5 61.5% 1.7 9 13 69.2% 40 12 30.0% PSY474 Kvalitativní metodologie v psychologickém výzkumu 1.4 1.4 2.3 2.6 1.3 2.4 1.9 12 7 5 58.3% 12 12 0 100.0% 1.4 8 12 66.7% 22 8 36.4% PSY433 Kognitivně behaviorální přístup 1.4 1.3 2.6 2.9 1.1 1.3 1.8 8 4 4 50.0% 8 7 1 87.5% 1.0 5 8 62.5% 10 9 90.0% PSY465 Assessment centrum 1.0 1.0 1.4 1.9 1.0 1.2 2.8 8 6 2 75.0% 9 9 0 100.0% 1.1 8 9 88.9% 12 10 83.3% PSY494P123 Introduction to assessment of developmental disorders 2.0 1.7 2.1 1.9 2.0 2.0 2.1 10 7 3 70.0% 10 10 0 100.0% 1.3 5 10 50.0% 16 12 75.0% PSY525 Psychologie leadershipu 1.9 1.8 1.9 2.3 1.1 2.1 4.2 12 11 1 91.7% 12 12 0 100.0% 1.2 8 12 66.7% CELKEM 24 Předmětů Hodnocení předmětu: "Jednotlivé položky (obohacuje, užitečný, nasazení, příprava, budoucnost, uplatnění) hodnoceny na škále 1 - 7" Čas (průměrně hodin přípravy za týden) "Známka předmětu (celkový průměr) hodnocena na stupnici A - F (A=1; B=1,5; C=2; D=2,5; E=3; F=4)"