Student HC-arboretum HC-Velešovice Test (max 17) test neuspěšný prezentace seminárka započteno Poznámka Studium "Báňová, Sabina" ano 14 z 21 8/2/2016 OK ANO pěkné to máte "FSS B-HE EN [sem 3], SO [sem 3]" "Baťa, Filip" ano 11 z 21 29/1/2016 OK ANO "no já Vám to uznal, akorát mně tam chybí zdůvodnění těch bučin jako potenciální vegetace, jak jsme o tom mluvili při prezentaci, a pak také legenda k té mapě ek.stab. " "FSS B-HE EN [sem 3], SA [sem 3]" "Benda, Šimon" ano 13 z 21 15/1/2016 OK ANO "je to už dobrý, započtu," "FSS B-KS ZU [sem 3], EN [sem 3]" "Burian, Filip" ano 12 z 21 8/2/2016 OK ANO v pořádku "FSS B-KS ZU [sem 3], EN [sem 3]" "Bůžková, Jitka" 11 ze 17 14/12/2016 OK ANO v pořádku "FSS B-HE EN [sem 5], SA [sem 5]" "Čech, Martin" ano 17 z 21 21/12/2016 OK ANO "pozor na chyby v pravopisu (i/y) z čeho jste popisoval historii regionu? Nějak mi to ve Zdrojích chybí, leknín je patrně vysazený a ty trávníky Kraví hory jsou spíše s malým významem (kulturní, druhově chudá louka)" "FSS B-KS ZU [sem 3], EN [sem 3]" "Fajrajzl, Oldřich" ano ano 15 z 21 8/2/2016 OK ANO "FSS B-HE EN [sem 1], SO [sem 1]" "Halásová, Katarína" ano 12 z 18 29/1/2016 OK ANO "no dívejte, uznám vám to, ale úplně s tím spokojen nejsem. Tedy hlavně proto, že jste nevysvětlila, proč nezařadíte lesy, kteří vymapovali botanici, jako ek.stabilní. to se mi nezdá. Dle Vondruškové tam může být dokonce 40% a furt je to výjimečně velký výzam. Les, i když se tam těží, má vysokou ek. hodnotu pro všechny ty stvoření, rostliny a především živočichy, proto tak vysoce hodnotíme," "FSS B-KS ZU [sem 3], EN [sem 3]" "Hanuš, Vlastimil" 17 z 21 21/12/2016 OK ANO "pěkné, nemám připomínky" "FSS B-HE EN [sem 3], PS [sem 1]" "Havelková, Lenka" "ano již v roce 2014, i ekologii od Vlašína za C" z OK ANO "FSS B-KS ZU [sem 5], EN [sem 5]" "Horák, Jan" ano ano 17 z 21 21/1/2016 OK ANO "práce je pěkná, asi by bylo přehlednější ten EVSK vymapovat zvlášť, samotný, ale to tolik nevadí. Jak jsme o tom mluvili, na tom mapomatu ty biotopy s čísly jsou vlastně EVSK a vy vlastně vybíráte z nich to nejlepší z vlastního uvážení. Slepýš se píše takto." FSS N-HE EN [sem 3] "Chaloupková, Lucie" 14 z 21 14/12/2016 "někdy je lepší práci přepsat než ji opravovat záplatami, stává se pak, že záplaty nedrží, v této věci lepíte dalšími chybnými formulacemi, které pak nedávají logiku, jde především o to, že využíváte literaturu, která nenáleží vašemu vybranému úseku, špatně z ní vybíráte, což mne spíše přesvědčuje, že tématu nerozumíte správně. Tedy opakuji asi počtvrté: 1. všechny lesy ve vašem výřezu jsou hospodářské, hospodaří se tam v nich, máte to tam, jen si dát práci to najít nejen v té mapě 2. přestaňte uvádět rostliny, o nichž nevíte, že tam rostou, je to nesmysl. Můžete to vyřešit kapitolou o rostlinstvu Brněnské přehrady. Napadá mne příměr, že do studie o nejchudších obyvatelích Brna z Židenic zaplete statistiky z publikace o Brně jako celku. Nikde po vás nechci, abyste vypisovali druhy vaší plochy, raději nepište nic než citování z publikace o jiném prostoru, to prostě není správné 3. listnaté porosty polokulturní máte právo vylišit, nejlíp jako ek. stab. 4, ale i třeba 3, myslíte-li, akorát to musíte zdůvodnit, což jste stále neudělala. Takto ty věty nemají logiku, není z čtení práce jasné, proč to není ve stejné kategorii jako lesy v západní části zkoumané plochy. 4. navíc ty chyby: ve části ""...starček hajní, vrbovku uzkolistou, třtinu křovičtní. V listnatém lese převažuje habr. Podrost je svěžejší, s vysychavou půdou – dominantní je zde lipnice hajní, biky hajní, dále pryšec mandloňový, ..."" máte hned 3 chyby, špatné názvy rostlin, špatně vysklońované... 5. druhy ohrožené tam máte hned několik (pryšec, břek), buď to vynechte nebo to musíte dát do kapitolky ohrožené druhy 6. mapy můžete nechat raději," "FSS B-KS ZU [sem 1], EN [sem 1]" "Chlupová, Gabriela" z "FSS B-HE EN [sem 5], SO [sem 5]; FSS B-KS ZU [sem 5], EN [sem 5]" "Janásová, Vendula" ano 14 z 21 21/1/2016 OK ANO "uznal jsem Vám to, i když stále nesouhlasím s tím zařazením luk, když vám tam rostou ty vzácné orchideje, mohla jste zvýšit ten ek.význam. Ochrana přírody i ekologie pohlíží i na takto pravidelně kosené obhospodařované louky velmi pozitivně, díky těm zásahům se tam udržují vzácné druhy, které jinde už třeba vyhynuly (ty orchideje právě třeba). To je jak s gotickýma památkama, ty už jsou také nepraktické, ale moc si jich ceníme, vyžadují také údržbu, je to jakási památka na historické využívání těch luk, budte na to hrdá třeba. Ale jak chcete, za chvilku vám to zapíši," "FSS B-KS ZU [sem 3], EN [sem 3]" "Jančevová, Anna" ano 11 ze 17 21/12/2016 OK ANO "prase ani bažant nejsou ochranářsky významné, bažant je dokonce nepůvodní introdukovaný druh" "FSS B-KS ZU [sem 5], EN [sem 5]" "Karlík, Josef" ano 15 z 21 8/2/2016 "bude to třeba upravit, musí být stejné výřezy, nedá se v tom dobře orientovat, ty louky v jihozápadní části (aspoň dle Mapomatu - biotopů) jsou u vás jako lesy, nevím proč, názvy biotopů se píší s malým písmem, lesy je třeba rozdělit a hodnotit dle Vondruškové, ""smíšené lesy"" nic neznamená. prosím upravte, případně se ptejte," "FSS B-KS ZU [sem 3], EN [sem 3]" "Kendra, Šimon" z "FSS B-KS ZU [sem 1], EN [sem 1]" "Konvičný, Ondřej" ano 11z 21 8/2/2016 OK ANO "uznal jsem Vám to, mohl jste možná lépe hodnotit tu louku, je vybrána mezi botanicky významné biotopy, měl jste vybrat EVSK, ale u vás je zřejmé, že to budou ty lesy," "FSS B-KS ZU [sem 1], EN [sem 1]" "Kovácsová, Laura" ano 11 z 18 21/1/2016 OK ANO "uznal jsem Vám to, i když jste tam mohla tu mapku EVSK udělat, a pak tam máte takovou chybku, daněk není domácí druh, je z Malé Asie, je to vlastně druh pro původní vegetaci škodlivý, páč ta na něj není zvyklá. Z hlediska ek.stability bychom proto mluvili spíše o tom, že tento druh ji snižuje, konkuruje domácím druhům." "FSS B-KS ZU [sem 5], EN [sem 5]" "Krawiecová, Nela" 14 z 21 "Alpsko – himalájská oblast, to je divné. Geobotanická mapa není současná mapa. Říká to stejné co potenciální vegetace, jen od jiných autorů. Na ty klimaxové srmčiny jste přišla jak? Vždyť to v mapě není. Mapy je třeba doplnit dle zadání. Takto to nestačí. Rostliny jen významné, české názvy malým. Prosím upravte to." "FSS B-KS ZU [sem 1], EN [sem 1]" "Krčilová, Markéta" 16 z 21 8/2/2016 OK ANO "máte to pěkný, uznávám to," "FSS B-HE EN [sem 3], SA [sem 3]" "Křivánková, Andrea" ano 15 z 21 15/1/2016 OK ANO "pěkné, ty suché trávníky bych hodnotil 4 a vybral do EVSK, ale to není nijak významná chyba" "FSS B-KS ZU [sem 5], EN [sem 5]" "Le My, Linh" ano 14 z 21 8/2/2016 OK ANO "uznal jsem Vám to, i když jsem Váhal, protože jste nevysvětlila, proč ten les na západě a na východě není na mapě biotopů z Mapomatu stejně vyznačen, tak předpokládám, že oba lesy jsou přírodě blízké, jak píšete," "FSS B-HE EN [sem 3], MV [sem 3]" "Mácha, Jakub" ano 14 z 21 19/2/2016 OK ANO "máte to dobrý, uznal jsem to," "FSS B-HE EN [sem 3], SA [sem 3]" "Mejzlík, Jakub" ano 19 z 21 "FSS B-HE EN [sem 8], SA [sem 8]" "Mika, Ondřej" 12 z 21 19/2/2016 OK ANO "akorát pozor na psaní velkých a malých písmen u českých názvů rostlin a živočichů, píše se to malým" "FSS B-HE EN [sem 11], SPR [sem 11]" "Minaříková, Kristýna" ano 18 z 21 29/1/2016 OK ANO "seminárku jsem uznal, akorát nevím jistě, chápete-li tu věc, že jak mapa potenciální vegetace, tak i geobotanická mapa jsou to stejné, akorát od jiných autorů, snad jo," "FSS B-HE EN [sem 3], SA [sem 3]" "Nidetzká, Markéta" z "FSS B-HE EN [sem 4], SA [sem 1]" "Pavlíčková, Apolena" z FSS B-SO SO1 [sem 3] "Rybářová, Romana" 20 z 21 21/12/2016 OK ANO "i geobotanická mapa ukazuje potenciální vegetaci, to je jen jiný název (jiná metodika), ta mapa ek. stability není úplně dobře, ten les bylo potřeba rozdělit na dva biotopy, v té mapce EVSK už to je dobře, tak vám práci uznám" "FSS B-HE EN [sem 5], SPR [sem 5]" "Sedláčková, Lucie" ano ano 17 z 21 14/12/2016 OK ANO práce je v pořádku "FSS B-KS ZU [sem 3], EN [sem 3]" "Sobotková, Iva" ano 12 z 21 ano OK ANO "dobrá, uznám Vám to, i když právě proto, že tvrdíte, že ty lesy jsou podobné, mohla jste je dát do 5, proč ne. A to všechny. Ale jinak se mi to už líbilo," "FSS B-HE EN [sem 3], SO [sem 3]" "Sojková, Adéla" ano 11 ze 17 21/12/2016 OK ANO moc pěkné "FSS B-KS ZU [sem 5], EN [sem 5]" "Šebök, Samuel" ano 12 z 21 "FSS B-KS ZU [sem 3], EN [sem 3]" "Štefková, Júlia" ano 14 z 21 8/2/2016 OK ANO práce je v pořádku "FSS B-HE EN [sem 3], MV [sem 3]" "Víchová, Karolína" ano 19 z 21 21/1/2016 OK ANO "práce je v pořádku, možná jste mohla vybrat část z lesů jako nejcenější do EVSK, jsou tam opravdu zmije? " "FSS B-KS ZU [sem 5], EN [sem 5]" "Vrtělová, Klára" ano 16 z 21 8/2/2016 OK ANO "FSS B-HE EN [sem 3], SA [sem 3]" "Wichová, Veronika" ano 12 z 21 21/12/2016 OK ANO "uznal jsem to nakonec, byť jsem váhal, předně v té mapě biotopů měl být les přírodě blízký a vzdálenější oddělen barevně, podobně jako to máte v hodnocení ek.stab. A pak ty holoseče, no jo, máte pravdu, ale zde je třeba postupovat dle metodiky, držet se toho, jak to má Vondrušková a jestli je někde holoseč či ne nás nezajímá. Většinou to funguje tak, že kde je les přírodě blízký, holoseč se nepoužívá, ale tzv. paseka ano, rozdíl je v tom, že na pasece v tomto případně už rostou semenáčky stromů." "FSS B-HE EN [sem 3], SO [sem 3]" "Zabrucká, Kristína" ano 15 z 21 6 z 17 8/2/2016 OK ANO "FSS B-HE EN [sem 5], MV [sem 5]" "Zvončeková, Laura" ano 14 z 18 21/1/2016 OK ANO "názvy stromů malým, ty borové lesy by měly být s ek.stabilitou 3, je to vlastně monokultura, rubanisko je vlastně to stejné jako les, nepočítá se s nižší stabilitou, je to součást normálního lesního hospodaření" "FSS B-KS ZU [sem 5], EN [sem 5]" "Žiaranová, Monika" ano 11 z 18 8/2/2016 OK ANO "no jo, to arboretum" "FSS B-KS ZU [sem 3], EN [sem 3]"