Úkol č. 1 Úkol č. 2 Úkol č. 3 Celkem Učo Body Poznámka Hondotil Body Poznámka Hondotil Body Poznámka Hondotil Body 428579 30 JV 15 "Nevhodně formulován hlavní ideový námět. Slogany nejsou příliš konzistentní s tím, co zdůrazňujete v pokusu o formulaci hlavního ideového námětu. S ohledem na výrobek mohli jste něco lépe stanovit cílovou skupinu (co třeba ženy ze střední třídy starající se o domácnost 40+). K dílčím motivům by bylo možné přidat také zdravotní hledisko nebo lifestylové. S ohledem na výzkumy veřejného mínění volba politika jako tváři kampaně se mi jeví jako nevhodná, hrozí bumerangový efekt. Hlavním problémem práce a důvodem pro poloviční počet bodů je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete pomocí relevantních konceptů teorie přesvědčování. " MT 25 "V případě tak rozsáhlé agendy, zkoumání týdenního období Vám neumožní formulovat validní interpretace. Slabší interpretační část." MT 70 464703 0 chybí ukázky JV 15 "Chybí některé stěžejní části projektu – formulace a zdůvodnění hlavního ideového námětů, zdůvodnění sloganů. Cílovou skupinu dál by se podrobněji specifikovat s ohledem na další vlastnosti (příjem, bydliště, vzdělání, věk). Obecným problémem práce je, že nezdůvodňujete jednotlivé prvky pomocí relevantních konceptů teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze) " MT 30 JV 45 448956 30 MT 20 "Cílíte na tvůrce a zadavatele reklam, ale volba reklamních nosičů cílí spíše na obecnou populaci. Musíte si zadat tu práci a popřemýšlet, kde najít tyhle lidí (např., co čtou, na jakých akcích se vyskytují). Oceňují práci s relevantními koncepty. Bohužel Vámi navrhovány spot nepracuje s instrumentální funkcí. " MT 30 JV 80 448973 25 "V případě ukázky č. 3 se jedná spíše o principy uzavření a ohraničení. Jinak ok, ale poměrně málo prostoru věnujete vysvětlení, jak daný princip pracuje pro poselství sdělení. " MT 15 "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 25 "Slabší aplikace některých prvků modelu Langových (zarámování, sekundární symbole) a interpretační část. Jinak solidní práce. " MT 65 452487 30 20 (10) "Jak souvisí zlaté české ručičky s potravinami? potravinářské výrobky mi nějak nezapadají do řady, kterou tvoří „značky jako Škoda, Tatra, Baťa nebo Česká zbrojovka.“ Málo nápadité slogany. Mimochodem, první slogan v době epidemie žloutenky by jistě způsobil bumerangový efekt. Chybí volba cílové skupiny a její zdůvodnění. Obecným problémem práce je, že nezdůvodňujete jednotlivé prvky pomocí relevantních konceptů teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze) " MT 30 JV 80 439809 25 "Nepochopili jste princip jednoduchosti (není o tom, že se věci zobrazuje v zjednodušení nebo úsporně). Stejně zavádějící je interpretace principu blízkosti. Oceňuji snahu interpretovat, jak použití daného principu funguje pro smysl sdělení." MT 10 Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. JV 30 JV 65 327411 25 "Správně identifikujete jednotlivé principy, poměrně málo prostoru věnujete vysvětlení, jak daný princip funguje pro poselství sdělení." MT 15 "Hrozí nebezpečí, že Vámi navrhovány slogany spustí bumerangový efekt u určité skupiny příjemců (odpůrců nacionalismu a konzervatismu). Sice píšete o selektivní percepci, ale existuje významné riziko (částečně dané dnešní dobou a náladami ve společnosti) , že jinak smýšlející příjemce ihned odmítne Vaše sdělení, respektive nenajde ve sloganech názory, s nimiž by se mohl alespoň částečně ztotožnit. Cílová skupina je vymezena poněkud vágně, ale líbí se mi nápad cílit na emigranty. S ohledem na hlavní ideový námět, v logu bych očekával použití národních barev, má-li být projekt konzistentní. Chybí práce s koncepty jako jsou postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze. " MT 30 JV 70 463832 0 chybí ukázky JV 15 "Chybí některé stěžejní části projektu – formulace a zdůvodnění hlavního ideového námětů, zdůvodnění sloganů. Cílovou skupinu dál by se podrobněji specifikovat s ohledem na další vlastnosti (příjem, bydliště, vzdělání, věk). Obecným problémem práce je, že nezdůvodňujete jednotlivé prvky pomocí relevantních konceptů teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze) " MT 30 JV 45 433210 30 MT 15 "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 20 "Zajímavý nápad a několik dobrých analytických úvah. Bohužel práce obsahuje četné nedostatky. Základním je nejasné vymezení sledované mediální agendy. Cílem zadání bylo vybrat jednu mediální agendu, Vy však sledujete několik agend, které navíc nejsou jasně vymezeny. Místy nevhodná aplikace modelu Langových. Pozor na y/i - „články se pravidelně objevovali,” „články o válce byli” Pozor na používání slov v rozporu s jejich významem „neaktuální, neboť se jich vůbec nedotýká.” Zajímalo by mě, jak jste přišli na to, že, cituji, “gay porno stále v lidech vyvolává velkou nevoli a nepříjemné pocity""? Osobně znám několik osob, u nichž to vyvolává jiné reakce, proto považuji Váš výrok za nepodložené zobecnění. Nebo ještě jinak. Co pokud by hodnotící tuto práci byl homosexuál? Zaslouží si číst takové výroky o své sexualitě? " MT 65 439786 0 438310 30 JV 25 "Jako východisko dobré, oceňuji, že jste se pokusila zamyslet nad základní komunikační strategií a opřít ji o teorii. Není to dostečné, ale i tak je to dobrý základ." JV 30 JV 85 438987 30 JV 15 "Poměrně vágně formulovaný projekt. Líbí se mi volba lidského nosiče. Obecným problémem práce je, že nezdůvodňujete jednotlivé prvky pomocí relevantních konceptů teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze) " MT 20 "Chybí zdůvodnění volby a agendy a zdůvodnění sledovaného období (tato agenda je v médiích přítomná mnohem déle). Povrchní popis čtyř definičních znaků, ale kvituji povedenou analýzu dalších mechanismů konstrukce mediální agendy. Interpretační úvahy je třeba lépe podložit (konstatování, kdo je vlastník média je málo). " MT 65 450479 25 "V případě ukázky č. 3 se jedná spíše o principy uzavření a ohraničení. Jinak ok, ale poměrně málo prostoru věnujete vysvětlení, jak daný princip pracuje pro poselství sdělení. " MT 15 "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 25 "Slabší aplikace některých prvků modelu Langových (zarámování, sekundární symbole) a interpretační část. Jinak solidní práce. " MT 65 450470 25 "V první ukázce je to spíše princip uzavření. Málo prostoru věnujete skutečnému vysvětlení, jak dané principy „pracují“ pro daný produkt či ideu. " MT 25 "Jako východisko dobré, oceňuji, že jste se pokusila zamyslet nad základní komunikační strategií a opřít ji o teorii. Není to dostečné, ale i tak je to dobrý základ." JV 20 "Chybí zdůvodnění časového ohraničení sledovaného období. Graf zobrazující časový průběh agendy obsahuje četné chyby. Nevhodná aplikace modelu Langových (zarámování, sekundární symbole). Slabší interpretační část. " MT 70 450506 30 JV 10 Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 30 "Výborně, ale jste mohly více vytěžit z analýzy v interpretační části. " MT 70 438435 25 "V případě ukázky č. 2 se spíše jedná o principy ohraničení a preference menšího tvaru, totéž platí pro poslední ukázku. " MT 15 "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 40 450659 30 MT 20 "Cílíte na tvůrce a zadavatele reklam, ale volba reklamních nosičů cílí spíše na obecnou populaci. Musíte si zadat tu práci a popřemýšlet, kde najít tyhle lidí (např., co čtou, na jakých akcích se vyskytují). Oceňují práci s relevantními koncepty. Bohužel Vámi navrhovány spot nepracuje s instrumentální funkcí. " MT 30 JV 80 382862 30 "Částečně jste mimo rámec zadaní. Nicméně zvolili jste náročnější možnost, tedy pokus ilustrovat více principů v rámci jednoho sdělení. Navíc oceňuji, že jste se důsledně zaměřili na to, jak použití principů napomáhá konstruovat souvislost mezi dvěma prvky sdělení (tankem a vozíčkáři). " MT 20 "nedostatečná úvodní rozvaha a relevantní literatura, respektive teoretické koncepty " JV NELZE OTEVŘÍT JV 50 407928 30 MT 30 (15) "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 30 MT 90 428949 30 JV 20 (10) "Jak souvisí zlaté české ručičky s potravinami? potravinářské výrobky mi nějak nezapadají do řady, kterou tvoří „značky jako Škoda, Tatra, Baťa nebo Česká zbrojovka.“ Málo nápadité slogany. Mimochodem, první slogan v době epidemie žloutenky by jistě způsobil bumerangový efekt. Chybí volba cílové skupiny a její zdůvodnění. Obecným problémem práce je, že nezdůvodňujete jednotlivé prvky pomocí relevantních konceptů teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze)" MT 30 JV 80 448681 30 JV 15 "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 25 "Chybí zdůvodnění časového ohraničení sledovaného období. Slabší interpretační část, která navíc obsahuje několik zavádějících formulací. " MT 70 464689 30 JV 10 "Vágní projekt, zcela chybí zdůvodnění jednotlivých prvků pomocí relevantních konceptů teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze) a dalších poznatků z prezentace (přednášky)." MT 20 Chybí literatura JV 60 427159 30 JV 10 "Nevhodně zvolená strategie s ohledem na cílovou skupinu (erotika). Fatální slogany, které by mohly vyvolat pohoršení a spustit bumerangový efekt. Vámi navržené slogany odkazují k strukturální podobnosti mezi mobilním telefonem a mužským přirozením ve stavu erekce. Vaše reklamní strategie vytváří tak bizarní představu o koncovým uživateli propagovaného výrobků, která nemůže být přijata ani mladší generaci. Rozhodně nejedná se o spojení lehké erotiky a humoru, rozhodně není to humor, který lze aplikovat na vlastní matku (k přikladu). Druhým hlavním problémem práce je skutečnost, že nepracujete s relevantními koncepty teorie percepce a přesvědčování. " MT 30 "O něco slabší poslední, interpretační část, ale budiž. " MT 70 451638 30 JV 15 "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 25 "Místy stručné, ale korektně zpracované. Povedená reflexe jazyka agendy. Slabší reflexe sekundárních symbolů. Slabší interpretační část." MT 70 450389 30 MT 20 (10) Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 30 JV 80 450685 30 JV 15 "Práce začíná shrnutím teoretických poznatků (nebylo součástí zadání), následuje podrobné uvedení do problematiky sexismu v reklamě. U formulace hlavního ideového námětu vycházíte z relevantních výsledků výzkumů veřejného mínění. Je tedy patrné, že jste vypracování úkolu věnovaly určitý čas. Bohužel, obecným problémem Vaši práce je, že nezdůvodňujete náležitě vybrané prvky kampaně pomocí stěžejních konceptů teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje). I když, jak samy přiznáváte, chcete docílit postojové konverzi u příjemců, kteří zastávají odlišné postoje na problematiku těla v reklamě, navrhujete jeden společný slogan. Vlastně z Vašeho projektu není jasná volba cílové skupiny, chybí také její zdůvodnění. U volby sloganů byste měly zohlednit, na který postojový komponent cílíte, případně na funkci postoje, s kterou chcete pracovat. Místo toho se Vaše volba sloganů odvíjí od výsledků Sexistického prasátka. U volby reklamních nosičů byste měly zohlednit základní charakteristiky cílové skupiny. " MT 30 JV 75 453134 30 JV 25 JV 15 JV 70 447859 30 JV 25 (15) "Chybí jasné vymezení cílové skupiny. Stanovíte si jako dílčí motivy kampaně volný obchod a ekonomickou prosperitu, neříkám, že je to zla volba, jsou to však hodnoty, které jsou zatím spojované právě s členstvím v EU. Dle výzkumů CVVM cca 70% respondentů stále vnímá jako klad členství v EU vysoké dotace na rozvoj tuzemské ekonomiky. Nicméně s ohledem na stávající nálady ve společnosti, Vaše kampaň mohla by být efektivní, i přes určité rozporuplnosti v programu. Hlavním problémem práce a důvodem pro poloviční počet bodů je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete pomocí relevantních konceptů teorie přesvědčování. " MT 20 "Chybí zdůvodnění volby agendy. V části Aplikované mechanizmy mediální agendy uvádíte počet článku, aniž byste určili sledované období. Volba sledovaného období není zdůvodněna. Místy nepodložené závěry. V interpretační části se zbytečně věnujete rámcování na úkor více relevantních úvah. Formální nedostatky. " MT 75 445960 25 "Korektní identifikace, popis a ilustrace principů. 5 bodů strhuji za méně propracovaná vysvětlení toho, jak dané principy „pracují“ pro daný produkt či ideu. " MT 20 (10) Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 25 Něco slabší interpretační část. MT 70 430718 20 "Práce neobsahuje vysvětlení, jak dané principy „pracují“ pro daný produkt či ideu. Určité nesrovnatelnosti v interpretacích, např. píšete o principu symetrie, ale rozebíráte jej spíše jako princip ohraničení. Taktéž problematická a nedůsledná je interpretace principu preference menšího tvaru. " MT 20 "Líbí se mi, jak uvažujete (logicky), ale musíte do toho zapojit relevantní koncepty teorie percepce a přesvědčování. Sice jednou odkazujete na Hovlanda, ale to je málo, Není pro mě jasné, jaká je Vaše cílová skupina. Dobrý volba dílčích motivů. " MT 30 JV 70 450491 30 JV 15 "Nevěnujete dostatek místa zdůvodnění formulace hlavního ideového námětu. Není totiž jasné, jaké postojové konverze chcete docílit? Na které postojové komponenty cílíte (např. v jinak nápaditých sloganech?), s kterou funkci postoje chcete pracovat? „Jíst musí každý, a tak se pokusíme touto kampaní zasáhnout co nejširší veřejnost.“ - s takovým zdůvodněním volby cílové skupiny rozhodně neuspějete. Zásadním problémem celé práce je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete s ohledem na teorii přesvědčování. " MT 20 Chybí literatura JV 65 433212 25 "Ukázka č. 1 není dobrou ilustrací principu podobnosti. Ten totiž říká, že při vnímání obrazu máme tendenci asociovat podobné rysy nebo objekty do větších celků. Vy asociujete kečup s něčím, co na obrázku vůbec není (jazyk). Jinak ok, ale málo prostoru věnujete vysvětlení, jak daný princip pracuje pro poselství sdělení. " MT 15 (15) "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 25 "Dle mého soudu, nevhodná volba sledovaného období (pouze týden a proč zrovna týden?). Stylistické nedostatky. Něco slabší interpretační část. " MT 65 448868 30 MT 15 "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 30 JV 75 450531 30 JV 10 Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 30 JV 70 439692 25 "Nepochopili jste princip jednoduchosti (není o tom, že se věci zobrazuje v zjednodušení nebo úsporně). Stejně zavádějící je interpretace principu blízkosti. Oceňuji snahu interpretovat, jak použití daného principu funguje pro smysl sdělení. " MT 10 Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 30 JV 65 450591 20 "Ukázka 2.3 není ilustrací principu hladkého průběhu, aspoň to neplyne z Vaší interpretace. Ukázka 2.6 ilustruje spíše principy blízkosti, podobnosti a ohraničení. Málo prostoru věnujete vysvětlení, jak daný princip pracuje pro poselství sdělení. " MT 30 (15) "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 25 Slabší interpretační část. MT 75 437821 30 JV 20 "Projekt je velmi propracovány, dokonce do té míry, že rozsahem neodpovídá zadání. Váš návrh zajímavým způsobem pracuje s psychologickým mechanismem projekce, nebezpečí spočívá v tom, že tento nápad zároveň reprodukuje ideologii neokolonialismu a přesvědčení o kulturní nadřízenosti západní společnosti. Další sociální riziko Vaši kampaně vidím v tom, že prezentuje asimilaci jako žádoucí a správný model integrace do hostitelské společnosti. Váleční uprchlíci usilují však většinou o krátkodobý azyl. „Syřan,“ stejně jako „Čech“ píšeme velkým písmenem. Projekt je zahlcen nerelevantními informacemi, zároveň nepracujete s některými stěžejními koncepty teorie přesvědčování. " MT 30 JV 80 463850 25 "Správně identifikujete jednotlivé principy, poměrně málo prostoru věnujete vysvětlení, jak daný princip funguje pro poselství sdělení." MT 15 "Hrozí nebezpečí, že Vámi navrhovány slogany spustí bumerangový efekt u určité skupiny příjemců (odpůrců nacionalismu a konzervatismu). Sice píšete o selektivní percepci, ale existuje významné riziko (částečně dané dnešní dobou a náladami ve společnosti) , že jinak smýšlející příjemce ihned odmítne Vaše sdělení, respektive nenajde ve sloganech názory, s nimiž by se mohl alespoň částečně ztotožnit. Cílová skupina je vymezena poněkud vágně, ale líbí se mi nápad cílit na emigranty. S ohledem na hlavní ideový námět, v logu bych očekával použití národních barev, má-li být projekt konzistentní. Chybí práce s koncepty jako jsou postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze. " MT 30 JV 70 446096 25 "Korektní identifikace a ilustrace principů. Bohužel, poměrně málo prostoru věnujete vysvětlení, jak dané principy „pracují“ pro daný produkt či ideu" MT 25 "Jako východisko dobré, oceňuji, že jste se pokusila zamyslet nad základní komunikační strategií a opřít ji o teorii. Není to dostečné, ale i tak je to dobrý základ." JV 20 "Formální a stylistické nedostatky, zavádějící formulace, místy nepodložená a vágně formulovaná závěry. Chybí grafické zobrazení průběhu agendy. U interpretace zůstáváte na úrovni manifestních jevů, navíc v této části práce zavádějícím způsobem pracujete s konceptem nastolování agendy. " MT 70 444097 0 450446 25 "Korektní identifikace a ilustrace principů. Bohužel, poměrně málo prostoru věnujete vysvětlení, jak dané principy „pracují“ pro daný produkt či ideu" MT 25 "Jako východisko dobré, oceňuji, že jste se pokusila zamyslet nad základní komunikační strategií a opřít ji o teorii. Není to dostečné, ale i tak je to dobrý základ." JV 20 "Formální a stylistické nedostatky, zavádějící formulace, místy nepodložená a vágně formulovaná závěry. Chybí grafické zobrazení průběhu agendy. U interpretace zůstáváte na úrovni manifestních jevů, navíc v této části práce zavádějícím způsobem pracujete s konceptem nastolování agendy. " MT 70 450530 25 "V případě ukázky č. 1 se jedná spíš o princip blízkosti ve spojení s principem dobrého tvaru, ruka a změť zeleně se na sebe ničím nepodobají. Málo prostoru věnujete vysvětlení, jak daný princip pracuje pro poselství sdělení. " MT 25 (15) "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 30 Velmi povedené. MT 80 450484 25 "Na ukázce č. 1 žádné podobně tvarované objekty nevidím, nejedná se o princip podobnosti. Princip podobnosti (ale také blízkosti i ohraničení) ilustrují spíše reklamy u ukázky č. 6. V některých případech chybějí vysvětlení, jak použití daného principu pracuje pro poselství sdělení. " MT 25 "Jako východisko dobré, oceňuji, že jste se pokusila zamyslet nad základní komunikační strategií a opřít ji o teorii. Není to dostečné, ale i tak je to dobrý základ." JV 20 Nevhodně zvolená agenda. Chybí jasné vymezení a zdůvodnění časového ohraničení sledovaného období. Nepřesvědčivá interpretace. Problémem práce je její nízká stylistická úroveň. MT 70 450553 30 JV 15 "Kvituji Vaši nadání uvažovat o stranické politice. Do té míry, co rozumím české politické scéně, Vámi zvolená strategie měla by šanci zabrat. Bohužel vůbec nepracujete s relevantními koncepty teorie percepce a přesvědčování. Příště nejdřív podrobně identifikujte cílovou skupinu, pák přiřaďte jejím jednotlivým segmentům vhodné reklamní nosiče (bude to přehlednější a víc systematické). Nedomyšlena volba lidských nosičů (které osobnosti?) " MT 25 "Místy stručné, ale korektně zpracované. Slabší je interpretační část. " MT 70 452499 25 "Na ukázce č. 1 žádné podobně tvarované objekty nevidím, nejedná se o princip podobnosti. Princip podobnosti (ale také blízkosti i ohraničení) ilustrují spíše reklamy u ukázky č. 6. V některých případech chybějí vysvětlení, jak použití daného principu pracuje pro poselství sdělení. " MT 25 "Jako východisko dobré, oceňuji, že jste se pokusila zamyslet nad základní komunikační strategií a opřít ji o teorii. Není to dostečné, ale i tak je to dobrý základ." JV 20 Nevhodně zvolená agenda. Chybí jasné vymezení a zdůvodnění časového ohraničení sledovaného období. Nepřesvědčivá interpretace. Problémem práce je její nízká stylistická úroveň. MT 70 449609 30 JV 15 "Vágně vymezená cílová skupina, de facto celý projekt je formulován velmi vágně. Lépe zpracovanou částí jsou dílčí motivy kampaně. Ve zdrojích uvádíte, že pracujete s prezentací ke kurzu ZUR110. Dle obsahu to tak ale nevypadá. Jinými slovy problémem celé práce je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete pomocí relevantních konceptů teorie přesvědčování. " MT 30 JV 75 439805 25 "Korektní identifikace, popis a ilustrace principů. 5 bodů strhuji za méně propracovaná vysvětlení toho, jak dané principy „pracují“ pro daný produkt či ideu. " MT 20 (10) Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 25 Něco slabší interpretační část. MT 70 450521 25 "V případě ukázky č. 1 se jedná spíš o princip blízkosti ve spojení s principem dobrého tvaru, ruka a změť zeleně se na sebe ničím nepodobají. Málo prostoru věnujete vysvětlení, jak daný princip pracuje pro poselství sdělení. " MT 25 (15) "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 30 Velmi povedené. MT 80 450743 30 JV 20 (10) "Jak souvisí zlaté české ručičky s potravinami? potravinářské výrobky mi nějak nezapadají do řady, kterou tvoří „značky jako Škoda, Tatra, Baťa nebo Česká zbrojovka.“ Málo nápadité slogany. Mimochodem, první slogan v době epidemie žloutenky by jistě způsobil bumerangový efekt. Chybí volba cílové skupiny a její zdůvodnění. Obecným problémem práce je, že nezdůvodňujete jednotlivé prvky pomocí relevantních konceptů teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze)" MT 30 JV 80 450430 30 JV 15 "Není zdůvodněn hlavní ideový námět. Není jasné, jaké postojové změny chcete dosáhnout. Chybí volba cílové skupiny a její zdůvodnění. Co to je „primární rodina“? Obecným problémem práce je, že nezdůvodňujete jednotlivé prvky pomocí relevantních konceptů teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze) " MT 30 "Některé grafy mi přijdou spíše samoúčelné než analyticky přínosné. Sice jste přidaly nepovinné prvky analýzy, ale na úkor povinných částí. Oceňuji vyčerpávající zpracování. " MT 75 450377 30 JV 30 450493 30 JV 15 "Hlavním problémem práce a důvodem pro poloviční počet bodů je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete pomocí relevantních konceptů teorie přesvědčování. " MT 30 JV 75 446089 30 15 "Nevěnujete dostatek místa zdůvodnění formulace hlavního ideového námětu. Není totiž jasné, jaké postojové konverze chcete docílit? Na které postojové komponenty cílíte (např. v jinak nápaditých sloganech?), s kterou funkci postoje chcete pracovat? „Jíst musí každý, a tak se pokusíme touto kampaní zasáhnout co nejširší veřejnost.“ - tohle rozhodně není odborné zdůvodnění volby cílové skupiny. Zásadním problémem celé práce je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete s ohledem na teorii přesvědčování. " MT 20 Chybí literatura JV 65 450773 30 "V případě první otázky se nejedná o princip podobnosti, nýbrž o princip dobrého tvaru, který říká, že lidská mysl má tendenci doplňovat objekty do tvaru, který je jí bližší. Princip podobnosti mluví o tom, že máme tendence shlukovat do větších celků objekty, které jsou si podobné, což není případ zelené stopky a červené lahve. Interpretačně velmi povedené. 30b. " MT 25 "Jako východisko dobré, oceňuji, že jste se pokusila zamyslet nad základní komunikační strategií a opřít ji o teorii. Není to dostečné, ale i tak je to dobrý základ." JV 30 JV 85 450489 25 "Korektní ilustrace principů. 5 bodů strhuji za méně propracovaná vysvětlení, jak daný princip posiluje poselství sdělení. " MT 10 Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 20 "Hlavním nedostatkem práce je nezdůvodněná volba velice krátkého sledovaného období. Na základě takto krátkého a náhodně, či spíše nahodile, zvoleného období nedokážete formulovat interpretace cílů agendy. Chybí grafické znázornění průběhu agendy. Analyzujete zpravodajství třech různých serverů a v závěrech ne vždy mezi nimi nerozlišujete. " MT 55 446034 25 "V případě ukázky č. 1 se jedná spíš o princip blízkosti ve spojení s principem dobrého tvaru, ruka a změť zeleně se na sebe ničím nepodobají. Málo prostoru věnujete vysvětlení, jak daný princip pracuje pro poselství sdělení. " MT 25 (15) "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 30 Velmi povedené. MT 80 450527 30 JV 15 "Práce začíná shrnutím teoretických poznatků (nebylo součástí zadání), následuje podrobné uvedení do problematiky sexismu v reklamě. U formulace hlavního ideového námětu vycházíte z relevantních výsledků výzkumů veřejného mínění. Je tedy patrné, že jste vypracování úkolu věnovaly určitý čas. Bohužel, obecným problémem Vaši práce je, že nezdůvodňujete náležitě vybrané prvky kampaně pomocí stěžejních konceptů teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje). I když, jak samy přiznáváte, chcete docílit postojové konverzi u příjemců, kteří zastávají odlišné postoje na problematiku těla v reklamě, navrhujete jeden společný slogan. Vlastně z Vašeho projektu není jasná volba cílové skupiny, chybí také její zdůvodnění. U volby sloganů byste měly zohlednit, na který postojový komponent cílíte, případně na funkci postoje, s kterou chcete pracovat. Místo toho se Vaše volba sloganů odvíjí od výsledků Sexistického prasátka. U volby reklamních nosičů byste měly zohlednit základní charakteristiky cílové skupiny. " MT 30 JV 75 421981 30 MT 20 "nedostatečná úvodní rozvaha a relevantní literatura, respektive teoretické koncepty " JV 20 Chybí aplikace modelu Langových a grafické znázornění průběhu agendy. MT 70 450376 25 "Ukázka č. 1 není dobrou ilustrací principu podobnosti. Ten totiž říká, že při vnímání obrazu máme tendenci asociovat podobné rysy nebo objekty do větších celků. Vy asociujete kečup s něčím, co na obrázku vůbec není (jazyk). Jinak ok, ale málo prostoru věnujete vysvětlení, jak daný princip pracuje pro poselství sdělení. " MT 15 (15) "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 25 "Dle mého soudu, nevhodná volba sledovaného období (pouze týden a proč zrovna týden?). Stylistické nedostatky. Něco slabší interpretační část. " MT 65 463852 30 MT 20 MT 20 "Málo přehledná struktura práce. Chybí vymezení a zdůvodnění časového ohraničení sledovaného období. Místy nevhodná aplikace analytických nástrojů (mechanismy nastolení agendy, model Langových). De facto schází interpretace." MT 70 433077 30 JV 15 "Nevěnujete dostatek místa zdůvodnění formulace hlavního ideového námětu. Není totiž jasné, jaké postojové konverze chcete docílit? Na které postojové komponenty cílíte (např. v jinak nápaditých sloganech?), s kterou funkci postoje chcete pracovat? „Jíst musí každý, a tak se pokusíme touto kampaní zasáhnout co nejširší veřejnost.“ - tohle rozhodně není odborné zdůvodnění volby cílové skupiny. Zásadním problémem celé práce je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete s ohledem na teorii přesvědčování. " MT 20 Chybí literatura JV 65 450635 25 "V případě ukázky č. 3 se jedná spíše o principy uzavření a ohraničení. Jinak ok, ale poměrně málo prostoru věnujete vysvětlení, jak daný princip pracuje pro poselství sdělení. " MT 15 "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 25 "Slabší aplikace některých prvků modelu Langových (zarámování, sekundární symbole) a interpretační část. Jinak solidní práce. " MT 65 463766 30 JV 10 Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 30 JV 70 450716 25 "Korektní identifikace, popis a ilustrace principů. 5 bodů strhuji za méně propracovaná vysvětlení toho, jak dané principy „pracují“ pro daný produkt či ideu. " MT 20 (10) Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 45 452465 30 MT 10 Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 20 "Chybí zdůvodnění časového ohraničení sledovaného období. Celá práce je zpracována natolik stručně, že strádá analytický charakter. " MT 60 447605 30 JV 20 "nedostatečná úvodní rozvaha a relevantní literatura, respektive teoretické koncepty " JV 25 "Není zdůvodněno časové ohraničení sledovaného období. U reflexi redakčního členění neuvádíte, do jakých rubrik byly zařazené články. Zavádějící interpretace sekundárních symbolů agendy" MT 75 464688 30 JV 10 "Vágní projekt, zcela chybí zdůvodnění jednotlivých prvků pomocí relevantních konceptů teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze) a dalších poznatků z prezentace (přednášky). " MT 20 Chybí literatura JV 60 450466 30 JV 15 "Vágní formulace hlavního ideového námětu. Jaké postojové konverze chcete docílit? Na které postojové komponenty cílíte (např. v jinak nápaditých sloganech?), s kterou funkci postoje chcete pracovat? Chybí zdůvodnění volby cílové skupiny. Spot zobrazující „ošklivé“ nebo staré ženy mi přijde riskantní nápad. Mohli byste urazit určitou skupinu příjemců sdělení, která by tento spot četla jiným způsobem. Nedomyšlená volba lidských nosičů (osoby z genderových studií). Problémem celé práce je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete s ohledem na teorii přesvědčování. " MT 30 JV 75 450510 20 "Obrázek č. 3 pracuje spíše s principy preference menšího tvaru, ohraničení a dobrého tvaru. Obrázek č. 5 pracuje spíš s principem uzavření. V případě obrázku č. 7 tomu efektu napomáhají také principy podobnosti a blízkosti. Sice píšete, jaký smysl mají daná sdělení nebo jak budou působit na příjemce, ale nevěnujete se příliš otázce, jak pro tento účinek pracují konkrétní principy Gestalt. " MT 20 (10) "Vágní vymezení cílové skupiny. Málo povedený slogan. Jednotlivé prvky projektu jsou málo konzistentní (hlavní ideový námět – slogan – billboardy). Vágně formulované dílčí motivy. Hlavním problémem práce je skutečnost, že nepracujete s relevantními koncepty teorie percepce a přesvědčování. " MT 30 MT 70 450458 25 JV 20 "Oceňuji, že snažíte se logicky zdůvodňovat jednotlivé prvky kampaně (např. rozumná volba reklamních nosičů). Bohužel problémem práce je, že ve zdůvodněních nepracujete s relevantními koncepty teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze) " MT 30 JV 75 449707 30 JV 15 "Práce začíná shrnutím teoretických poznatků (nebylo součástí zadání), následuje podrobné uvedení do problematiky sexismu v reklamě. U formulace hlavního ideového námětu vycházíte z relevantních výsledků výzkumů veřejného mínění. Je tedy patrné, že jste vypracování úkolu věnovaly určitý čas. Bohužel, obecným problémem Vaši práce je, že nezdůvodňujete náležitě vybrané prvky kampaně pomocí stěžejních konceptů teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje). I když, jak samy přiznáváte, chcete docílit postojové konverzi u příjemců, kteří zastávají odlišné postoje na problematiku těla v reklamě, navrhujete jeden společný slogan. Vlastně z Vašeho projektu není jasná volba cílové skupiny, chybí také její zdůvodnění. U volby sloganů byste měly zohlednit, na který postojový komponent cílíte, případně na funkci postoje, s kterou chcete pracovat. Místo toho se Vaše volba sloganů odvíjí od výsledků Sexistického prasátka. U volby reklamních nosičů byste měly zohlednit základní charakteristiky cílové skupiny. " MT 30 JV 75 449117 30 JV 15 "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 25 "Místy stručné, ale korektně zpracované. Povedená reflexe jazyka agendy. Slabší reflexe sekundárních symbolů. Slabší interpretační část." MT 70 450571 25 "V případě ukázky č. 1 nejedná se o princip podobnosti. V případě ukázky č. 5 skutečnost, že ruce vytváří obrys hlavy ženy vypovídá spíš o působení principu uzavření. Roli hraje i princip menšího tvaru, díky němuž pozornost poutají ústa. Chybějí vysvětlení, jak použití daného principu pracuje pro poselství sdělení. " MT 10 Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 25 Slabší aplikace modelů Langových a interpretační část. MT 60 450762 25 MT 25 "Jako východisko dobré, oceňuji, že jste se pokusila zamyslet nad základní komunikační strategií a opřít ji o teorii. Není to dostečné, ale i tak je to dobrý základ." JV 20 "Chybí zdůvodnění časového ohraničení sledovaného období. Graf zobrazující časový průběh agendy obsahuje četné chyby. Nevhodná aplikace modelu Langových (zarámování, sekundární symbole). Slabší interpretační část. " MT 70 450740 30 JV 15 "Hlavní ideový námět není zdůvodněn s použitím relevantních konceptů teorie přesvědčování (komponenty postoje, funkce postoje, postojová konverze). Chybí jasné vymezení cílové skupiny. Problémem celé práce je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete pomocí relevantních konceptů teorie přesvědčování. " MT 30 MT 75 434617 30 JV 10 Vágně vymezená cílová skupina. Jen v minimálním rozsahu zdůvodňujete svůj návrh a jednotlivé prvky kampaně. Nepracujete s relevantními koncepty teorie percepce a přesvědčování. Chybí návrh a zdůvodnění dílčích motivů kampaně. Popis jednotlivých sdělení v rámci kampaně není totéž co návrh dílčích motivů kampaně. MT 30 JV 70 447844 25 "Velmi korektní identifikace, popis a ilustrace principů, méně prostoru věnujete vysvětlení, jak dané principy „pracují“ pro daný produkt či ideu. " MT 20 "Sice pracujete s poznatky z teorie percepce a přesvědčování, ale nepřiznáváte to, jinými slovy ve zdůvodněních nepoužíváte relevantní koncepty (postojové komponenty, funkce postoje – viz prezentace). Samotný projekt je formulován hodně obecně. " MT 25 "Chybí zdůvodnění časového ohraničení sledovaného období. Místy nekorektní aplikace modelu Langových (použití jazyka, sekundární symbole). V interpretační části se objevují málo podložené závěry, navíc spíše než vývoj agendy, interpretujete způsob prezentace aktérů. " MT 70 463794 30 JV 20 MT 30 JV 80 438938 0 463804 30 JV 20 "K samotnému návrhu kampaně nemám větší výhrady. Zásadním problémem celé práce je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete pomocí relevantních konceptů teorie přesvědčování (komponenty postoje, funkce postoje, postojová konverze). Kvituji pokus o detailní popis cílové skupiny. " MT 30 JV 80 450715 30 25 (15) "Oceňuji, že zohledňujete teoretické poznatky ve zdůvodnění cílové skupiny, tu však podrobněji nespecifikujete. Slogany jsou konzistentní s hlavním ideovým námětem. Dílčí motivy není totiž co jednotlivé spoty. Hlavním problémem práce a důvodem pro poloviční počet bodů je skutečnost, že své nápady, až na výjimku volby cílové skupiny, nezdůvodňujete pomocí relevantních konceptů teorie přesvědčování. " MT 30 Velmi povedené. MT 85 463806 25 "Správně identifikujete jednotlivé principy, poměrně málo prostoru věnujete vysvětlení, jak daný princip funguje pro poselství sdělení." MT 15 "Hrozí nebezpečí, že Vámi navrhovány slogany spustí bumerangový efekt u určité skupiny příjemců (odpůrců nacionalismu a konzervatismu). Sice píšete o selektivní percepci, ale existuje významné riziko (částečně dané dnešní dobou a náladami ve společnosti) , že jinak smýšlející příjemce ihned odmítne Vaše sdělení, respektive nenajde ve sloganech názory, s nimiž by se mohl alespoň částečně ztotožnit. Cílová skupina je vymezena poněkud vágně, ale líbí se mi nápad cílit na emigranty. S ohledem na hlavní ideový námět, v logu bych očekával použití národních barev, má-li být projekt konzistentní. Chybí práce s koncepty jako jsou postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze. " MT 30 JV 70 449842 30 JV 15 "Nevhodně formulován hlavní ideový námět. Slogany nejsou příliš konzistentní s tím, co zdůrazňujete v pokusu o formulaci hlavního ideového námětu. S ohledem na výrobek mohli jste něco lépe stanovit cílovou skupinu (co třeba ženy ze střední třídy starající se o domácnost 40+). K dílčím motivům by bylo možné přidat také zdravotní hledisko nebo lifestylové. S ohledem na výzkumy veřejného mínění volba politika jako tváři kampaně se mi jeví jako nevhodná, hrozí bumerangový efekt. Hlavním problémem práce a důvodem pro poloviční počet bodů je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete pomocí relevantních konceptů teorie přesvědčování. " MT 25 "V případě tak rozsáhlé agendy, zkoumání týdenního období Vám neumožní formulovat validní interpretace. Slabší interpretační část." MT 70 463786 0 chybí ukázky JV 15 "Chybí některé stěžejní části projektu – formulace a zdůvodnění hlavního ideového námětů, zdůvodnění sloganů. Cílovou skupinu dál by se podrobněji specifikovat s ohledem na další vlastnosti (příjem, bydliště, vzdělání, věk). Obecným problémem práce je, že nezdůvodňujete jednotlivé prvky pomocí relevantních konceptů teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze) " MT 30 JV 45 439852 0 452468 30 MT 20 "nedostatečná úvodní rozvaha a relevantní literatura, respektive teoretické koncepty " JV 20 Chybí aplikace modelu Langových a grafické znázornění průběhu agendy. MT 70 447598 30 MT 20 (10) Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 30 JV 80 450668 30 JV 20 "nedostatečná úvodní rozvaha a relevantní literatura, respektive teoretické koncepty " JV 25 "Není zdůvodněno časové ohraničení sledovaného období. U reflexi redakčního členění neuvádíte, do jakých rubrik byly zařazené články. Zavádějící interpretace sekundárních symbolů agendy" MT 75 450714 30 JV 20 "Vágní vymezení hlavního ideového námětu. Slogany nejsou zdůvodněny s ohledem postojové komponenty a funkce postoje. Chybí jasné vymezení a zdůvodnění volby cílové skupiny. Málo konkrétní návrhy dílčích motivů. Kvituji, že se snažíte zdůvodnit některé své volby pomocí empirických poznatků, avšak až na výjimku postoje/postojové změny, nepracujete se stěžejními koncepty teorie přesvědčování" MT 30 JV 80 450519 30 MT 20 "nedostatečná úvodní rozvaha a relevantní literatura, respektive teoretické koncepty " JV 25 Nepřehledný graf zobrazující průběh agendy. Slabší interpretační část. MT 75 452505 30 MT 15 "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 30 JV 75 450782 25 "Korektní identifikace, popis principů, povedená volba ilustrací. Méně prostoru věnujete vysvětlení, jak dané principy „pracují“ pro daný produkt či ideu, proto strhuji 5 bodů. " MT 15 "Velmi dobrý úsudek o předpokládaném složení cílové skupiny voličů. Hlavní ideový námět neobsahuje žádné silné téma, které by se dálo dobře medializovat. Málo dopracovaný výběr reklamních nosičů. Sice umíte přizpůsobit prvky kampaně profilu strany, bohužel vůbec nepracujete s relevantními koncepty teorie percepce a přesvědčování." MT 40 450614 30 JV 10 MT 30 JV 70 450387 25 JV 20 "Oceňuji, že snažíte se logicky zdůvodňovat jednotlivé prvky kampaně (např. rozumná volba reklamních nosičů). Bohužel problémem práce je, že ve zdůvodněních nepracujete s relevantními koncepty teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze) " MT 30 JV 75 439738 30 JV 15 "Nemůžete vymezovat cílovou skupinu tímto způsobem: „finančně omezení obyvatelé, od studentů po důchodce.“ Je to velmi vágní a neodborné. Neumím si představit, jak chcete dělat rozbory popsané v dílčích motivech kampaně v rámci formátů, jako jsou reklamní spot či billboard. Hlavním problémem odevzdané práce je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete pomocí relevantních konceptů teorie přesvědčování. " MT 30 JV 75 449817 30 JV 15 "Pokud jako lidské nosiče zvolíte lidí spojovaných především se zábavním a hudebním průmyslem, riskujete posílení stereotypů o Romech jako nadaných tanečnicích či muzikantech. Tím, že reklamní sdělení budou obsahovat a tedy aktivovat negativní stereotypy o Romech, můžete spustit bumerangový efekt - příjemce prohlídne Vás komunikační záměr a jako pravdivé vyhodnotí zobrazení v pozadí (negativní). Obecným problémem práce je, že nezdůvodňujete jednotlivé prvky pomocí relevantních konceptů teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze) " MT 30 JV 75 450644 30 JV 15 MT 30 JV 75 448731 30 "V první ukázce se nejedná o princip podobnosti. Ten totiž říká, že při vnímání obrazu máme tendenci asociovat podobné rysy nebo objekty do větších celků. Tam spíše působí principy ohraničení a preferenci menšího tvaru, díky ním se kus pizzy a lžička „vynořují“ jako jeden celek, který se podobá na stromeček. Princip podobnosti, kromě principu blízkost funguje spíš v ukázce č. 2. Ostatní principy identifikujete v pořádku, povedené interpretace toho, jak daný princip funguje pro poselství sdělení, zajímavá volba obrázků. " MT 25 (15) "Oceňuji, že zohledňujete teoretické poznatky ve zdůvodnění cílové skupiny, tu však podrobněji nespecifikujete. Slogany jsou konzistentní s hlavním ideovým námětem. Dílčí motivy není totiž co jednotlivé spoty. Hlavním problémem práce a důvodem pro poloviční počet bodů je skutečnost, že své nápady, až na výjimku volby cílové skupiny, nezdůvodňujete pomocí relevantních konceptů teorie přesvědčování. " MT 30 Velmi povedené. MT 85 453592 30 JV 15 "Poměrně vágně formulovaný projekt. Líbí se mi volba lidského nosiče. Obecným problémem práce je, že nezdůvodňujete jednotlivé prvky pomocí relevantních konceptů teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze) " MT 20 "Chybí zdůvodnění volby a agendy a zdůvodnění sledovaného období (tato agenda je v médiích přítomná mnohem déle). Povrchní popis čtyř definičních znaků, ale kvituji povedenou analýzu dalších mechanismů konstrukce mediální agendy. Interpretační úvahy je třeba lépe podložit (konstatování, kdo je vlastník média je málo). " MT 65 450594 30 JV 15 "Hlavní ideový námět není zdůvodněn s použitím relevantních konceptů teorie přesvědčování (komponenty postoje, funkce postoje, postojová konverze). Chybí jasné vymezení cílové skupiny. Problémem celé práce je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete pomocí relevantních konceptů teorie přesvědčování. " MT 30 MT 75 440142 30 MT 15 "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 30 JV 75 464698 30 JV 10 Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 30 JV 70 450713 30 JV 20 (10) Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 25 "Graf zobrazující průběh agendy obsahuje věcné chyby a je zbytečně rozdělen do dvou grafů. O něco slabší interpretační část a některá tvrzení v této části jsou v rozporu s tím, co bylo tvrzeno dříve (vztah Lidovek ke Kramnému). " MT 75 447267 30 MT 10 Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 30 JV 70 452510 30 JV 20 (10) Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 25 "Graf zobrazující průběh agendy obsahuje věcné chyby a je zbytečně rozdělen do dvou grafů. O něco slabší interpretační část a některá tvrzení v této části jsou v rozporu s tím, co bylo tvrzeno dříve (vztah Lidovek ke Kramnému). " MT 75 452496 30 MT 10 Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 30 JV 70 450697 30 JV 15 "Pokud jako lidské nosiče zvolíte lidí spojovaných především se zábavním a hudebním průmyslem, riskujete posílení stereotypů o Romech jako nadaných tanečnicích či muzikantech. Tím, že reklamní sdělení budou obsahovat a tedy aktivovat negativní stereotypy o Romech, můžete spustit bumerangový efekt - příjemce prohlídne Vás komunikační záměr a jako pravdivé vyhodnotí zobrazení v pozadí (negativní). Obecným problémem práce je, že nezdůvodňujete jednotlivé prvky pomocí relevantních konceptů teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze) " MT 30 JV 75 407068 30 JV 15 "Pokud jako lidské nosiče zvolíte lidí spojovaných především se zábavním a hudebním průmyslem, riskujete posílení stereotypů o Romech jako nadaných tanečnicích či muzikantech. Tím, že reklamní sdělení budou obsahovat a tedy aktivovat negativní stereotypy o Romech, můžete spustit bumerangový efekt - příjemce prohlídne Vás komunikační záměr a jako pravdivé vyhodnotí zobrazení v pozadí (negativní). Obecným problémem práce je, že nezdůvodňujete jednotlivé prvky pomocí relevantních konceptů teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze) " MT 30 JV 75 450744 20 "Korektně identifikujete a ilustrujete jednotlivé principy, bohužel vůbec nevysvětlujete, jak použití daného principu funguje pro poselství sdělení. Ignorujete tak půlku zadaní. " MT 10 JV 30 449833 30 JV 15 "Vágní formulace hlavního ideového námětu. Jaké postojové konverze chcete docílit? Na které postojové komponenty cílíte (např. v jinak nápaditých sloganech?), s kterou funkci postoje chcete pracovat? Chybí zdůvodnění volby cílové skupiny. Spot zobrazující „ošklivé“ nebo staré ženy mi přijde riskantní nápad. Mohli byste urazit určitou skupinu příjemců sdělení, která by tento spot četla jiným způsobem. Nedomyšlená volba lidských nosičů (osoby z genderových studií). Problémem celé práce je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete s ohledem na teorii přesvědčování. " MT 30 JV 75 450741 "Velmi korektní identifikace, popis a ilustrace principů, méně prostoru věnujete vysvětlení, jak dané principy „pracují“ pro daný produkt či ideu. " MT 20 "Sice pracujete s poznatky z teorie percepce a přesvědčování, ale nepřiznáváte to, jinými slovy ve zdůvodněních nepoužíváte relevantní koncepty (postojové komponenty, funkce postoje – viz prezentace). Samotný projekt je formulován hodně obecně. " MT 25 "Chybí zdůvodnění časového ohraničení sledovaného období. Místy nekorektní aplikace modelu Langových (použití jazyka, sekundární symbole). V interpretační části se objevují málo podložené závěry, navíc spíše než vývoj agendy, interpretujete způsob prezentace aktérů. " MT 45 450670 25 "Obrázek č. 4 neilustruje princip uzavření, potažmo nemám takový pocit na základě Vaší interpretace. Snad u všech ukázek by se dálo podrobněji vysvětlit, jak použití daného principu funguje pro poselství sdělení. " MT 25 "Jedna z mála prací, která pracuje s relevantními koncepty teorie percepce a přesvědčování, nicméně v případě, že apelujete na dobrý život a možnost uplatnění, tak je to spíše instrumentální funkce. Projekt je konzistentní, bohužel málo prostoru věnujete zdůvodňování jednotlivých prvků pomoci poznatků teorie a výzkumu přesvědčování. " MT 30 JV 80 450396 20 "Obrázek č. 3 pracuje spíše s principy preference menšího tvaru, ohraničení a dobrého tvaru. Obrázek č. 5 pracuje spíš s principem uzavření. V případě obrázku č. 7 tomu efektu napomáhají také principy podobnosti a blízkosti. Sice píšete, jaký smysl mají daná sdělení nebo jak budou působit na příjemce, ale nevěnujete se příliš otázce, jak pro tento účinek pracují konkrétní principy Gestalt. " MT 20 (10) "Vágní vymezení cílové skupiny. Málo povedený slogan. Jednotlivé prvky projektu jsou málo konzistentní (hlavní ideový námět – slogan – billboardy). Vágně formulované dílčí motivy. Hlavním problémem práce je skutečnost, že nepracujete s relevantními koncepty teorie percepce a přesvědčování. " MT 30 MT 70 450447 30 JV 10 Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 30 "Výborně, ale jste mohly více vytěžit z analýzy v interpretační části. " MT 70 179690 0 405487 30 MT 15 "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 20 "Zajímavý nápad a několik dobrých analytických úvah. Bohužel práce obsahuje četné nedostatky. Základním je nejasné vymezení sledované mediální agendy. Cílem zadání bylo vybrat jednu mediální agendu, Vy však sledujete několik agend, které navíc nejsou jasně vymezeny. Místy nevhodná aplikace modelu Langových. Pozor na y/i - „články se pravidelně objevovali,” „články o válce byli” Pozor na používání slov v rozporu s jejich významem „neaktuální, neboť se jich vůbec nedotýká.” Zajímalo by mě, jak jste přišli na to, že, cituji, “gay porno stále v lidech vyvolává velkou nevoli a nepříjemné pocity""? Osobně znám několik osob, u nichž to vyvolává jiné reakce, proto považuji Váš výrok za nepodložené zobecnění. Nebo ještě jinak. Co pokud by hodnotící tuto práci byl homosexuál? Zaslouží si číst takové výroky o své sexualitě? " MT 65 386188 30 "Částečně jste mimo rámec zadaní. Nicméně zvolili jste náročnější možnost, tedy pokus ilustrovat více principů v rámci jednoho sdělení. Navíc oceňuji, že jste se důsledně zaměřili na to, jak použití principů napomáhá konstruovat souvislost mezi dvěma prvky sdělení (tankem a vozíčkáři). " MT 20 "nedostatečná úvodní rozvaha a relevantní literatura, respektive teoretické koncepty " JV 50 463841 30 JV 10 "Nulová práce s relevantními teoretickými poznatky, nedostatečně zdůvodnění dílčích prvků projektů (volba cílové skupiny, hlavní ideový námět, slogany atd.) " MT 30 JV 70 450764 20 "Obrázek č. 3 pracuje spíše s principy preference menšího tvaru, ohraničení a dobrého tvaru. Obrázek č. 5 pracuje spíš s principem uzavření. V případě obrázku č. 7 tomu efektu napomáhají také principy podobnosti a blízkosti. Sice píšete, jaký smysl mají daná sdělení nebo jak budou působit na příjemce, ale nevěnujete se příliš otázce, jak pro tento účinek pracují konkrétní principy Gestalt. " MT 20 (10) "Vágní vymezení cílové skupiny. Málo povedený slogan. Jednotlivé prvky projektu jsou málo konzistentní (hlavní ideový námět – slogan – billboardy). Vágně formulované dílčí motivy. Hlavním problémem práce je skutečnost, že nepracujete s relevantními koncepty teorie percepce a přesvědčování. " MT 30 MT 70 441300 30 JV 20 "nedostatečná úvodní rozvaha a relevantní literatura, respektive teoretické koncepty " JV 25 "Není zdůvodněno časové ohraničení sledovaného období. U reflexi redakčního členění neuvádíte, do jakých rubrik byly zařazené články. Zavádějící interpretace sekundárních symbolů agendy" MT 75 450454 25 JV 20 "Oceňuji, že snažíte se logicky zdůvodňovat jednotlivé prvky kampaně (např. rozumná volba reklamních nosičů). Bohužel problémem práce je, že ve zdůvodněních nepracujete s relevantními koncepty teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze) " MT 30 JV 75 450476 30 JV 15 "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 25 "Místy stručné, ale korektně zpracované. Povedená reflexe jazyka agendy. Slabší reflexe sekundárních symbolů. Slabší interpretační část." MT 70 463824 30 MT 20 20 "Málo přehledná struktura práce. Chybí vymezení a zdůvodnění časového ohraničení sledovaného období. Místy nevhodná aplikace analytických nástrojů (mechanismy nastolení agendy, model Langových). De facto schází interpretace." MT 70 450559 25 "Velmi korektní identifikace, popis a ilustrace principů, méně prostoru věnujete vysvětlení, jak dané principy „pracují“ pro daný produkt či ideu. " MT 20 "Sice pracujete s poznatky z teorie percepce a přesvědčování, ale nepřiznáváte to, jinými slovy ve zdůvodněních nepoužíváte relevantní koncepty (postojové komponenty, funkce postoje – viz prezentace). Samotný projekt je formulován hodně obecně. " MT 25 "Chybí zdůvodnění časového ohraničení sledovaného období. Místy nekorektní aplikace modelu Langových (použití jazyka, sekundární symbole). V interpretační části se objevují málo podložené závěry, navíc spíše než vývoj agendy, interpretujete způsob prezentace aktérů. " MT 70 428039 20 "Ukázka 2.3 není ilustrací principu hladkého průběhu, aspoň to neplyne z Vaší interpretace. Ukázka 2.6 ilustruje spíše principy blízkosti, podobnosti a ohraničení. Málo prostoru věnujete vysvětlení, jak daný princip pracuje pro poselství sdělení. " MT 30 (15) JV 25 Slabší interpretační část. MT 75 439586 25 "Ukázka č. 1 není dobrou ilustrací principu podobnosti. Ten totiž říká, že při vnímání obrazu máme tendenci asociovat podobné rysy nebo objekty do větších celků. Vy asociujete kečup s něčím, co na obrázku vůbec není (jazyk). Jinak ok, ale málo prostoru věnujete vysvětlení, jak daný princip pracuje pro poselství sdělení. " MT 15 (15) "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 25 "Dle mého soudu, nevhodná volba sledovaného období (pouze týden a proč zrovna týden?). Stylistické nedostatky. Něco slabší interpretační část. " MT 65 439777 30 JV 15 "Nemůžete vymezovat cílovou skupinu tímto způsobem: „finančně omezení obyvatelé, od studentů po důchodce.“ Je to velmi vágní a neodborné. Neumím si představit, jak chcete dělat rozbory popsané v dílčích motivech kampaně v rámci formátů, jako jsou reklamní spot či billboard. Hlavním problémem odevzdané práce je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete pomocí relevantních konceptů teorie přesvědčování. " MT 30 JV 75 450538 30 JV 15 "Není zdůvodněn hlavní ideový námět. Není jasné, jaké postojové změny chcete dosáhnout. Chybí volba cílové skupiny a její zdůvodnění. Co to je „primární rodina“? Obecným problémem práce je, že nezdůvodňujete jednotlivé prvky pomocí relevantních konceptů teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze) " MT 30 "Některé grafy mi přijdou spíše samoúčelné než analyticky přínosné. Sice jste přidaly nepovinné prvky analýzy, ale na úkor povinných částí. Oceňuji vyčerpávající zpracování. " MT 75 450755 30 JV 10 Vágně vymezená cílová skupina. Jen v minimálním rozsahu zdůvodňujete svůj návrh a jednotlivé prvky kampaně. Nepracujete s relevantními koncepty teorie percepce a přesvědčování. Chybí návrh a zdůvodnění dílčích motivů kampaně. Popis jednotlivých sdělení v rámci kampaně není totéž co návrh dílčích motivů kampaně. MT 30 JV 70 450436 30 "V případě první otázky se nejedná o princip podobnosti, nýbrž o princip dobrého tvaru, který říká, že lidská mysl má tendenci doplňovat objekty do tvaru, který je jí bližší. Princip podobnosti mluví o tom, že máme tendence shlukovat do větších celků objekty, které jsou si podobné, což není případ zelené stopky a červené lahve. Interpretačně velmi povedené. 30b. " MT 25 "Jako východisko dobré, oceňuji, že jste se pokusila zamyslet nad základní komunikační strategií a opřít ji o teorii. Není to dostečné, ale i tak je to dobrý základ." JV 30 JV 85 439781 30 JV 20 (10) Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 25 "Graf zobrazující průběh agendy obsahuje věcné chyby a je zbytečně rozdělen do dvou grafů. O něco slabší interpretační část a některá tvrzení v této části jsou v rozporu s tím, co bylo tvrzeno dříve (vztah Lidovek ke Kramnému). " MT 75 464699 30 JV 10 "Nulová práce s relevantními teoretickými poznatky, nedostatečně zdůvodnění dílčích prvků projektů (volba cílové skupiny, hlavní ideový námět, slogany atd.) " MT 30 JV 70 449281 30 JV 15 "Vágně vymezená cílová skupina, de facto celý projekt je formulován velmi vágně. Lépe zpracovanou částí jsou dílčí motivy kampaně. Ve zdrojích uvádíte, že pracujete s prezentací ke kurzu ZUR110. Dle obsahu to tak ale nevypadá. Jinými slovy problémem celé práce je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete pomocí relevantních konceptů teorie přesvědčování. " MT 30 JV 75 447501 25 "V případě ukázky č. 1 nejedná se o princip podobnosti. V případě ukázky č. 5 skutečnost, že ruce vytváří obrys hlavy ženy vypovídá spíš o působení principu uzavření. Roli hraje i princip menšího tvaru, díky němuž pozornost poutají ústa. Chybějí vysvětlení, jak použití daného principu pracuje pro poselství sdělení. " MT 10 Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 25 Slabší aplikace modelů Langových a interpretační část. MT 60 450429 30 JV 10 Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 30 JV 70 439819 30 MT 10 Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 20 "Chybí zdůvodnění časového ohraničení sledovaného období. Celá práce je zpracována natolik stručně, že strádá analytický charakter. " MT 60 450398 25 "Korektní ilustrace principů. 5 bodů strhuji za méně propracovaná vysvětlení, jak daný princip posiluje poselství sdělení. " MT 10 Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 20 "Hlavním nedostatkem práce je nezdůvodněná volba velice krátkého sledovaného období. Na základě takto krátkého a náhodně, či spíše nahodile, zvoleného období nedokážete formulovat interpretace cílů agendy. Chybí grafické znázornění průběhu agendy. Analyzujete zpravodajství třech různých serverů a v závěrech ne vždy mezi nimi nerozlišujete. " MT 55 439814 30 MT 20 (10) Bez jakékoliv teoretické rozvahy a zakotvení v literatuře. Nulová práce s postoji. JV 30 JV 80 433574 30 MT 20 "Slabá rozvaha a zdůvodnění komunikační strategie v rovině aplikac teorie. Na jajé postojové komponenty budete působit a na jaké fukce. Kde je největší komunikační, persvazivní příležitost. " JV 30 JV 80 439573 30 "Velmi povedená práce, povedené interpretace, jak daný princip pracuje pro konkrétní sdělení. " MT 20 "Není vhodné apelovat na hodně širokou cílovou skupinu. Nápad pracovat s pocitem ohrožení v reklamě potravin mi přijde málo povedený. Oceňuji, že pracujete s relevantními koncepty teorie přesvědčování, škoda, že v tak malém rozsahu, možná projekt nepůsobí konzistentně. " MT 30 "O něco slabší v interpretační, ale i přesto výborně. " MT 80 450532 25 "Obrázek č. 4 neilustruje princip uzavření, potažmo nemám takový pocit na základě Vaší interpretace. Snad u všech ukázek by se dálo podrobněji vysvětlit, jak použití daného principu funguje pro poselství sdělení. " MT 25 "Jedna z mála prací, která pracuje s relevantními koncepty teorie percepce a přesvědčování, nicméně v případě, že apelujete na dobrý život a možnost uplatnění, tak je to spíše instrumentální funkce. Projekt je konzistentní, bohužel málo prostoru věnujete zdůvodňování jednotlivých prvků pomoci poznatků teorie a výzkumu přesvědčování. " MT 30 JV 80 450546 30 JV 25 (15) "Chybí jasné vymezení cílové skupiny. Stanovíte si jako dílčí motivy kampaně volný obchod a ekonomickou prosperitu, neříkám, že je to zla volba, jsou to však hodnoty, které jsou zatím spojované právě s členstvím v EU. Dle výzkumů CVVM cca 70% respondentů stále vnímá jako klad členství v EU vysoké dotace na rozvoj tuzemské ekonomiky. Nicméně s ohledem na stávající nálady ve společnosti, Vaše kampaň mohla by být efektivní, i přes určité rozporuplnosti v programu. Hlavním problémem práce a důvodem pro poloviční počet bodů je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete pomocí relevantních konceptů teorie přesvědčování. " MT 20 "Chybí zdůvodnění volby agendy. V části Aplikované mechanizmy mediální agendy uvádíte počet článku, aniž byste určili sledované období. Volba sledovaného období není zdůvodněna. Místy nepodložené závěry. V interpretační části se zbytečně věnujete rámcování na úkor více relevantních úvah. Formální nedostatky. " MT 75 450475 30 JV 25 (15) "Chybí jasné vymezení cílové skupiny. Stanovíte si jako dílčí motivy kampaně volný obchod a ekonomickou prosperitu, neříkám, že je to zla volba, jsou to však hodnoty, které jsou zatím spojované právě s členstvím v EU. Dle výzkumů CVVM cca 70% respondentů stále vnímá jako klad členství v EU vysoké dotace na rozvoj tuzemské ekonomiky. Nicméně s ohledem na stávající nálady ve společnosti, Vaše kampaň mohla by být efektivní, i přes určité rozporuplnosti v programu. Hlavním problémem práce a důvodem pro poloviční počet bodů je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete pomocí relevantních konceptů teorie přesvědčování. " MT 20 "Chybí zdůvodnění volby agendy. V části Aplikované mechanizmy mediální agendy uvádíte počet článku, aniž byste určili sledované období. Volba sledovaného období není zdůvodněna. Místy nepodložené závěry. V interpretační části se zbytečně věnujete rámcování na úkor více relevantních úvah. Formální nedostatky. " MT 75 450441 30 JV 15 "Vágně vymezená cílová skupina, de facto celý projekt je formulován velmi vágně. Lépe zpracovanou částí jsou dílčí motivy kampaně. Ve zdrojích uvádíte, že pracujete s prezentací ke kurzu ZUR110. Dle obsahu to tak ale nevypadá. Jinými slovy problémem celé práce je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete pomocí relevantních konceptů teorie přesvědčování. " MT 30 JV 75 450657 30 JV 15 "Poměrně vágně formulovaný projekt. Líbí se mi volba lidského nosiče. Obecným problémem práce je, že nezdůvodňujete jednotlivé prvky pomocí relevantních konceptů teorie percepce a přesvědčování (postojové komponenty, funkce postoje, postojová konverze) " MT 20 "Chybí zdůvodnění volby a agendy a zdůvodnění sledovaného období (tato agenda je v médiích přítomná mnohem déle). Povrchní popis čtyř definičních znaků, ale kvituji povedenou analýzu dalších mechanismů konstrukce mediální agendy. Interpretační úvahy je třeba lépe podložit (konstatování, kdo je vlastník média je málo). " MT 65 439544 30 JV 15 "Nemůžete vymezovat cílovou skupinu tímto způsobem: „finančně omezení obyvatelé, od studentů po důchodce.“ Je to velmi vágní a neodborné. Neumím si představit, jak chcete dělat rozbory popsané v dílčích motivech kampaně v rámci formátů, jako jsou reklamní spot či billboard. Hlavním problémem odevzdané práce je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete pomocí relevantních konceptů teorie přesvědčování. " MT 30 JV 75 450761 30 JV 15 "Nevhodně formulován hlavní ideový námět. Slogany nejsou příliš konzistentní s tím, co zdůrazňujete v pokusu o formulaci hlavního ideového námětu. S ohledem na výrobek mohli jste něco lépe stanovit cílovou skupinu (co třeba ženy ze střední třídy starající se o domácnost 40+). K dílčím motivům by bylo možné přidat také zdravotní hledisko nebo lifestylové. S ohledem na výzkumy veřejného mínění volba politika jako tváři kampaně se mi jeví jako nevhodná, hrozí bumerangový efekt. Hlavním problémem práce a důvodem pro poloviční počet bodů je skutečnost, že své nápady nezdůvodňujete pomocí relevantních konceptů teorie přesvědčování. " MT 25 "V případě tak rozsáhlé agendy, zkoumání týdenního období Vám neumožní formulovat validní interpretace. Slabší interpretační část." MT 70 444447 25 "V případě ukázky č. 1 nejedná se o princip podobnosti. V případě ukázky č. 5 skutečnost, že ruce vytváří obrys hlavy ženy vypovídá spíš o působení principu uzavření. Roli hraje i princip menšího tvaru, díky němuž pozornost poutají ústa. Chybějí vysvětlení, jak použití daného principu pracuje pro poselství sdělení. " MT 25 Slabší aplikace modelů Langových a interpretační část. MT 50 451002 30 JV 15 "některé dílčí nápady jsou zajímavě, vtipné, včetně hlavního sloganu. Bohužel zcela chybí práce s literaturou a relevantními koncepty tak, aby na bylo možné založit úvodní rozvahu a zdlvodnit celou komunkační strategii. Na jaké postojové komponenty a funkce postoje budete působit? Kde vidíte největší pesvazivní příležitost? V této podobě je to zajímavá dojmologie " JV 25 "Chybí zdůvodnění časového ohraničení sledovaného období. Slabší interpretační část, která navíc obsahuje několik zavádějících formulací. " MT 70 439728 25 "Korektní identifikace, popis principů, povedená volba ilustrací. Méně prostoru věnujete vysvětlení, jak dané principy „pracují“ pro daný produkt či ideu, proto strhuji 5 bodů. " MT 15 "Velmi dobrý úsudek o předpokládaném složení cílové skupiny voličů. Hlavní ideový námět neobsahuje žádné silné téma, které by se dálo dobře medializovat. Málo dopracovaný výběr reklamních nosičů. Sice umíte přizpůsobit prvky kampaně profilu strany, bohužel vůbec nepracujete s relevantními koncepty teorie percepce a přesvědčování." MT 40