Zadání praktického úkolu do předmětu ZUR443 (prosím vyčkejte se zpracováním, zadání bude vysvětleno v hodině 23. 10. 2017) 1. Vaším tématem je Kyberšikana. Téma rozveďte a uveďte jej otázkou. 2. K vybranému tématu určete alespoň 5 klíčových slov v češtině a 5 klíčových slov v angličtině. 3. K tématu vyhledejte: - alespoň 1 odborný článek - alespoň 1 závěrečnou práci. - alespoň 1 odbornou knihu (tištěná verze nebo e-kniha) - alespoň 1 mediální zprávu v databázi Anopress 4. Dodržte formální úpravu úkolu dle vzoru uvedeného na následující straně tohoto dokumentu. 5. Vypracovaný úkol nahrajte nejpozději do pondělí 30. října 2017, 23:59 hod. do Odevzdávárny tohoto předmětu v Isu. Formální úprava úkolu Níže uvedenou strukturu použijte pro zpracování všech 4 záznamů: A) Př. Odborná kniha 1) Název zdroje; formulace vyhledávacího dotazu; počet zobrazených výsledků; další postup; případné problémy. Záznam je ze Souborného katalogu MU. Vyhledávací dotaz jsem formuloval/a takto… Zobrazilo se mi xy výsledků… Dále jsem postupoval/a takto… Měl/a jsem problém s…(nepovinné) 2) Citace záznamu: BARKER, Melissa S., Donald BARKER, Nicholas F. BORMANN, Mary Lou ROBERTS a Debra L. ZAHAY. Social media marketing: a strategic approach. Second edition. Boston: Cengage Learning, 2017. ISBN 978-1-305-50275-8. Pozn. slouží pouze jako vzor, citujte podle citačních zvyklostí Vašeho studijního zaměření. 3) Zdůvodnění výběru dokumentu. Proč je pro vás právě tento dokument relevantní? Např. lze použít věty z abstraktu, název konkrétní kapitoly, apod. Výběr můžete zdůvodnit i jinak, např. aktuálností dokumentu, zveřejněním v prestižní databázi, odborností autora, apod.