I. ÚKOL II. ÚKOL II. ÚKOL UČO JMÉNO body slovní hodnocení hodnotil body slovní hodnocení hodnotil body slovní hodnocení hodnotil CELKEM 471790 "Absolonová, Anna" 30 MT 20 "Kromě kampaně jste navrhli i výrobek samotný, škoda, že lépe jste zvládli to druhé. Jelikož ve svém návrhu nevycházíte z toho, jaké postojové konverze chcete kampaní docílit (jen se o tom letmo zmiňujete u konce návrhu), nemáte jasno v tom, na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte, návrhy jednotlivých prvků kampaně (hesla, nosiče atd.) jsou nutně nahodilé. Dobrým nápadem bylo rozdělení cílové skupiny na dvě, dle věku. " MT 25 MT 75 471434 "Babjaková, Lucia" 30 JV 30 Zdařilé uplatnění poznatků teorie PaP. MT 25 "Oceňuji velmi solidní zpracování a porovnání s jinými médii. Bohužel méně propracovaná je aplikace modelu L., který je však tolik důležitý pro interpretaci cílů agendy. Bohužel v interpretaci se Vám nedaří pojmenovat svá tušení pomocí relevantních konceptů, navíc kvůli tomu, že aplikace modelu L. byla podceněná, interpretace jsou trochu na vodě." MT 85 453135 "Benedeková, Andrea" 0 471258 "Beranová, Klára" 30 MT 25 "Dobré, ale místy nedůsledné a nesoustředěné. Funkce, na které cílíte je lepší popsat již v ideovém námětu. " MT 15 "Popis pomocí 4 definičních znaků je v pořádku, ačkoli nevysvětlujete vrchol agendy a působení v čase. Místy slabší (zarámování, jazyk, sekundární symboly), místy nekorektní (oddělení) aplikace modelu Langových. Bohužel v zásadě nedaří se Vám interpretovat cíle agendy." MT 70 450513 "Bieliková, Karolína" 30 MT 20 "Prvky kampaně jsou propojeny s politickými tématy. Bohužel, ve svém návrhu neupřesňujete, jaké postojové konverze chcete kampaní docílit a na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte. Kampaň dle Vás cíli na studenty, máte představu, jaké procento studentů může hlasovat v Brně? " MT 25 "S ohledem na kvantitu spíše než o samostatnou agendu půjde o jednou z epizod, kdy se environmentálně zaměřené zájmové skupiny snaží nastolit téma následků globálního oteplování a média na tento pokus reagovaly, dle Vaše interpretace, příznivě. Místy, slabší aplikace modelu Langových (jazyk, personifikace). " MT 75 471283 "Brhel, Tomáš" 30 JV 15 "Škoda, že jste zcela vypustili teoretickou reflexi a zakotvení persvazivní strategie. Jak jsem vás upozorňoval na přednáškách bez zakotvení komunikační strategie v teorii postojových fukcí, resp. persvazivních drivů je projekt nedostečný, či přesněji poloviční." JV 20 Slabší aplikace modelu Langových a de facto nicneříkající intepretace cílů agendy. MT 65 471326 "Buchar, Vladimír" 20 "Jak píšete v závěru, našli jste šest reklamních sdělení, v nichž jste se snažili nalézt alespoň jeden z percepčních zákonů. Bohužel, chybí druhá část zadání. " MT 20 "V některých ohledech promyšlené, vycházíte z výzkumů, ale není upřesněno, jaké postojové konverze má kampaň docílit a na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte. Bez odpovědí na tyto otázky nelze navrhnout ucelenou kampaň. V hlavním ideovém námětu, alespoň tak jak jej formulujete, absentují politická témata. Vzhledem k tomu, že se jedná o poltickou kampaň je to podstatný problém." MT 20 MT 60 459896 "Čermáková, Vendula" 30 "Výborně, akorát některým vysvětlením, jak daný princip funguje pro dané sdělení by prospělo tento mechanismus víc explicitně popsat. Jiný slovy kromě odhalení toho, jak je ovlivněna percepce pozorovatele, je potřeba zohlednit, jak zamyšlený způsob percepce pracuje pro reklamní strategii zadavatele/tvůrce sdělení. I tohle je třeba vyslovit, viz ukázka č. 4 a 5. " MT 20 "Dobrý a ambiciózní ideový námět, které ovšem není z velké části rozpracován do jednotlivých složek strategie. Neukazujete, jak strategie zajisti působení na určité komponenty a funkce postoje a dosažení postojové konverze, kterou popisujete. V mnoha případech odkazujete na teoretické poznatky, aniž byste konkretizovala, jak jej použijete v kampani (např. nenavrhujete hesla, lidský nosič). " MT 15 "Neznám výzkum mediální agendy, který by byl věnován „agendě nějakého politika“ či „agendě úspěchu nějaké strany“. Tvrzení obsažena v Vaši práci vypovídají nakonec o tom, že spíše než významnosti nějakého tématu se věnujete viditelnosti politického subjektu a to je nejspíš důvod, proč aplikace jednotlivých analytických kategorií Vám dělala potíže. Interpretace cílů nebyly podložené v analýze. " MT 65 471398 "Čermáková, Viktorie" 20 "V podstatě vpořádku, ale chtělo by to lépe popsat jak pracují vybrané zákony pro daný produkt, ideu, polit. subjekt, a to za pomoci popisu figury a pozadí." JV 20 "Škoda, že jste zcela vypustili teoretickou reflexi a zakotvení persvazivní strategie. Jak jsem vás upozorňoval na přednáškách bez zakotvení komunikační strategie v teorii postojových fukcí, resp. persvazivních drivů je projekt nedostečný. Zvolené dílčí strategie a taktiky, jsou tak de facto nemotivované a působí nahodile. " JV 25 "Místy slabší aplikace modelu Langových (zarámování, jazyk, sekundární symboly) a slabší interpretace, která částečně pracuje se závěry, jež nebyly doloženy v analýze." MT 65 434528 "Černý, Jiří" 30 MT 20 "Kromě kampaně jste navrhli i výrobek samotný, škoda, že lépe jste zvládli to druhé. Jelikož ve svém návrhu nevycházíte z toho, jaké postojové konverze chcete kampaní docílit (jen se o tom letmo zmiňujete u konce návrhu), nemáte jasno v tom, na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte, návrhy jednotlivých prvků kampaně (hesla, nosiče atd.) jsou nutně nahodilé. Dobrým nápadem bylo rozdělení cílové skupiny na dvě, dle věku. " MT 25 MT 75 471261 "Červenková, Marie" 30 JV 25 "Solidní vychodisko. Škoda, že více nevyužíváte teoretickou reflexi pro zdůvodnění strategie jako celku i dílčích persvazivních taktik. Ale je to dobré východisko." JV 15 Na základě kvantity zpráv nemůžeme mluvit o mediální agendě (průměr 1 zpráva za měsíc). Analýza mediální agendy pracující s 8 články je velmi problematická. Proto aplikace analytických kategorii je málo přesvědčivá. MT 70 468039 "Čevelová, Magdaléna" 30 JV 25 "Solidní vychodisko. Škoda, že více nevyužíváte teoretickou reflexi pro zdůvodnění strategie jako celku i dílčích persvazivních taktik. Ale je to dobré východisko." JV 15 Na základě kvantity zpráv nemůžeme mluvit o mediální agendě (průměr 1 zpráva za měsíc). Analýza mediální agendy pracující s 8 články je velmi problematická. Proto aplikace analytických kategorii je málo přesvědčivá. MT 70 455553 "Dao, Thi Huong" 25 "Zajímavá volba ukázek. Líbí se mi, jak v interpretacích zohledňujete sociální zkušenost příjemce, byť se jedná o jiný proces. Zatímco některé interpretace byly na výbornou, jiné nebyly tolik propracovány. " MT 25 "Projekt představuje ucelený celek a důsledně vychází z poznatků teorie PaP. Nedostatky: Sekce hlavní ideový námět postrádá politická témata, ty se objevují až včásti ""Dílčí motivy"". Ohledně postojové konverze se sami popíráte (jednou, že je Vaším cílem, jindy že není). Nesprávně se domníváte, že cílení na H-E funkci musí mít nutně formu zpochybnění. Opravdu chcete udělat lidským nosičem politické kampaně novináře!? " MT 25 "Zdařila analýza, oceňuji solidní zpracování body strhávám za místy slabší (příliš úspornou a pracující s analyzovaným materiálem jen v malém rozsahu) aplikaci modelu Langových a trochu nedotaženou interpretaci cílů." MT 75 471460 "Davidová, Sára" 25 "Správná identifikace principů. Místy slabší vysvětlení, jak daný princip funguje pro danou reklamu." MT 20 "Práce sice obsahuje teoretickou část (zbytečně), postrádá ale vymezení hlavního ideového námětu. Slogan neodpovídá funkci (HE). Navzdory tomu, co tvrdíte Vámi navrhovaná kampaň necílí na hodnotově expresivní funkci (s výjimkou volby lidských nosičů). " MT 25 "Dobrá práce až na interpretaci cílů agendy, která je nicneříkající. V reakci na to, co píšete v úvodu, tento typ analýzy neumožnuje zkoumat objektivitu pokrytí. " MT 70 476144 "Doubek, Jakub" 30 JV 30 JV 25 "Zdařilá práce, až na slabší interpretaci cílů agendy. " MT 85 471256 "Dufek, Vojtěch" 25 "Celkově v pořádku. Fungování principů gestalt není o tom, že se Vám reklama něco snaží říci (jak často píšete), naopak to příjemce v procesu percepce vytváří spojení mezi zbožím a určitým kulturním významem. " MT 20 "Propracovaný projekt, ale, ve svém návrhu neupřesňujete, jaké postojové konverze chcete kampaní docílit a na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte. Proto následné posuzování vhodnosti jednotlivých prvků kampaně je problematické. " MT 20 "Nešťastně zvolené téma – skutečně se jedná o téma, které strukturovalo zájem veřejnosti? Dle mně byla to spíše událost a dokládá to působení v čase. Pokud odhlídneme od nešťastně zvolené agendy popis na základě 4 definičních znaků byl zvládnutý dobře. Bohužel jste podcenili aplikaci modelu L. Myslím si, že správně identifikujete pozornost věnovanou této události jako projev bulvární editoriální strategie. Mimochodem, dopadne to opravdu komicky, když v odborném textu použijete argumentaci převzatou z bulvárního tisku: „Mamba byla dokonce v určitém časovém období v Praze vyhledávanější než porno (viz. obrázek), což dokazuje, že Čechy toto téma opravdu zajímalo.“" MT 65 462749 "Dvořák, Daniel" 30 JV 20 "Matoucí popis postojové konverze; nevysvětlujete, na jaké složky a funkce postoje cílíte, nacházím jen náznaky na různých místech v textu. Navržená strategie ne zcela odpovídá ideovému námětu. Nápad, že pozvete seniory do kulturáku, kde se jím budete u občerstvení ukazovat technologie nese, v kontextu povědomí o tzv. šmejdech. riziko bumerangového efektu. Práce obsahuje mnoho zbytečných odstavců spekulativní povahy (str. 2-3)." MT 30 Tak jsem si to představoval MT 80 471233 "Fajstavr, Ondřej" 25 "Kvalita jednotlivých interpretací není stejná, místy argumentačně slabší" MT 20 "Návrh obsahuje zajímavé nápady, ale není domyšlen a náležitě rozpracován. Chybí vymezení hlavního ideového námětu. Nelogické uspořádání jednotlivých částí (cílová skupina po hlavním sloganu). Poznatky z teorie PaP místy plní dekorativní funkci. Místy nekorektní práce s pojmy, nejasná argumentace. " MT 10 "Práce obsahuje řadu nedostatků a nenaplňuje zadání. Popis na základě 4 definičních znaků je dost chaotický. Je třeba lépe strukturovat informace v rámci textu, rozhodně se vyplatí důsledněji dodržovat doporučenou strukturu. Doporučuji se postupně věnovat frekvenci, redakčnímu členění, konfliktnosti, průběhu v čase: nebyl vysvětlen vrchol agendy. Při aplikaci modelu Langových neukazujete JAK?, svá tvrzení převážně nedokládáte na materiálu. Neinterpretujete cíle agendy." MT 55 471286 "Foltán, Tomáš" 25 "Ne vždy správně identifikujete percepční zákon, místy slabší vysvětlení, jak jak daný princip funguje pro danou reklamu." MT 20 "Škoda, že jste zcela vypustili teoretickou reflexi a zakotvení persvazivní strategie. Jak jsem vás upozorňoval na přednáškách bez zakotvení komunikační strategie v teorii postojových fukcí, resp. persvazivních drivů je projekt nedostečný. Zvolené dílčí strategie a taktiky, jsou tak de facto nemotivované a působí nahodile. Například navrhovana černobílá fotografie si říká o širší explikaci." JV 25 "Oceňuji solidní zpracování. Slabší jedině analýza zarámování a jazyka, navíc v aplikaci modelu L. chybí důslednost v porovnávání mezi oběma portály. Nedostatky v aplikaci modelu mohly Vás svazovat při interpretaci cílů agendy." MT 70 462606 "Foral, Martin" 25 "Správná identifikace principů, místy slabší, popisné vysvětlení, jak daný princip funguje pro dané sdělení. " MT 25 "Kampaň je ucelená a důsledná, ve volbě prostředků trochu zanedbáváte instrumentální funkci postoje. Oceňuji, že při stanovení ideového námětu a určení cílové skupiny vycházíte z výzkumů mapujících existující postoje. Strhují body za nedostatečnou práci s pojmovým aparátem teorie PaP. " MT 20 Aplikace modelu Langových je velmi obecná. Slabší interpretace cílů agendy. MT 70 471239 "Frank, Michal" 30 JV 30 "Velmi dobře připravená teoretická expozice. Škoda, že ji téměř vůbec nevyužíváte při zdůvodnění volby dílčích strategií, nosičů či aktérů. Ale na projektu jako celku oceňuji skutečně širokou volbu motivů, se kterými by se skutečně dalo pracovat a dále je rozvíjet. " JV 20 "Místy slabší intepretace mechanismů konstrukce (konfliktnost, redakční členění). Slabší aplikace modelu Langových (oddělení události, typ pokrytí, jazyk). Nicneříkající interpretace cílů agendy. " MT 80 471298 "Galuszková, Michaela" 30 MT 15 "Hlavní ideový námět není náležitě rozpracován (po přečtení sekce nevíme o něm nic). Není upřesněno, jaké postojové konverze má kampaň docílit. Ve svém návrhu neupřesňujete, na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte. Bez odpovědí na tyto otázky nelze navrhnout ucelenou kampaň." MT 25 "Zdařilá analýza. Místy slabší aplikace modelu Langových (oddělení zprávy, typ mediálního pokrytí). Slabší intepretace cílů agendy. " MT 70 470015 "Greplová, Heda" 30 JV 20 "Autorky tvrdí, že jejich cílem „navrhnout strategii prodeje domácích výrobků“, nikoli komunikační kampaň. Není upřesněno, jaké postojové konverze má kampaň docílit a na jakou postojovou komponentu cílí. To je důvod, proč hojnost prostředků a nosičů často působí nahodile. Existuje riziko bumerangového efektu na skupinu ne-Čechů (např. Slováky). Návrh pracuje s problematickým a nepodloženým předpokladem, že apelování na vlastenecké pocity bude stejně efektivní pro všechny skupiny potenciálních zájemců o farmářské výrobky a přinejmenším pro ty skupiny, které si nakup takových potravin mohou dovolit." MT 15 "U tak krátkého pozorování graf (osa x) by měl zobrazovat dny nebo týdny. Zbavujete se možnosti identifikovat a interpretovat vrchol agendy. Vhodnější bylo by srovnání s on-line zpravodajskými portály, Vy srovnáváte s deníky. Podceněná byla aplikace modelu L., bez které není možná zdařilá interpretace cílů agendy a Vámi odevzdaný úkol to potvrzuje. Mimochodem, nechápu, jak je možné, že Vaše interpretace vůbec nezohledňuje skutečnost, že Lidovky patří skupině Agrofert. Celá Vaše interpretace vlastně vychází z poněkud naivní představy o novinářích, kteří se poctivě snaží dělat svoji práci spočívající v objektivním informováni ve veřejném zájmu." MT 65 467914 "Hamšík, Viktor" 30 JV 20 "Matoucí popis postojové konverze; nevysvětlujete, na jaké složky a funkce postoje cílíte, nacházím jen náznaky na různých místech v textu. Navržená strategie ne zcela odpovídá ideovému námětu. Nápad, že pozvete seniory do kulturáku, kde se jím budete u občerstvení ukazovat technologie nese, v kontextu povědomí o tzv. šmejdech. riziko bumerangového efektu. Práce obsahuje mnoho zbytečných odstavců spekulativní povahy (str. 2-3)." MT 30 Tak jsem si to představoval MT 80 471570 "Hanosek, Pavel" 30 "Dobré, u některých konfigurací by bylo dobé lépe vysvětlit jak daný princip/percepční uspořádání pracuje pro samotný produkt." JV 25 MT 20 "S ohledem na malé množství článků se spíše jedná o ne příliš intenzivní mediální pokrytí jedné kauzy. V části věnované redakčnímu členění se věnujete několika aspektům pokrytí, ale redakčnímu členění nikoli. Vaše aplikace modelu Langových nevede k interpretaci cílů agendy, ty sice reflektuje, ale chybí jasná argumentační linka." MT 75 471361 "Havranová, Helena" 30 "Výborně, tak jsem si to představoval" JV 20 "Solidní vychodisko. Škoda, že více nevyužíváte teoretickou reflexi pro zdůvodnění strategie jako celku i dílčích persvazivních taktik. Na koho a proč se kampaň zvláště obrací? Jaké jsou programové cíle. To, že je slogan vtipný či že kandidát nehraje divadélko je na efektivní kampaň málo. Ledaže byste nechali kandidovat měkterou z filmových postav ZS. Skoro všechny mají silný humanistický přesah. " JV 15 "Z hlediska frekvence a především působení v čase se jednalo spíše o událost než agendu, tedy téma, který by strukturovalo zájem veřejnosti. Slabší aplikace modelu Langových a nicneříkající interpretace cílů agendy. " MT 65 469920 "Helánová, Veronika" 20 "Opakovaně jste vynechaly základní metodologické východiko analýzy - co je figura a co pozadí, respektive popis jejich vztahu." JV 20 MT 20 "Místy slabší aplikace modelu Langových (zarámování, jazyk, sekundární symboly). Slabší interpretace cílů agendy. Některá tvrzení nejsou náležité doložená. Chybí graf zobrazující působení zprávy v čase. " MT 60 471267 "Hladíková, Kateřina" 30 "Výborně, tak jsem si to představoval" JV 25 "Solidní vychodisko. Škoda, že více nevyužíváte teoretickou reflexi pro zdůvodnění strategie jako celku i dílčích persvazivních taktik. Například volba některých dílčích hesel se jeví jako nemotivovaná. Jako celek je to ale dobré východisko." JV 15 "Nepopisujete redakční členění. Graf postrádá legendu. Aplikace modelu Langových povrchní a nic neříkající, proto není překvapivé že nic neříkající je také interpretace cíle agendy. " MT 70 471417 "Hlavačková, Klára" 30 Správně identifikujete principy. Bohužel analytické úvahy jsou převážné nepřítomné nebo málo propracované. MT 20 "Při navrhování jednotlivých prvků komunikační strategie velmi nápaditě a kreativně pracujete s poznatky teorie PaP. Bohužel nepříliš soustředěně, jinými slovy nevycházíte z jasně definované koncepce. Některé části nejsou dostatečně rozpracovány. " MT 20 "Zajímavá volba agendy (exekuce). Oceňuji porovnání s jinými médií, bohužel z něj analyticky netěžíte. Analýza se příliš soustředí na jeden článek (Chudé Česko), aplikace modelů Langových není důsledná. Interpretace je slabá, nepracuje s relevantními koncepty k označení editoriálních či ideologických cílů agendy. " MT 70 471209 "Hok, Dominik" 25 "Správná identifikace principů, místy slabší vysvětlení, jak daný princip funguje pro dané sdělení." MT 20 "Hlavní ideový námět není dostatečně popsán. Slogan cílí pouze ne jednu cílovou skupinu. Bohužel není upřesněno, na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte. " MT 15 Při zdůvodnění volby agendy se nevěnujete konfliktnosti tématu. Nevysvětlujete vrchol agendy. Zavádějící práce s pojmem zarámování (jedná se o zcela jiný proces) a sekundární symbol. Interpretace cílů agendy je nic neříkající. MT 60 471379 "Homoláková, Martina" 25 "Správná identifikace principů, místy slabší vysvětlení, jak daný princip funguje pro dané sdělení." MT 20 "Hlavní ideový námět není dostatečně popsán. Slogan cílí pouze ne jednu cílovou skupinu. Bohužel není upřesněno, na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte. " MT 15 Při zdůvodnění volby agendy se nevěnujete konfliktnosti tématu. Nevysvětlujete vrchol agendy. Zavádějící práce s pojmem zarámování (jedná se o zcela jiný proces) a sekundární symbol. Interpretace cílů agendy je nic neříkající. MT 60 471574 "Horová, Anežka" 30 JV 20 "Autorky tvrdí, že jejich cílem „navrhnout strategii prodeje domácích výrobků“, nikoli komunikační kampaň. Není upřesněno, jaké postojové konverze má kampaň docílit a na jakou postojovou komponentu cílí. To je důvod, proč hojnost prostředků a nosičů často působí nahodile. Existuje riziko bumerangového efektu na skupinu ne-Čechů (např. Slováky). Návrh pracuje s problematickým a nepodloženým předpokladem, že apelování na vlastenecké pocity bude stejně efektivní pro všechny skupiny potenciálních zájemců o farmářské výrobky a přinejmenším pro ty skupiny, které si nakup takových potravin mohou dovolit." MT 15 "U tak krátkého pozorování graf (osa x) by měl zobrazovat dny nebo týdny. Zbavujete se možnosti identifikovat a interpretovat vrchol agendy. Vhodnější bylo by srovnání s on-line zpravodajskými portály, Vy srovnáváte s deníky. Podceněná byla aplikace modelu L., bez které není možná zdařilá interpretace cílů agendy a Vámi odevzdaný úkol to potvrzuje. Mimochodem, nechápu, jak je možné, že Vaše interpretace vůbec nezohledňuje skutečnost, že Lidovky patří skupině Agrofert. Celá Vaše interpretace vlastně vychází z poněkud naivní představy o novinářích, kteří se poctivě snaží dělat svoji práci spočívající v objektivním informováni ve veřejném zájmu." MT 65 487433 "Hudáková, Alexandra" 20 "V podstatě vpořádku, ale chtělo by to lépe popsat jak pracují vybrané zákony pro daný produkt, ideu, polit. subjekt, a to za pomoci popisu figury a pozadí." JV 20 "Propracované, ale obsahuje koncepční nedůslednosti. Větší důraz na tvořivost než na odůvodnění postupu pomocí poznatků teorie PaP či na ucelenost projektu. Často působí nepoučeně a laicky. Např. zajímalo by mě z čeho jsou dle autorek složeny „biopotraviny“, když ne z chemických látek? Z idejí? V podobném duchu je vyložen vztah mezi stravovacími návyky a zdravotním stavem a také životním prostředím. A co si vybereš ty? „úderným“ sloganem není, navíc není jasné, jak pracuje s instrumentální funkcí postoje. Takových nedomyšlených míst je v projektu víc." MT 25 "Zdařilá práce. Místy nedůsledně strukturujete text, např. u analýzy základních mechanismů, místy slabší aplikace modelů Langových. " MT 65 471382 "Hudcová, Zuzana" 30 Výborně. Víte na co se díváte. Dobře i vtipně popsané a vysvětlené. JV 25 "Bohužel není vysvětleno, na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte. Komunikační kampaň místy splývá s dalšími nástroji sociální politiky. " MT 30 MT 85 462924 "Huslíková, Diana" 30 Výborně. Víte na co se díváte. Dobře i vtipně popsané a vysvětlené. JV 25 "Bohužel není vysvětleno, na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte. Komunikační kampaň místy splývá s dalšími nástroji sociální politiky. " MT 30 MT 85 471212 "Hušnerová, Petra" 30 "Výborně, tak jsem si to představoval" JV 20 "Solidní vychodisko. Škoda, že více nevyužíváte teoretickou reflexi pro zdůvodnění strategie jako celku i dílčích persvazivních taktik. Na koho a proč se kampaň zvláště obrací? Jaké jsou programové cíle. To, že je slogan vtipný či že kandidát nehraje divadélko je na efektivní kampaň málo. Ledaže byste nechali kandidovat měkterou z filmových postav ZS. Skoro všechny mají silný humanistický přesah. " JV 15 "Z hlediska frekvence a především působení v čase se jednalo spíše o událost než agendu, tedy téma, který by strukturovalo zájem veřejnosti. Slabší aplikace modelu Langových a nicneříkající interpretace cílů agendy. " MT 65 471339 "Charvát, Ondřej" 20 "Převážně správná identifikace principů, slabším aspektem práce jsou vysvětlení, jak daný princip funguje pro dané sdělení." MT 20 "Práce postrádá hlavní ideový námět. Při odůvodňování postupů autor hojně čerpá z poznatků teorie PaP, bohužel není upřesněno, jaké postojové konverze má kampaň docílit a na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte. " MT 40 450637 "Chládková, Kateřina" 25 "Převážně správná identifikace principů, místy slabší, popisné vysvětlení, jak daný princip funguje pro dané sdělení. " MT 20 "Solidní vychodisko. Škoda, že více nevyužíváte teoretickou reflexi pro zdůvodnění strategie jako celku i dílčích persvazivních taktik. Na koho a proč se kampaň zvláště obrací? Jaké jsou programové cíle. To, že je slogan vtipný či že kandidát nehraje divadélko je na efektivní kampaň málo. Ledaže byste nechali kandidovat měkterou z filmových postav ZS. Skoro všechny mají silný humanistický přesah. " JV 30 "Škoda, že graf zobrazující časový průběh agendy neobsahoval křivku zobrazující vývoj cen másla (indikátor skutečnosti), jinak výborně zvládnuté. " MT 75 471334 "Chlupová, Simona" 25 "Správná identifikace principů, místy slabší, popisné vysvětlení, jak daný princip funguje pro dané sdělení. " MT 25 "Kampaň je ucelená a důsledná, ve volbě prostředků trochu zanedbáváte instrumentální funkci postoje. Oceňuji, že při stanovení ideového námětu a určení cílové skupiny vycházíte z výzkumů mapujících existující postoje. Strhují body za nedostatečnou práci s pojmovým aparátem teorie PaP. " MT 20 Aplikace modelu Langových je velmi obecná. Slabší interpretace cílů agendy. MT 70 471511 "Chromečka, Aleš" 20 "Správná identifikace principů a zdařilé interpretace, nicméně místy více prostorů věnujete jiným aspektům sdělení než fungování percepčních zákonů, např. interpretujete vztahy mezi koncepty. " MT 25 "Solidní vychodisko. Škoda, že více nevyužíváte teoretickou reflexi pro zdůvodnění strategie jako celku i dílčích persvazivních taktik. Ale je to dobré východisko." JV 20 "Podle mě jste poněkud nevhodně zvolil téma, nejspíše proto se Vám příliš nedaří aplikace modelu Langových. Neuvádíte informace o kvantitě článků a intepretace míry konfliktnosti tématu je nepřesvědčivá. " MT 65 470755 "Chytková, Aneta" 25 "Ne vždy správně identifikujete percepční zákon, místy slabší vysvětlení, jak jak daný princip funguje pro danou reklamu." MT 20 "Škoda, že jste zcela vypustili teoretickou reflexi a zakotvení persvazivní strategie. Jak jsem vás upozorňoval na přednáškách bez zakotvení komunikační strategie v teorii postojových fukcí, resp. persvazivních drivů je projekt nedostečný. Zvolené dílčí strategie a taktiky, jsou tak de facto nemotivované a působí nahodile. Například navrhovana černobílá fotografie si říká o širší explikaci." JV 25 "Oceňuji solidní zpracování. Slabší jedině analýza zarámování a jazyka, navíc v aplikaci modelu L. chybí důslednost v porovnávání mezi oběma portály. Nedostatky v aplikaci modelu mohly Vás svazovat při interpretaci cílů agendy." MT 70 471200 "Jablonická, Kamila" 25 "Správná identifikace principů. Kvalita vysvětlení, jak daný princip funguje pro sdělení od 5. principu slabší." MT 20 "Není to špatné, ale chybí citelně hlubší av literatuře zakotvenější teoretická rozvaha kampaně. A v neposlední řadě i širší seznam použité odborné literatury. " JV 15 "Vhodnější mi přijde analyzovat agendu nefunkční dopravy v Praze a výrok primátorky vnímat jako akcelerující událost, která téma dopravy zviditelnila. Nemůžu souhlasit s tím, že se jednalo o velmi intenzivní pokrytí (až na jednou výjimku, vždy pouze jedna zpráva za den). Nepodařená analýza zarámování, sekundárních symbolů, slabší analýza jazyka. Celkově slabší aplikace modelu Langových Vám znemožňuje interpretaci." MT 60 471492 "Jančeová, Barbora" 30 JV 25 "Solidní vychodisko. Škoda, že více nevyužíváte teoretickou reflexi pro zdůvodnění strategie jako celku i dílčích persvazivních taktik. Ale je to dobré východisko." 15 Na základě kvantity zpráv nemůžeme mluvit o mediální agendě (průměr 1 zpráva za měsíc). Analýza mediální agendy pracující s 8 články je velmi problematická. Proto aplikace analytických kategorii je málo přesvědčivá. MT 70 465534 "Javůrková, Adriana" 20 "Opakovaně jste vynechaly základní metodologické východiko analýzy - co je figura a co pozadí, respektive popis jejich vztahu." JV 20 MT 20 "Místy slabší aplikace modelu Langových (zarámování, jazyk, sekundární symboly). Slabší interpretace cílů agendy. Některá tvrzení nejsou náležité doložená. Chybí graf zobrazující působení zprávy v čase. " MT 60 471220 "Jirsa, Luboš" 25 "Správná identifikace principů. Místy slabší vysvětlení, jak daný princip funguje pro danou reklamu." MT 20 "Práce sice obsahuje teoretickou část (zbytečně), postrádá ale vymezení hlavního ideového námětu. Slogan neodpovídá funkci (HE). Navzdory tomu, co tvrdíte Vámi navrhovaná kampaň necílí na hodnotově expresivní funkci (s výjimkou volby lidských nosičů). " MT 25 "Dobrá práce až na interpretaci cílů agendy, která je nicneříkající. V reakci na to, co píšete v úvodu, tento typ analýzy neumožnuje zkoumat objektivitu pokrytí. " MT 70 471365 "Kadlčíková, Silvie" 20 "Převážně správná identifikace principů, u většiny ukázek chybí vysvětlení, jak daný princip funguje pro dané sdělení, pokud se nachází je rozpracované velmi málo. " MT 30 Výborné východisko. Bylo by vhodné doplnit širší zdůvodnění volby lidských nosičů kampaně. JV 25 "Slabší aplikace modelu Langových (oddělení zprávy, zarámování). Sice obsáhlé, ale analyticky něpíliš říkající. Překvapivě, interpretace cílů agendy nezohledňuje skutečnost, že tím co odlišovalo Seznam od jiných médií, které o kauze informovaly, bylo právě to, že to právě jeho novináře kauzu medializovali. Celkovou kvalitu práce zachraňuje spíše solidní zpracování." MT 75 471601 "Kašpárek, Jiří" 25 "Kvalita jednotlivých interpretací není stejná, místy argumentačně slabší." MT 20 "Návrh obsahuje zajímavé nápady, ale není domyšlen a náležitě rozpracován. Chybí vymezení hlavního ideového námětu. Nelogické uspořádání jednotlivých částí (cílová skupina po hlavním sloganu). Poznatky z teorie PaP místy plní dekorativní funkci. Místy nekorektní práce s pojmy, nejasná argumentace. " MT 10 "Práce obsahuje řadu nedostatků a nenaplňuje zadání. Popis na základě 4 definičních znaků je dost chaotický. Je třeba lépe strukturovat informace v rámci textu, rozhodně se vyplatí důsledněji dodržovat doporučenou strukturu. Doporučuji se postupně věnovat frekvenci, redakčnímu členění, konfliktnosti, průběhu v čase: nebyl vysvětlen vrchol agendy. Při aplikaci modelu Langových neukazujete JAK?, svá tvrzení převážně nedokládáte na materiálu. Neinterpretujete cíle agendy." MT 55 439850 "Katraničová, Denisa" 25 "V  interpretacích se často více věnujete jiným aspektům analyzovaných sdělení než percepčním zákonům a tomu, jak pracují pro daný produkt. Snaha vytvořit čtivý text je patrná více než snaha vytvořit náležitě strukturovaný argument. " MT 30 "Výborně, tak nějak jsem si to představoval" JV 20 "Dobrým nápadem bylo porovnání s ostatními médii. Ještě lepším nápadem by bylo sledování agendy sexuálního obtěžování. Je to dobrá ukázka úspěšného nastolení agendy zdola, Weinsteinovu aféry byste pak mohly interpretovat jako akcelerující událost. Při odůvodnění pomocí 4 definičních znaků se nevěnujete míře konfliktnosti a redakčnímu členění. Redakčnímu členění se věnujete teprve při aplikaci modelů Langových. Samotná aplikace je úsporná a nepříliš důsledná. Podcenění analýzy v předchozích krocích svazuje Vaši interpretaci cílů agendy (nemáte ji čím doložit). " MT 75 471410 "Kmeť, Martin" 30 JV 20 "Matoucí popis postojové konverze; nevysvětlujete, na jaké složky a funkce postoje cílíte, nacházím jen náznaky na různých místech v textu. Navržená strategie ne zcela odpovídá ideovému námětu. Nápad, že pozvete seniory do kulturáku, kde se jím budete u občerstvení ukazovat technologie nese, v kontextu povědomí o tzv. šmejdech. riziko bumerangového efektu. Práce obsahuje mnoho zbytečných odstavců spekulativní povahy (str. 2-3)." MT 30 Tak jsem si to představoval MT 80 471472 "Kocandová, Vendula" 30 JV 30 Zdařilé uplatnění poznatků teorie PaP. MT 25 "Oceňuji velmi solidní zpracování a porovnání s jinými médii. Bohužel méně propracovaná je aplikace modelu L., který je však tolik důležitý pro interpretaci cílů agendy. Bohužel v interpretaci se Vám nedaří pojmenovat svá tušení pomocí relevantních konceptů, navíc kvůli tomu, že aplikace modelu L. byla podceněná, interpretace jsou trochu na vodě." MT 85 470767 "Kohoutková, Lucie" 25 "V  interpretacích se často více věnujete jiným aspektům analyzovaných sdělení než percepčním zákonům a tomu, jak pracují pro daný produkt. Snaha vytvořit čtivý text je patrná více než snaha vytvořit náležitě strukturovaný argument. " MT 30 "Výborně, tak nějak jsem si to představoval" JV 20 "Dobrým nápadem bylo porovnání s ostatními médii. Ještě lepším nápadem by bylo sledování agendy sexuálního obtěžování. Je to dobrá ukázka úspěšného nastolení agendy zdola, Weinsteinovu aféry byste pak mohly interpretovat jako akcelerující událost. Při odůvodnění pomocí 4 definičních znaků se nevěnujete míře konfliktnosti a redakčnímu členění. Redakčnímu členění se věnujete teprve při aplikaci modelů Langových. Samotná aplikace je úsporná a nepříliš důsledná. Podcenění analýzy v předchozích krocích svazuje Vaši interpretaci cílů agendy (nemáte ji čím doložit). " MT 75 471581 "Kolajová, Marie" 15 "Některé ukázky jsou korektní. Bohužel, ne vždy správně ilustrujete daný percepční zákon, jindy jej vykládáte zavádějícím způsobem (např. princip podobnosti, symetrie). V zásadě nevysvětlujete, jak principy fungují pro dané sdělení, zůstáváte u deskripce." MT 30 "Výborně, tak nějak jsem si to představoval" 25 "Zdařilá práce. Místy slabší aplikace modelu Langových (zarámování, jazyk, symbole). " MT 70 467819 "Komárková, Silvie" 30 "Výborně, tak jsem si to představoval" JV 25 "Solidní vychodisko. Škoda, že více nevyužíváte teoretickou reflexi pro zdůvodnění strategie jako celku i dílčích persvazivních taktik. Například volba některých dílčích hesel se jeví jako nemotivovaná. Jako celek je to ale dobré východisko." JV 15 "Nepopisujete redakční členění. Graf postrádá legendu. Aplikace modelu Langových povrchní a nic neříkající, proto není překvapivé že nic neříkající je také interpretace cíle agendy. " MT 70 471633 "Kopecká, Jana" 15 "Některé ukázky jsou korektní. Bohužel, ne vždy správně ilustrujete daný percepční zákon, jindy jej vykládáte zavádějícím způsobem (např. princip podobnosti, symetrie). V zásadě nevysvětlujete, jak principy fungují pro dané sdělení, zůstáváte u deskripce." MT 30 "Výborně, tak nějak jsem si to představoval" JV 25 "Zdařilá práce. Místy slabší aplikace modelu Langových (zarámování, jazyk, symbole). " MT 70 470967 "Kotoučová, Hana" 25 "Celkově v pořádku. Fungování principů gestalt není o tom, že se Vám reklama něco snaží říci (jak často píšete), naopak to příjemce v procesu percepce vytváří spojení mezi zbožím a určitým kulturním významem. " MT 20 "Propracovaný projekt, ale, ve svém návrhu neupřesňujete, jaké postojové konverze chcete kampaní docílit a na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte. Proto následné posuzování vhodnosti jednotlivých prvků kampaně je problematické. " MT 20 "Nešťastně zvolené téma – skutečně se jedná o téma, které strukturovalo zájem veřejnosti? Dle mně byla to spíše událost a dokládá to působení v čase. Pokud odhlídneme od nešťastně zvolené agendy popis na základě 4 definičních znaků byl zvládnutý dobře. Bohužel jste podcenili aplikaci modelu L. Myslím si, že správně identifikujete pozornost věnovanou této události jako projev bulvární editoriální strategie. Mimochodem, dopadne to opravdu komicky, když v odborném textu použijete argumentaci převzatou z bulvárního tisku: „Mamba byla dokonce v určitém časovém období v Praze vyhledávanější než porno (viz. obrázek), což dokazuje, že Čechy toto téma opravdu zajímalo.“" MT 65 471546 "Kousal, Vojtěch" 25 "V zásadě korektně, ale: v některých případech zaměňujete zákony (např. č. 5, pro dotváření obrazu pracuje princip ohraničení spíše než preference menšího tvarů; č. 6, spíše podobnost a blízkost než ohraničení). Různá kvalita jednotlivých vysvětlení." MT 20 "Solidní vychodisko. Škoda, že více nevyužíváte teoretickou reflexi pro zdůvodnění strategie jako celku i dílčích persvazivních taktik. Na koho a proč se kampaň zvláště obrací? Jaké jsou její programové cíle apod.?" JV 15 "Slabší identifikace mechanismů konstrukce agendy a aplikace modelu Langových, zcela chybí interpretace cílů agendy. Tvrdíte, že se věnuje agendě údajného únosu premiérova syna Andreje Babiše mladšího na Krym, v analýze se ale věnujete výskytu všech zpráv o AB. " MT 60 471310 "Kráčmarová, Tereza" 20 "Převážně správná identifikace principů, u většiny ukázek chybí vysvětlení, jak daný princip funguje pro dané sdělení, pokud se nachází je rozpracované velmi málo. " MT 10 "Není upřesněno, jaké postojové konverze má kampaň docílit a na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte. Bez odpovědí na tyto otázky nelze navrhnout ucelenou kampaň. V hlavním ideovém námětu, alespoň tak jak jej formulujete, absentují politická témata. Vzhledem k tomu, že se jedná o poltickou kampaň je to podstatný problém. Taktéž v případě sloganů, které se hodí spíše pro reklamu šunky či jiných potravin." MT 15 MT 45 459840 "Krahulec, Jakub" 30 Správně identifikujete principy. Bohužel analytické úvahy jsou převážné nepřítomné nebo málo propracované. MT 5 Přiměřeně k rozsahu a úrovni rozpracování. MT 20 "Zajímavá volba agendy (exekuce). Oceňuji porovnání s jinými médií, bohužel z něj analyticky netěžíte. Analýza se příliš soustředí na jeden článek (Chudé Česko), aplikace modelů Langových není důsledná. Interpretace je slabá, nepracuje s relevantními koncepty k označení editoriálních či ideologických cílů agendy. " MT 55 471642 "Kravchuk, Artem" 30 JV 20 "Škoda, že jste nepropravoal strategie vycházející z postojových funkci a persvazivních drivů. U sociálně slabé cílovky, by daný produkt nefungoval, jelikož je podstně dražší než než běžné potraviny." JV 30 "Zdařilá analýza, v 5. a 6. kroku slabší aplikace modelu Langových. Úsporná ale výborná interpretce cílů agendy. Jen tak dál! " MT 80 470556 "Krupová, Kamila" 30 "Výborně, tak jsem si to představoval" JV 20 "Solidní vychodisko. Škoda, že více nevyužíváte teoretickou reflexi pro zdůvodnění strategie jako celku i dílčích persvazivních taktik. Na koho a proč se kampaň zvláště obrací? Jaké jsou programové cíle. To, že je slogan vtipný či že kandidát nehraje divadélko je na efektivní kampaň málo. Ledaže byste nechali kandidovat měkterou z filmových postav ZS. Skoro všechny mají silný humanistický přesah. " JV 15 "Z hlediska frekvence a především působení v čase se jednalo spíše o událost než agendu, tedy téma, který by strukturovalo zájem veřejnosti. Slabší aplikace modelu Langových a nicneříkající interpretace cílů agendy. " MT 65 471374 "Křída, David" 25 "Správná identifikace principů, místy slabší vysvětlení, jak daný princip funguje pro dané sdělení." MT 20 "Hlavní ideový námět není dostatečně popsán. Slogan cílí pouze ne jednu cílovou skupinu. Bohužel není upřesněno, na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte. " MT 15 Při zdůvodnění volby agendy se nevěnujete konfliktnosti tématu. Nevysvětlujete vrchol agendy. Zavádějící práce s pojmem zarámování (jedná se o zcela jiný proces) a sekundární symbol. Interpretace cílů agendy je nic neříkající. MT 60 459893 "Křivková, Kristina" 20 "Převážně správná identifikace percepčních zákonů, často chybí vysvětlení, jak daný percepční zákon funguje pro dané sdělení." MT 20 "Chybí identifikace postojové konverze, které chce kampaň docílit. Není jasné, na které postojové komponenty a funkce cílíte (jen v náznacích). Jak pak můžeme vědět, že prostředky kampaně byly vhodně zvolené? " MT 20 "Není vysvětleno s čím souvisel vrchol agendy. Body strhávám za místy slabší aplikace modelu Langových (zejména oddělení, typ pokrytí, zarámování, jazyk). Jak v aplikaci modelu Langových, tak při interpretaci ideologických cílů agendy, bychom uvítal důslednější podpoření závěrů odkazem na konkrétní konstrukční mechanismy analyzované agendy. V ostatních ohledech je práce v pořádku. " MT 60 471396 "Kunclová, Markéta" 25 "Správná identifikace principů. Kvalita vysvětlení, jak daný princip funguje pro sdělení od 5. principu slabší." MT 20 "Není to špatné, ale chybí citelně hlubší av literatuře zakotvenější teoretická rozvaha kampaně. A v neposlední řadě i širší seznam použité odborné literatury. " JV 15 "Vhodnější mi přijde analyzovat agendu nefunkční dopravy v Praze a výrok primátorky vnímat jako akcelerující událost, která téma dopravy zviditelnila. Nemůžu souhlasit s tím, že se jednalo o velmi intenzivní pokrytí (až na jednou výjimku, vždy pouze jedna zpráva za den). Nepodařená analýza zarámování, sekundárních symbolů, slabší analýza jazyka. Celkově slabší aplikace modelu Langových Vám znemožňuje interpretaci." MT 60 471331 "Lošková, Natálie" 30 Výborně. Víte na co se díváte. Dobře i vtipně popsané a vysvětlené. JV 20 "Není to špatné, ale chybí citelně hlubší av literatuře zakotvenější teoretická rozvaha kampaně. A v neposlední řadě i seznam literatury. " JV 30 "Vynikající analýza. Interpretaci by prospělo použití relevantních konceptů (např. konstrukce hrozby, politika strachu, morální panika, terapie, kampaň) a také důslednější zohlednění toho, že se jedná o deník, který se profiluje jako bulvární." MT 80 471552 "Machů, Karolína" 30 Výborně. Víte na co se díváte. Dobře i vtipně popsané a vysvětlené. JV 20 "Není to špatné, ale chybí citelně hlubší av literatuře zakotvenější teoretická rozvaha kampaně. A v neposlední řadě i seznam literatury. " JV 30 "Vynikající analýza. Interpretaci by prospělo použití relevantních konceptů (např. konstrukce hrozby, politika strachu, morální panika, terapie, kampaň) a také důslednější zohlednění toho, že se jedná o deník, který se profiluje jako bulvární." MT 80 471049 "Máslo, Dalibor" 25 "Zajímavá volba ukázek. Líbí se mi, jak v interpretacích zohledňujete sociální zkušenost příjemce, byť se jedná o jiný proces. Zatímco některé interpretace byly na výbornou, jiné nebyly tolik propracovány. " MT 25 "Projekt představuje ucelený celek a důsledně vychází z poznatků teorie PaP. Nedostatky: Sekce hlavní ideový námět postrádá politická témata, ty se objevují až včásti ""Dílčí motivy"". Ohledně postojové konverze se sami popíráte (jednou, že je Vaším cílem, jindy že není). Nesprávně se domníváte, že cílení na H-E funkci musí mít nutně formu zpochybnění. Opravdu chcete udělat lidským nosičem politické kampaně novináře!? " MT 25 "Zdařila analýza, oceňuji solidní zpracování body strhávám za místy slabší (příliš úspornou a pracující s analyzovaným materiálem jen v malém rozsahu) aplikaci modelu Langových a trochu nedotaženou interpretaci cílů." MT 75 471522 "Matute, Kristýna" 30 JV 30 JV 25 "Zdařilá práce, až na slabší interpretaci cílů agendy. " MT 85 467256 "Mazáč, Jan" 20 "Většinou se Vám daří identifikovat princip a pospat mechanismus, nevysvětlujete, ale jak pracuje pro danou reklamu." MT 25 "Úkol je poměrně solidně zpracován, dodržuje zadanou strukturu, snažíte se vycházet z teoretických poznatků. V návrhu býváte důslední. Hlavní ideový námět postrádá politická témata, chcete prostě nahradit žabomyší války generační válkou a Vaše kampaň je tak v zásadě populistická. " MT 20 "Místy slabší aplikace modelů Langových, chybí grafické znázornění průběhu a skutečná intepretace cílů agendy." MT 65 468806 "Mazourková, Denisa" 30 MT 25 "Dobré, ale místy nedůsledné a nesoustředěné. Funkce, na které cílíte je lepší popsat již v ideovém námětu. " MT 15 "Popis pomocí 4 definičních znaků je v pořádku, ačkoli nevysvětlujete vrchol agendy a působení v čase. Místy slabší (zarámování, jazyk, sekundární symboly), místy nekorektní (oddělení) aplikace modelu Langových. Bohužel v zásadě nedaří se Vám interpretovat cíle agendy." MT 70 470058 "Mitvalský, Tomáš" 20 "V podstatě vpořádku, ale chtělo by to lépe popsat jak pracují vybrané zákony pro daný produkt, ideu, polit. subjekt, a to za pomoci popisu figury a pozadí." JV 20 "Škoda, že jste zcela vypustili teoretickou reflexi a zakotvení persvazivní strategie. Jak jsem vás upozorňoval na přednáškách bez zakotvení komunikační strategie v teorii postojových fukcí, resp. persvazivních drivů je projekt nedostečný. Zvolené dílčí strategie a taktiky, jsou tak de facto nemotivované a působí nahodile. " JV 25 "Místy slabší aplikace modelu Langových (zarámování, jazyk, sekundární symboly) a slabší interpretace, která částečně pracuje se závěry, jež nebyly doloženy v analýze." MT 65 471315 "Mizerová, Tina" 25 "Ne vždy správně identifikujete percepční zákon, místy slabší vysvětlení, jak jak daný princip funguje pro danou reklamu." MT 20 "Škoda, že jste zcela vypustili teoretickou reflexi a zakotvení persvazivní strategie. Jak jsem vás upozorňoval na přednáškách bez zakotvení komunikační strategie v teorii postojových fukcí, resp. persvazivních drivů je projekt nedostečný. Zvolené dílčí strategie a taktiky, jsou tak de facto nemotivované a působí nahodile. Například navrhovana černobílá fotografie si říká o širší explikaci." JV 25 "Oceňuji solidní zpracování. Slabší jedině analýza zarámování a jazyka, navíc v aplikaci modelu L. chybí důslednost v porovnávání mezi oběma portály. Nedostatky v aplikaci modelu mohly Vás svazovat při interpretaci cílů agendy." MT 70 470241 "Motyčáková, Kristýna" 30 MT 25 Promyšlené a teoreticky podložené. Vidím potenciální rozpor mezi světonázorem městských liberálek a vlastenectvím. Chybějí dílčí témata. MT 30 "Zdařilá analýza, oceňuji konstrukci indexu významnosti. Škoda, že analýza neústi do víc propracované interpretace jak v rovině editoriálních cílů regionálního deníku, tak ideologické rovině (tematizace konfliktu mezi občanskou společnosti a kapitálem; profesní ideologie)." MT 85 442053 "Nešporová, Barbora" 30 Správně identifikujete principy. Bohužel analytické úvahy jsou převážné nepřítomné nebo málo propracované. MT 15 "Kampaň není dostatečně promyšlená, to platí i pro reality show, nevycházíte z jasně definované koncepce. V aktuální podobě rozhodně přinese očekáváný výsledek. Bohužel není upřesněno, jaké postojové konverze má kampaň docílit a na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte." MT 20 "Zajímavá volba agendy (exekuce). Oceňuji porovnání s jinými médií, bohužel z něj analyticky netěžíte. Analýza se příliš soustředí na jeden článek (Chudé Česko), aplikace modelů Langových není důsledná. Interpretace je slabá, nepracuje s relevantními koncepty k označení editoriálních či ideologických cílů agendy. " MT 65 471503 "Nevídalová, Anna" 30 JV 20 "Budiž, ale postup je odůvodňován spíše common sense znalostmi než poznatky teorie PaP." MT 20 "Práce je rozporuplná. Oceňuji solidní zpracování, práce navíc obsahuje věcný popis kauzy a teoretickou expozici. Popis na základě 4 definičních znaků je velmi dobrý. Slabší byla aplikace modelu Langových v 3 až 6. kroku, ve výsledku neměly jste s čím pracovat při analýze cílů agendy (rámce, jazyk, symbole). Zachránit Vás mohla intepretace z hlediska profesní ideologie (koncept hlídacího psa), ale nenapadlo Vás to. Další nedostatky: Cílem úkolu nebylo analyzovat mediální propagandu, nýbrž agendu! Pán Babiš nevlastní Mafru (svěřenecký fond)! Kolokviální výrazy do odborného textu nepatří! " MT 70 471232 "Nguyen, Vu Xuan Long" 0 MT 0 MT 15 "Šetření Evropskou komisi je spíše jednou z události akcelerujících agendu Čapí Hnízdo. Nevysvětlujete vrchol agendy. Vynechání publicistiky nebylo náležité odůvodněno, publicistické články jsou z hlediska budování a nastolení agendy důležité. Aplikace modelu Langových se Vám nepovedla, je zkratkovitá nic neříkající a místy nekorektní. Interpretace cílů je a la thése, nebyla podložena v analýze. " MT 15 464731 "Nováková, Veronika" 30 JV 20 "Budiž, ale postup je odůvodňován spíše common sense znalostmi než poznatky teorie PaP." MT 20 "Práce je rozporuplná. Oceňuji solidní zpracování, práce navíc obsahuje věcný popis kauzy a teoretickou expozici. Popis na základě 4 definičních znaků je velmi dobrý. Slabší byla aplikace modelu Langových v 3 až 6. kroku, ve výsledku neměly jste s čím pracovat při analýze cílů agendy (rámce, jazyk, symbole). Zachránit Vás mohla intepretace z hlediska profesní ideologie (koncept hlídacího psa), ale nenapadlo Vás to. Další nedostatky: Cílem úkolu nebylo analyzovat mediální propagandu, nýbrž agendu! Pán Babiš nevlastní Mafru (svěřenecký fond)! Kolokviální výrazy do odborného textu nepatří! " MT 70 471322 "Novotná, Karolína" 30 MT 25 "Dobré, ale místy nedůsledné a nesoustředěné. Funkce, na které cílíte je lepší popsat již v ideovém námětu. " MT 15 "Popis pomocí 4 definičních znaků je v pořádku, ačkoli nevysvětlujete vrchol agendy a působení v čase. Místy slabší (zarámování, jazyk, sekundární symboly), místy nekorektní (oddělení) aplikace modelu Langových. Bohužel v zásadě nedaří se Vám interpretovat cíle agendy." MT 70 459988 "Oškerová, Karolína" 20 "V podstatě vpořádku, ale chtělo by to lépe popsat jak pracují vybrané zákony pro daný produkt, ideu, polit. subjekt, a to za pomoci popisu figury a pozadí." JV 20 "Propracované, ale obsahuje koncepční nedůslednosti. Větší důraz na tvořivost než na odůvodnění postupu pomocí poznatků teorie PaP či na ucelenost projektu. Často působí nepoučeně a laicky. Např. zajímalo by mě z čeho jsou dle autorek složeny „biopotraviny“, když ne z chemických látek? Z idejí? V podobném duchu je vyložen vztah mezi stravovacími návyky a zdravotním stavem a také životním prostředím. A co si vybereš ty? „úderným“ sloganem není, navíc není jasné, jak pracuje s instrumentální funkcí postoje. Takových nedomyšlených míst je v projektu víc." MT 25 "Zdařilá práce. Místy nedůsledně strukturujete text, např. u analýzy základních mechanismů, místy slabší aplikace modelů Langových. " MT 65 471479 "Paličková, Agáta" 30 "Dobré, u některých konfigurací by bylo dobé lépe vysvětlit jak daný princip/percepční uspořádání pracuje pro samotný produkt." JV 25 MT 20 "S ohledem na malé množství článků se spíše jedná o ne příliš intenzivní mediální pokrytí jedné kauzy. V části věnované redakčnímu členění se věnujete několika aspektům pokrytí, ale redakčnímu členění nikoli. Vaše aplikace modelu Langových nevede k interpretaci cílů agendy, ty sice reflektuje, ale chybí jasná argumentační linka." MT 75 471592 "Pavlicová, Martina" 20 "V podstatě vpořádku, ale chtělo by to lépe popsat jak pracují vybrané zákony pro daný produkt, ideu, polit. subjekt, a to za pomoci popisu figury a pozadí." JV 20 "Škoda, že jste zcela vypustili teoretickou reflexi a zakotvení persvazivní strategie. Jak jsem vás upozorňoval na přednáškách bez zakotvení komunikační strategie v teorii postojových fukcí, resp. persvazivních drivů je projekt nedostečný. Zvolené dílčí strategie a taktiky, jsou tak de facto nemotivované a působí nahodile. " JV 25 "Místy slabší aplikace modelu Langových (zarámování, jazyk, sekundární symboly) a slabší interpretace, která částečně pracuje se závěry, jež nebyly doloženy v analýze." MT 65 471559 "Pekárová, Lucia" 30 JV 30 "Velmi dobré. Jen autor, kterého citujete se jmenuje Nakonečný." JV 30 "Zdařilá analýza, byť z hlediska kvantity půjde o velmi slabou agendu. Slabší je analýza použití jazyka. Interpretaci by prospěla práce s relevantními koncepty (liberální tisk, hegemonie, liberalismus). Silnou stránkou analýzy je, že si všímáte jak je budovaná pomocí personifikace a konfliktu. V interpretaci trochu podceňujete převedení tématu z roviny právní do roviny světonázorového střetu mezi liberály a konzervativci." MT 90 471491 "Pelčák, Jakub" 20 "Převážně správná identifikace principů, u většiny ukázek chybí vysvětlení, jak daný princip funguje pro dané sdělení, pokud se nachází je rozpracované velmi málo. " MT 10 "Není upřesněno, jaké postojové konverze má kampaň docílit a na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte. Bez odpovědí na tyto otázky nelze navrhnout ucelenou kampaň. V hlavním ideovém námětu, alespoň tak jak jej formulujete, absentují politická témata. Vzhledem k tomu, že se jedná o poltickou kampaň je to podstatný problém. Taktéž v případě sloganů, které se hodí spíše pro reklamu šunky či jiných potravin." MT 15 MT 45 455397 "Pinkasová, Eva" 30 "Výborně, tak jsem si to představoval" JV 25 "Solidní vychodisko. Škoda, že více nevyužíváte teoretickou reflexi pro zdůvodnění strategie jako celku i dílčích persvazivních taktik. Například volba některých dílčích hesel se jeví jako nemotivovaná. Jako celek je to ale dobré východisko." JV 15 "Nepopisujete redakční členění. Graf postrádá legendu. Aplikace modelu Langových povrchní a nic neříkající, proto není překvapivé že nic neříkající je také interpretace cíle agendy. " MT 70 469625 "Podhorná, Hana" 20 "U toho klipu není vůbec jasné, co analyzujete. I v ostatních obrázcích chybí základní metodologické východisko - rozlišení mezi figurou a pozadím. " JV 25 "Solidní vychodisko. Škoda, že více nevyužíváte teoretickou reflexi pro zdůvodnění strategie jako celku i dílčích persvazivních taktik. Například volba některých dílčích hesel se jeví jako nemotivovaná. Jako celek je to ale dobré východisko." JV 20 "Z hlediska kvantity zpráv je označování mediálního pokrytí události, které analyzujete za mediální agendu je problematické. Nejspíš proto graf. č. 1 pracuje s jednotkou počet znaků (místo článků), a tak pracuje pro dojem hojnosti. Je tohle doopravdy téma, které strukturuje zájem veřejnosti? Možná proto jsou aplikace modelu Langových a interpretace cílů agendy málo přesvědčivé." MT 65 471301 "Podzemná, Eliška" 20 "U toho klipu není vůbec jasné, co analyzujete. I v ostatních obrázcích chybí základní metodologické východisko - rozlišení mezi figurou a pozadím. " JV 25 "Solidní vychodisko. Škoda, že více nevyužíváte teoretickou reflexi pro zdůvodnění strategie jako celku i dílčích persvazivních taktik. Například volba některých dílčích hesel se jeví jako nemotivovaná. Jako celek je to ale dobré východisko." JV 20 "Z hlediska kvantity zpráv je označování mediálního pokrytí události, které analyzujete za mediální agendu je problematické. Nejspíš proto graf. č. 1 pracuje s jednotkou počet znaků (místo článků), a tak pracuje pro dojem hojnosti. Je tohle doopravdy téma, které strukturuje zájem veřejnosti? Možná proto jsou aplikace modelu Langových a interpretace cílů agendy málo přesvědčivé." MT 65 471380 "Prucková, Michaela" 30 "Dobré, u některých konfigurací by bylo dobé lépe vysvětlit jak daný princip/percepční uspořádání pracuje pro samotný produkt." JV 25 MT 20 "S ohledem na malé množství článků se spíše jedná o ne příliš intenzivní mediální pokrytí jedné kauzy. V části věnované redakčnímu členění se věnujete několika aspektům pokrytí, ale redakčnímu členění nikoli. Vaše aplikace modelu Langových nevede k interpretaci cílů agendy, ty sice reflektuje, ale chybí jasná argumentační linka." MT 75 470117 "Pycunová, Karolína" 30 "Bohužel, ale zadání jste nesplnili ani minimálně. Leda že jste se snažili jen pobavit. Chybí základní metodologické východisko - oddělení figury a pozadí. Na základě jejich popisu je pak třeba identifikovat zákon/y, podle kteých jsou organizovány a ve finále pak vysvětlit, jak slouží dané persvazivní intenci. Proto jsme se modelově bavili o formě politické či marketingové komunikace, respektive persvazivní situace. Volba materiálu není vhodná a komplikuje vám analýzu, jelikož není jasná právě ona persvazivní intence. Oceňuji ale ono grafické zvýraznění. Můžete úkol opravit k datu odevzdání druhého úkolu. Opravu mi můžete poslat na emai." MT 30 "Velmi dobře propojená teorie a strategie s vlastními náměty. Jen bych tu cílovku/ky rozšířil. Role lékaře otevírá dveře zvláště u starší (ženské) populace. Plánovaná cílovka je příliš úzká a navíc jí k volbám nepřitáhne ani zlatý stetoskop. Jako celek je ale návrh velmi dobrý, drží pohromadě a dalo by se na něm stavět. Jen se obávám, že by profesní kodex nedovolil Emičce vystupovat v kampani konkrétního kandidáta. Monika (maminka) by s tím ale samozřejmě souhlasila.:-)" JV 25 "Celkově dobrá práce. Je pozoruhodné, že s ohledem na Vámi nabízenou interpretaci cílů agendy se v analýze použití jazyka nevěnujete pojmu „novičok“. Interpretace cílů agendy by si zasloužila o něco lepší doložení." MT 85 471362 "Ryšanová, Tereza" 30 JV 30 "Velmi dobře připravená teoretická expozice. Škoda, že ji téměř vůbec nevyužíváte při zdůvodnění volby dílčích strategií, nosičů či aktérů. Ale na projektu jako celku oceňuji skutečně širokou volbu motivů, se kterými by se skutečně dalo pracovat a dále je rozvíjet. " JV 20 "Místy slabší intepretace mechanismů konstrukce (konfliktnost, redakční členění). Slabší aplikace modelu Langových (oddělení události, typ pokrytí, jazyk). Nicneříkající interpretace cílů agendy. " MT 80 455406 "Sedláčková, Tereza" 30 JV 25 "Velmi dobrý a dobře zdůvodněný projekt. Lepší rozpracování si zaslouží propojení mezi dílčími tématy/náměty a funkcemi postoje, na které cílíte." MT 25 "Zdařilá analýza, body strhávám za místy slabší aplikace modelu Langových a trochu nedotaženou interpretaci cílů." MT 80 471241 "Sklenářová, Kristýna" 30 MT 20 "Prvky kampaně jsou propojeny s politickými tématy. Bohužel, ve svém návrhu neupřesňujete, jaké postojové konverze chcete kampaní docílit a na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte. Kampaň dle Vás cíli na studenty, máte představu, jaké procento studentů může hlasovat v Brně? " MT 25 "S ohledem na kvantitu spíše než o samostatnou agendu půjde o jednou z epizod, kdy se environmentálně zaměřené zájmové skupiny snaží nastolit téma následků globálního oteplování a média na tento pokus reagovaly, dle Vaše interpretace, příznivě. Místy, slabší aplikace modelu Langových (jazyk, personifikace). " MT 75 471575 "Smyčka, Jakub" 15 "Některé ukázky jsou korektní. Bohužel, ne vždy správně ilustrujete daný percepční zákon, jindy jej vykládáte zavádějícím způsobem (např. princip podobnosti, symetrie). V zásadě nevysvětlujete, jak principy fungují pro dané sdělení, zůstáváte u deskripce." MT 30 "Výborně, tak nějak jsem si to představoval" JV 25 "Zdařilá práce. Místy slabší aplikace modelu Langových (zarámování, jazyk, symbole). " MT 70 471495 "Svobodová, Jolanta" 30 "Nápaditý výběr i korektní vysvětlení. Téměř ale chybí vysvětlení funkce daného principu percepční organizace pro nabízené produkty, respektive pro persuasibilitu komunikátu." JV 20 "Návrh není příliš propracovaný. Chybí promyšlený a konzistentní ideový námět, v kterým byste řekla, jaké postojové konverze má kampaň docílit a na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte. V takovém případě jsou Vámi zvolené postupy do jisté míry nahodilé. S teoretickými poznatky pracujete jen na začátku, navíc způsobem, který Vaši strategii neinformuje." MT 20 "Místy slabší aplikace modelů Langových, chybí grafické znázornění průběhu a skutečná intepretace cílů agendy." MT 70 471300 "Šimeček, Ondřej" 20 "Jak píšete v závěru, našli jste šest reklamních sdělení, v nichž jste se snažili nalézt alespoň jeden z percepčních zákonů. Bohužel, chybí druhá část zadání. " MT 20 "V některých ohledech promyšlené, vycházíte z výzkumů, ale není upřesněno, jaké postojové konverze má kampaň docílit a na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte. Bez odpovědí na tyto otázky nelze navrhnout ucelenou kampaň. V hlavním ideovém námětu, alespoň tak jak jej formulujete, absentují politická témata. Vzhledem k tomu, že se jedná o poltickou kampaň je to podstatný problém." MT 20 MT 60 471229 "Švec, Patrik" 30 JV 30 "Velmi dobře připravená teoretická expozice. Škoda, že ji téměř vůbec nevyužíváte při zdůvodnění volby dílčích strategií, nosičů či aktérů. Ale na projektu jako celku oceňuji skutečně širokou volbu motivů, se kterými by se skutečně dalo pracovat a dále je rozvíjet. " JV 20 "Místy slabší intepretace mechanismů konstrukce (konfliktnost, redakční členění). Slabší aplikace modelu Langových (oddělení události, typ pokrytí, jazyk). Nicneříkající interpretace cílů agendy. " MT 80 476956 "Švecová, Tereza" 30 JV 20 "Autorky tvrdí, že jejich cílem „navrhnout strategii prodeje domácích výrobků“, nikoli komunikační kampaň. Není upřesněno, jaké postojové konverze má kampaň docílit a na jakou postojovou komponentu cílí. To je důvod, proč hojnost prostředků a nosičů často působí nahodile. Existuje riziko bumerangového efektu na skupinu ne-Čechů (např. Slováky). Návrh pracuje s problematickým a nepodloženým předpokladem, že apelování na vlastenecké pocity bude stejně efektivní pro všechny skupiny potenciálních zájemců o farmářské výrobky a přinejmenším pro ty skupiny, které si nakup takových potravin mohou dovolit." MT 15 "U tak krátkého pozorování graf (osa x) by měl zobrazovat dny nebo týdny. Zbavujete se možnosti identifikovat a interpretovat vrchol agendy. Vhodnější bylo by srovnání s on-line zpravodajskými portály, Vy srovnáváte s deníky. Podceněná byla aplikace modelu L., bez které není možná zdařilá interpretace cílů agendy a Vámi odevzdaný úkol to potvrzuje. Mimochodem, nechápu, jak je možné, že Vaše interpretace vůbec nezohledňuje skutečnost, že Lidovky patří skupině Agrofert. Celá Vaše interpretace vlastně vychází z poněkud naivní představy o novinářích, kteří se poctivě snaží dělat svoji práci spočívající v objektivním informováni ve veřejném zájmu." MT 65 471536 "Tománková, Hana" 25 "Zajímavá volba ukázek. Líbí se mi, jak v interpretacích zohledňujete sociální zkušenost příjemce, byť se jedná o jiný proces. Zatímco některé interpretace byly na výbornou, jiné nebyly tolik propracovány. " MT 25 "Projekt představuje ucelený celek a důsledně vychází z poznatků teorie PaP. Nedostatky: Sekce hlavní ideový námět postrádá politická témata, ty se objevují až včásti ""Dílčí motivy"". Ohledně postojové konverze se sami popíráte (jednou, že je Vaším cílem, jindy že není). Nesprávně se domníváte, že cílení na H-E funkci musí mít nutně formu zpochybnění. Opravdu chcete udělat lidským nosičem politické kampaně novináře!? " MT 25 "Zdařila analýza, oceňuji solidní zpracování body strhávám za místy slabší (příliš úspornou a pracující s analyzovaným materiálem jen v malém rozsahu) aplikaci modelu Langových a trochu nedotaženou interpretaci cílů." MT 75 471407 "Tomečková, Karolína" 20 "Převážně správná identifikace principů, u většiny ukázek chybí vysvětlení, jak daný princip funguje pro dané sdělení, pokud se nachází je rozpracované velmi málo. " MT 30 Výborné východisko. Bylo by vhodné doplnit širší zdůvodnění volby lidských nosičů kampaně. 25 "Slabší aplikace modelu Langových (oddělení zprávy, zarámování). Sice obsáhlé, ale analyticky něpíliš říkající. Překvapivě, interpretace cílů agendy nezohledňuje skutečnost, že tím co odlišovalo Seznam od jiných médií, které o kauze informovaly, bylo právě to, že to právě jeho novináře kauzu medializovali. Celkovou kvalitu práce zachraňuje spíše solidní zpracování." MT 75 471288 "Vadovič, Petr" 30 MT 25 Promyšlené a teoreticky podložené. Vidím potenciální rozpor mezi světonázorem městských liberálek a vlastenectvím. Chybějí dílčí témata. MT 30 "Zdařilá analýza, oceňuji konstrukci indexu významnosti. Škoda, že analýza neústi do víc propracované interpretace jak v rovině editoriálních cílů regionálního deníku, tak ideologické rovině (tematizace konfliktu mezi občanskou společnosti a kapitálem; profesní ideologie)." MT 85 471539 "Vajsová, Kateřina" 25 "Celkově v pořádku. Fungování principů gestalt není o tom, že se Vám reklama něco snaží říci (jak často píšete), naopak to příjemce v procesu percepce vytváří spojení mezi zbožím a určitým kulturním významem. " MT 20 "Propracovaný projekt, ale, ve svém návrhu neupřesňujete, jaké postojové konverze chcete kampaní docílit a na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte. Proto následné posuzování vhodnosti jednotlivých prvků kampaně je problematické. " MT 20 "Nešťastně zvolené téma – skutečně se jedná o téma, které strukturovalo zájem veřejnosti? Dle mně byla to spíše událost a dokládá to působení v čase. Pokud odhlídneme od nešťastně zvolené agendy popis na základě 4 definičních znaků byl zvládnutý dobře. Bohužel jste podcenili aplikaci modelu L. Myslím si, že správně identifikujete pozornost věnovanou této události jako projev bulvární editoriální strategie. Mimochodem, dopadne to opravdu komicky, když v odborném textu použijete argumentaci převzatou z bulvárního tisku: „Mamba byla dokonce v určitém časovém období v Praze vyhledávanější než porno (viz. obrázek), což dokazuje, že Čechy toto téma opravdu zajímalo.“" MT 65 464871 "Vaníčková, Dominika" 30 MT 15 "Hlavní ideový námět není náležitě rozpracován (po přečtení sekce nevíme o něm nic). Není upřesněno, jaké postojové konverze má kampaň docílit. Ve svém návrhu neupřesňujete, na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte. Bez odpovědí na tyto otázky nelze navrhnout ucelenou kampaň." MT 25 "Zdařilá analýza. Místy slabší aplikace modelu Langových (oddělení zprávy, typ mediálního pokrytí). Slabší intepretace cílů agendy. " MT 70 471627 "Viktorinová, Anna" 25 "V  interpretacích se často více věnujete jiným aspektům analyzovaných sdělení než percepčním zákonům a tomu, jak pracují pro daný produkt. Snaha vytvořit čtivý text je patrná více než snaha vytvořit náležitě strukturovaný argument. " MT 30 "Výborně, tak nějak jsem si to představoval" JV 20 "Dobrým nápadem bylo porovnání s ostatními médii. Ještě lepším nápadem by bylo sledování agendy sexuálního obtěžování. Je to dobrá ukázka úspěšného nastolení agendy zdola, Weinsteinovu aféry byste pak mohly interpretovat jako akcelerující událost. Při odůvodnění pomocí 4 definičních znaků se nevěnujete míře konfliktnosti a redakčnímu členění. Redakčnímu členění se věnujete teprve při aplikaci modelů Langových. Samotná aplikace je úsporná a nepříliš důsledná. Podcenění analýzy v předchozích krocích svazuje Vaši interpretaci cílů agendy (nemáte ji čím doložit). " MT 75 471416 "Vinklová, Julie" 20 "Převážně správná identifikace principů, u většiny ukázek chybí vysvětlení, jak daný princip funguje pro dané sdělení, pokud se nachází je rozpracované velmi málo. " MT 10 "Není upřesněno, jaké postojové konverze má kampaň docílit a na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte. Bez odpovědí na tyto otázky nelze navrhnout ucelenou kampaň. V hlavním ideovém námětu, alespoň tak jak jej formulujete, absentují politická témata. Vzhledem k tomu, že se jedná o poltickou kampaň je to podstatný problém. Taktéž v případě sloganů, které se hodí spíše pro reklamu šunky či jiných potravin." MT 15 MT 45 475250 "Vlková, Tereza" 30 MT 20 "Kromě kampaně jste navrhli i výrobek samotný, škoda, že lépe jste zvládli to druhé. Jelikož ve svém návrhu nevycházíte z toho, jaké postojové konverze chcete kampaní docílit (jen se o tom letmo zmiňujete u konce návrhu), nemáte jasno v tom, na jakou postojovou komponentu a funkci postoje cílíte, návrhy jednotlivých prvků kampaně (hesla, nosiče atd.) jsou nutně nahodilé. Dobrým nápadem bylo rozdělení cílové skupiny na dvě, dle věku. " MT 25 MT 75 471237 "Zajíčková, Klára" 25 "Správná identifikace principů, místy slabší, popisné vysvětlení, jak daný princip funguje pro dané sdělení. " MT 25 "Kampaň je ucelená a důsledná, ve volbě prostředků trochu zanedbáváte instrumentální funkci postoje. Oceňuji, že při stanovení ideového námětu a určení cílové skupiny vycházíte z výzkumů mapujících existující postoje. Strhují body za nedostatečnou práci s pojmovým aparátem teorie PaP. " MT 20 Aplikace modelu Langových je velmi obecná. Slabší interpretace cílů agendy. MT 70 470379 "Zobačová, Kateřina" 30 JV 15 "Škoda, že jste zcela vypustili teoretickou reflexi a zakotvení persvazivní strategie. Jak jsem vás upozorňoval na přednáškách bez zakotvení komunikační strategie v teorii postojových fukcí, resp. persvazivních drivů je projekt nedostečný, či přesněji poloviční." JV 20 Slabší aplikace modelu Langových a de facto nicneříkající intepretace cílů agendy. MT 65 469967 "Zouhar, Ladislav" 30 "Bohužel, ale zadání jste nesplnili ani minimálně. Leda že jste se snažili jen pobavit. Chybí základní metodologické východisko - oddělení figury a pozadí. Na základě jejich popisu je pak třeba identifikovat zákon/y, podle kteých jsou organizovány a ve finále pak vysvětlit, jak slouží dané persvazivní intenci. Proto jsme se modelově bavili o formě politické či marketingové komunikace, respektive persvazivní situace. Volba materiálu není vhodná a komplikuje vám analýzu, jelikož není jasná právě ona persvazivní intence. Oceňuji ale ono grafické zvýraznění. Můžete úkol opravit k datu odevzdání druhého úkolu. Opravu mi můžete poslat na emai." MT 30 "Velmi dobře propojená teorie a strategie s vlastními náměty. Jen bych tu cílovku/ky rozšířil. Role lékaře otevírá dveře zvláště u starší (ženské) populace. Plánovaná cílovka je příliš úzká a navíc jí k volbám nepřitáhne ani zlatý stetoskop. Jako celek je ale návrh velmi dobrý, drží pohromadě a dalo by se na něm stavět. Jen se obávám, že by profesní kodex nedovolil Emičce vystupovat v kampani konkrétního kandidáta. Monika (maminka) by s tím ale samozřejmě souhlasila.:-)" JV 25 "Celkově dobrá práce. Je pozoruhodné, že s ohledem na Vámi nabízenou interpretaci cílů agendy se v analýze použití jazyka nevěnujete pojmu „novičok“. Interpretace cílů agendy by si zasloužila o něco lepší doložení." MT 85 468552 "Žilková, Sabina" 20 "Převážně správná identifikace percepčních zákonů, často chybí vysvětlení, jak daný percepční zákon funguje pro dané sdělení." MT 20 "Chybí identifikace postojové konverze, které chce kampaň docílit. Není jasné, na které postojové komponenty a funkce cílíte (jen v náznacích). Jak pak můžeme vědět, že prostředky kampaně byly vhodně zvolené? " MT 20 "Není vysvětleno s čím souvisel vrchol agendy. Body strhávám za místy slabší aplikace modelu Langových (zejména oddělení, typ pokrytí, zarámování, jazyk). Jak v aplikaci modelu Langových, tak při interpretaci ideologických cílů agendy, bychom uvítal důslednější podpoření závěrů odkazem na konkrétní konstrukční mechanismy analyzované agendy. V ostatních ohledech je práce v pořádku. " MT 60