1 Marketingová strategie Mgr. František Šudřich 2 ANALÝZA >> PLÁNOVÁNÍ >> REALIZACE 3 PRODUKT >> ZÁKAZNÍK 4 STP MODEL 5 SEGMENTACE 6 Facebook segmentace https://www.facebook.com/your_information 7 SEGMENTACE - 8 TARGETING 9 POSITIONING 10 POSITIONING > 11 POSITIONING 12 VÝHODY STP MODELU 13 JINÉ PŘÍSTUPY K POSITIONINGU [USEMAP] 14 JAK ZNAČKY OVLÁDÁME? -David Aaker - 4 aspekty hodnoty značky: POVĚDOMÍ O ZNAČCE ASOCIACE SE ZNAČKOU VNÍMÁNÍ KVALITY LOAJALITA 15 CÍLOVÉ SKUPINY -Základní prvek marketingové strategie -Zodpovídáme maximum otázek pro popis -Cílové skupiny vs. persony 16 PERSONY 17 STANOVENÍ CÍLŮ 18 MARKETINGOVÁ STRATEGIE 19 STRATEGIE NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH 20 Úkoly z minula -Analýza konkurence -Příprava loga, claimu 21 Úkol na příští setkání -Popište základní cílové skupiny rozdělené do několika segmentů -Připravte alespoň dvě persony, které reprezentují některý ze segmentů Vašich zákazníků - vytvořte “kartu persony” 22 VÝHODY STP MODELU I don't know what's more insane - that this young girl is so upset about what Coke did, or the fact that she is trying pepsi for the first time in 1985.