uvod_projekt C:\Documents and Settings\user\Plocha\caj_dole.png ‹#› C:\Documents and Settings\user\Plocha\caj_dole.png OPVK_MU_rgb 1 Výběr a přijímání zaměstnanců Adaptace nových zaměstnanců pozadi.png C:\Documents and Settings\user\Plocha\caj_dole.png ‹#› hlavicka_projekt OPVK_MU_rgb 2 Výběr a přijímání zaměstnanců : •Je realizováno na základě jednotné metodiky přijímacího pohovoru, jehož základem je vstupní pohovor prováděný na základě jednotné osnovy •O výsledku jednotlivých rozhovorů je proveden záznam sloužící pro závěrečné vyhodnocení výběru – za vyhodnocení odpovídá personální úsek •Posouzení provádí vedoucí zaměstnanec, odborný ředitel a personalista •Každý z posuzovatelů má právo se ke kandidátovi vyjádřit negativně, v tom případě by neměl být přijat •Hodnotící list slouží jako podklad pro tvorbu individuálního adaptačního plánu nově přijatého zaměstnance • pozadi.png C:\Documents and Settings\user\Plocha\caj_dole.png ‹#› hlavicka_projekt OPVK_MU_rgb 3 Přijímací pohovor a jeho klíčové kroky (6) : • • •1) uvítání kandidáta •2) shrnutí obsahu pozice •3) položení profesních otázek •4) zjištění osobních vlastností uchazeče •5) otázky uchazeče •6) uzavření rozhovoru pozadi.png C:\Documents and Settings\user\Plocha\caj_dole.png ‹#› hlavicka_projekt OPVK_MU_rgb 4 Adaptace nových zam-ců – příklad základních informací předávaných novému zam-ci •Obecné seznámení s firmou •Popis pracovního místa •Pracovní řád •Organizační struktura podniku •Splatnost a zasílání mezd •Druhy srážek ze mzdy •Prémioný řád •Zásady firemní kultury •Etický kodex zaměstnance •Systém péče o zam-ce a zaměstnaneckých výhod •Pojištění zaměstnanců ( penzijní, pro škody způsobené za-mteli) pozadi.png C:\Documents and Settings\user\Plocha\caj_dole.png ‹#› hlavicka_projekt OPVK_MU_rgb 5 II. •Stravování •Hlášení absence a pracovní neschopnosti •Principy bezpečnosti práce •Systém firemních porad •Seznámení s informačními systémy •Seznámení s ISO •Hlavní firemní směrnice •Předání svěřených předmětů a jejich potvrzení v osobní kartě •Seznámení se se systémem vzdělávání •Principy docházky a telefonování •Služební automobil – vyřízení formalit • pozadi.png C:\Documents and Settings\user\Plocha\caj_dole.png ‹#› hlavicka_projekt OPVK_MU_rgb 6 III. •Pravidla používání služebního automobilu •Postup při případné dopravní nehodě •Používání služební platební karty •Výkaznictví •Principy spolupráce s mateřskou, sesterskými a dceřinou společností •Základní informace o skladování a doparvě •Informace o sortimentu •Informace o řízení zásob •Služební cesty •Postup při nákupu drobného zboží pozadi.png C:\Documents and Settings\user\Plocha\caj_dole.png ‹#› hlavicka_projekt OPVK_MU_rgb 7 Děkuji za pozornost Tento studijní materiál byl vytvořen jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/15.0198 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. OPVK_MU_rgb