Zásady přijímáni zaměstnanců Hlavní zásady vztahující se k získávám a výběru vhodných zaměstnanců, lze shrnout do těchto následujících pravidel: > Rozhlédněte se v rámci podniku. > Nehledejte přesné napodobeniny. > Využijte k hledání nových osob zaměstnance. > Vysvětlete kandidátům pravidla výběrového procesu. > Připravte si otázky kladené v rámci přijímacího rozhovoru předem. > Připravte se na otázky kandidátů. > Stanovte pro vyhledání a výběr kandidátů pevný Časový harmonogram. > Nepoužívejte při hledání kandidátů stále stejný zdroj. > Informujte o všech zajímavých kandidátech ostatní manažer)' podniku. > Uvádějte v inzerátech pokud možno plný popis pracovního místa. > Informujte kandidáty otevřeně o podmínkách a požadavcích pracovního místa. > Nepodceňujte zjišťování referencí. > Nehledejte supermany. > Kandidáty, kteří ve výběru neuspěli, vždy informujte. > Nesvěřujte prováděni výběru a rozhovorů s uchazeči osobám, které pro to nemají odpovídající osobní předpoklady. > Nepodceňujte takt. > Věnujte pozornost „osobním zájmům " manažerů. > Nepřeceňujte úlohu peněz.