Instrukce k online seminářům přes MS Teams • Zkuste prosím na seminář „dorazit“ alespoň 5 minut předem. Před prvním video-seminářem raději 10 minut předem, ať vyřešíme případné technické problémy. • Kamera: s ohledem na zkušenosti z minulého semestru je v mých seminářích povinné mít zapnutou kameru během trvání celého semináře. Případné obavy z narušení soukromí lze vyřešit rozostřením pozadí. V případě jakýchkoliv těžkostí nebo problémů s tímto pravidlem mě prosím předem kontaktujte mailem. • Pozadí: pokud nechcete, aby ostatní viděli prostředí, ze kterého se semináře účastníte, zvolte prosím funkci rozostření pozadí, popř. šablonu MUNI. S ohledem na zkušenosti z minulého semestru nebudeme používat custom pozadí. • Mikrofon: V případě, že zrovna nemluvíte, mějte prosím vypnutý mikrofon. Díky tomu nás nebudou rušit ozvěny z reproduktorů všech účastníků. • Platí striktní zákaz video-seminář nahrávat. V zájmu nás všech je co nejširší a nejaktivnější účast. Nechci proto nikoho odrazovat od dotazů či odpovědí tím, že by byl nahráván. • Pokud budete chtít mluvit – položit otázku, odpovídat nebo jakkoliv jinak reagovat – použijte funkci zvednout ruku. Díky tomu o vás budu vědět a vyzvu vás k reakci. Aby vás ostatní slyšeli, nezapomeňte si zapnout mikrofon. Než budete mluvit, zkontrolujte si prosím, jestli nemáte mikrofon vypnutý centrálně na klávesnici vašeho počítače (často někde na F1-F12 klávesách). Poté, co domluvíte, dejte prosím rukou dolů a vypněte si znovu mikrofon. • V případě potíží je při semináři možné komunikovat také přes chat.