Literatura a zkouškové okruhy ke studijnímu předmětu Právní problémy reklamy Obecné studijní prameny: Eliáš,Bejček, Hajn, Ježek a kol.: Kurs obchodního práva (Obecná část.Soutěžní právo(, 3. vyd. C.H. Beck, Praha 2002, partie o nekalé soutěži) Winter, F.: Reklama a právo, Orac, Praha 2001 Hajn, P.: Soutěžní chování a právo proti nekalé soutěži. MU, Brno 2000 Zkouškové okruhy a speciální literatura 1. Generální klauzule proti nekalé soutěži Hajn, P.: Generální klauzule proti nekalé soutěži a její funkce, Právní rádce 8/1996 s. 9 nsl. Hajn, P.: Nové pohledy na generální klauzuli proti nekalé soutěži, Právní rozhledy 11/2002 s. 552 nsl. 2. K změnám v české právní úpravě nekalé soutěže Hajn, P.: Nové skutečnosti v ochraně proti nekalé soutěži, Právní rádce 2/2000, s 5 nsl. Hajn, P.: K úpravě nekalé soutěže po "technické novele" ObchZ, Bulletin advokacie 5/2002, s 8 nsl. 3.Evropská směrnice o klamavé a srovnávací reklamě Hajn, P.: Klamavá reklama v Evropské unii, Parlamentní zpravodaj č. 6/2000, s. 18nsl. literatura k zkouškovému okruhu č. 2 odpovídající partie v Kursu obchodního práva 4. Skrytá reklama Odpovídající partie v kursu obchodního práva Hajn, P.: "Skrytá reklama", nebo plnění zpravodajské povinnosti, Ekonom 13/1992, s. 64 nsl. Hajn.: Skrytá reklama, Právní praxe v podnikání 5/94, s 6. nsl. 5.. Marketingové triky Hajn, P. : Marketingové triky -- přípustné nebo klamavé?, Právní rádce 5/1998, s. 11 nsl. 6. K problematice nekomerční reklamy Hajn, P.: Společensky závažné náměty v reklamě a právo, Bulletin advokacie 10/1998, s. 6 nsl., Hajn,P.: Nekomerční reklama a právo, Právní rozhledy č. 6/2002, s. 258 nsl. 7. K problematice šokující reklamy Hajn, P.: Šokující reklama a její sankcionování, Právo a podnikání 2/97, s. 21 nsl. Hajn, P.: Nové pohledy na generální klauzuli proti nekalé soutěži, Právní rozhledy 11/2002, s. 552 nsl. 8. Spotřebitelské testy a hospodářská soutěž K testování výrobků a služeb ve sdělovacích prostředcích, Právní praxe v podnikání 6/95, s. 13 nsl. 9. Obvyklé reklamní přehánění Hajn, P.: Nevinná nadsázka, nebo nepravda v reklamě, Právní rádce 7/1995, s. 12 nsl. 10. Marketingová opatření a nekalosoutěžní podplácení Hajn, P.: Zvláštní případ zabraňovací soutěže, Právní praxe v podnikání 5/97, s. 29 11. Srovnávací reklama příslušné partie v Kursu obchodního práva literatura uvedená k tematickému okruhu 2 12. Reklama a ochrana osobnosti Hajn, P. Reklama a nositelé veřejné autority, Podnikateľ a právo č. 5 a 6/2000, s.2 nsl. Hajn, P.: Použití politiků v reklamě, Právní praxe v podnikání 2/95, s. 11 nsl. Hajn, P. Reklama a ochrana osobnosti, Právní rozhledy č. 8/1994 , s. 265 nsl. Hajn, P. Umělci a sportovci v reklamě, Právní rozhledy č. 2/1995, s 55. nsl.l 13. Autorské dílo a jeho použití v reklamě (vybrané právní aspekty) přednáška k novým ustanovením autorského zákoníku 14. K vztahu veřejnoprávní a soukromoprávní regulace reklamy, přednáška k tématu, Císařová, Z; Křesťanová, V" Zákon o regulaci reklamy, LINDE, Praha 2002