Komunikace – obecný úvod Management Úvodem ke komunikaci lVerbální lNon-verbální lPísemná, atd. l l l l l l l l l l l Úvodem ke komunikaci lVerbální lNon-verbální lPísemná, atd. l lvstup do místnosti l l l l l l l l l Úvodem ke komunikaci lVerbální lNon-verbální lPísemná, atd. l lvstup do místnosti lzačneme s podáním ruky l l l l l l l l l Úvodem ke komunikaci lVerbální lNon-verbální lPísemná, atd. l lvstup do místnosti lzačneme s podáním ruky lpředstavení l l l l l l l l l Úvodem ke komunikaci lVerbální lNon-verbální lPísemná, atd. l lvstup do místnosti lzačneme s podáním ruky lpředstavení l„Jak že se jmenujete?“ J l l l l l l l l l K zamyšlení lZauvažujte nad tím, ve které oblasti v rámci komunikace cítíte potřebu se zlepšit. l l l l l l l l l l l l l l l K zamyšlení lZauvažujte nad tím, ve které oblasti v rámci komunikace cítíte potřebu se zlepšit. l l l lZkuste si vybavit konkrétní situaci, která se vám stala, kdy víte, že jste nekomunikovali tak, jak byste chtěli. l l l l l l l l l l l l Několik tipů … lTři klíčové otázky: A)s KÝM hovořím? l l l l l l l l l S KÝM hovořím? lVyberte si jakýkoli právní institut, který znáte a zamyslete se nad tím, jak byste jej vysvětlili: la) laikovi, který nemá bližší znalost práva lb) studentům práva, kteří již mají za sebou část studia l l l l l l l l l l l l Několik tipů … lTři klíčové otázky: A)s KÝM hovořím? B)ČEHO chci dosáhnout? l l l l l l l l l Několik tipů … lTři klíčové otázky: A)s KÝM hovořím? B)ČEHO chci dosáhnout? C)Věnuji skutečně POZORNOST? l l l l l l l l l „nečekaný“ proslov lminulost – přítomnost – budoucnost l lnemluvit jen o sobě l l l l l l l l l Doporučuji zájemcům… lCARNEGIE, D. Jak úspěšně mluvit a působit na lidi l lKHAN-PANNI, P. Mluvte k věci l lPEASE, A. V otázkách jsou odpovědi l lPEASE, A. Úspěšné komunikační strategie l l l l l l l l l l l Otázky? l lDěkuji za pozornost l l l l lJUDr. Johan Schweigl, Ph.D. 210729@mail.muni.cz