Street Law I.

2. blok

Klima ve třídě (Michal)

Klíčové otázky 
Jak vytvořit příjemnou atmosféru, ve které se studentovi dobře učí? Na čem ve třídě skutečně záleží? Jaké jsou potřeby studentů? Co dělat a co nedělat, abych jako vyučující nadchnul pro obor? Jak mluvit? A jakých reakcí se raději vyvarovat?

Literatura pro zájemce
ČAPEK, R. Uč jako umělec. Malá kniha o velkých myšlenkách. 2020.
ČAPEK, R. Líný učitel. Jak učit dobře a efektivně. 2018.
ČAPEK, R. Moderní didaktika. Lexikon výukových a hodnotících metod.  2015.
GRAY, P. Svoboda učení. Jak nechat děti rozhodovat o svém vzdělání. 2016.
NEILL, A. S. Summerhill. Příběh první demokratické školy na světě. 2015.
NOVÁČKOVÁ, J. a D. NEVOLOVÁ. Respektovat a být respektován. Cesta k sebeúctě a zodpovědnosti. 2. vydání. 2020.
PETTY, G. Moderní vyučování. 2013.

Next