2. blok
Klima ve třídě (Michal)
Klíčové otázky
Jak vytvořit příjemnou atmosféru, ve které se studentovi dobře učí? Na čem ve třídě skutečně záleží? Jaké jsou potřeby studentů? Co dělat a co nedělat, abych jako vyučující nadchnul pro obor? Jak mluvit? A jakých reakcí se raději vyvarovat?
Literatura pro zájemce
ČAPEK, R. Uč jako umělec. Malá kniha o
velkých myšlenkách. 2020.
ČAPEK, R. Líný učitel. Jak učit dobře a
efektivně. 2018.
ČAPEK, R. Moderní didaktika. Lexikon
výukových a hodnotících metod. 2015.
GRAY, P. Svoboda učení. Jak nechat děti
rozhodovat o svém vzdělání. 2016.
NEILL, A. S. Summerhill. Příběh první
demokratické školy na světě. 2015.
NOVÁČKOVÁ, J. a D. NEVOLOVÁ. Respektovat a
být respektován. Cesta k sebeúctě a zodpovědnosti. 2. vydání. 2020.
PETTY, G. Moderní vyučování. 2013.