Mezi pedagogické disciplíny dělené dle obsahu zkoumání nepatří: a) pedagogická evaluace c) psychopedie b) pedagogická diagnostika d) obecná pedagogika Mezi kvantitativní výzkumné metody v pedagogice nepatří: a) dotazník c) anketa b) test d) participační pozorování Základními kvalitami charakterizujícími pedagogovu osobnost není : a) složka pracovního uplatnění c) vzdělání b) rysy a charakter d) hodnotová orientace Mezi základní pedagogické činitele nepatří: a) pedagog c) komunikace b) vychovávaný jedinec d) výchovné prostředky V pedagogice rozlišujeme celkem tři koncepce učení. Která z uvedených k nim nepatří: a) senzomotorické učení c) sociální učení b) verbálně-kognitivní učení d) automatizované učení Mezi základní pojmy pedagogiky nezařazujeme: a) výchova c) metoda Q-třídění b) vzdělávání d) vzdělání Uveďte základní formy výchovně-vzdělávací práce a každou stručně (jednou větou) charakterizujte : ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Vypište 8 základních výchovných prostředků : ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………… edukace intencionální výchova interakce RVP