MASARYKOVA UNIVERZITA, LÉKAŘSKÁ FAKULTA Katedra porodní asistence a zdravotnických záchranářů Komenského náměstí 2, Brno tel.: 549493352 Program: zdravotnický záchranář Student: Ročník / semestr: druhý / čtvrtý ZÁZNAM O HODNOCENÝCH VÝJEZDECH u ZZS Akademický rok: 201___/201___ Pracoviště ZZS JmK Záznam vyplnil: □ Bc. Jiří MAZÁLEK, DiS. □ Mgr. Petr HAVELKA, DiS. Datum směny Prac. doba Počet hodin Razítko - podpis Výjezdy: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Celkové hodnocení (závěr) □ A úroveň odpovídá potřebám pro samostatnou činnost pracovníka bez odborného dohledu v rámci výjezdové skupiny RZP, zcela ukázkový výkon □ B úroveň je vyšší, než je od studenta očekávána, ale stále je co zlepšovat □ C standardní úroveň, která je od studenta očekávána, nevykazuje prvky výjimečnosti □ D úroveň spíše podprůměrná, práce studenta vykazuje některé nedostatky □ E úroveň prozatím neodpovídá očekávání, činnost vykazuje stěžejní nedostatky □ F úroveň naprosto neodpovídá očekávání, činnost vykazuje závažné nedostatky Ještě jednou děkuji za spolupráci. Liana Greiffeneggová CÍLOVÉ VĚDOMOSTI  Student má odborné znalosti v oblasti léčebně ošetřovatelských základů v péči o dospělé i děti v PNP,  Student si osvojil znalosti o hygienickém režimu ZZS v ošetřování nemocných, zná specifika péče při transportu infekčních pacientů, atd. Student si upevnil znalosti a postupy odpovídající bezpečnosti práce a ochraně zdraví při práci, zejména při ošetřování rizikových pacientů.  Student je schopen stručné charakteristiky harmonogramu práce posádek výjezdových vozidel ZZS. CÍLOVÉ SCHOPNOSTI  schopnost orientace v uložení pomůcek ve výjezdovém vozidle a orientace v celém komplexu zdravotnického zařízení.  orientace v dokumentaci, schopnost samostatné práce s touto dokumentací.  schopnost samostatné komunikace s pacienty, provedení vyšetření, sběr anamnestických informací,  jako člen týmu student pacienta zajistí terapeuticky v průběhu transportu a předá do zdravotnického zařízení, přičemž dokáže určit jeho správné směrování,  schopnost stanovovat míru rizika vzniku komplikací u svěřených pacientů.  získávání jistoty při výkonech prováděných v průběhu výjezdu posádky vozidla, v rámci terapeutické i ošetřovatelské složky péče u ošetřovaných pacientů.  schopnost stručné charakteristiky základní řady léčiv nejčastěji užívaných při výjezdu zásahového vozidla,  získání jistoty v samostatné a aktivní práci při výjezdu. HODNOCENÍ STUDENTA HODNOTÍCÍ ŠKÁLA A B C D E F X Výborně bez výtek Velmi dobře lepší než průměr, splněno lépe než bylo očekáváno Dobře průměrný výkon, splněno, dalo by se zlepšit Uspokojivě je nutné zlepšení, provedení je podprůměrné Vyhovující ne zcela dostatečné, neodpovídající požadavkům Nevyhovující neprovedeno, nebo provedeno se závažnými chybami Nehodnoceno Hodnocená položka Hodnocení zaškrtněte Příprava sanitního vozidla k výjezdu □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X Odebrání anamnézy □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X Vyšetření pacienta □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X Stanovení pracovní diagnózy, diferenciální diagnóza □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X Určení adekvátního postupu v PNP □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X Manuální zručnost □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X Správné směřování pacienta na příjmové pracoviště □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X Práce s transportními prostředky □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X Předání pacienta na příjmovém pracovišti □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X Vedení záznamu o výjezdu □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X Aktivní přístup k práci □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X Zájem o zdokonalování svých vědomostí a dovedností □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X Samostatnost □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X Spolehlivost □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X Úroveň komunikace □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X Odborné znalosti □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X Jiné (můžete doplnit) ↓ □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ X Pozn.: