Podmínky ukončení MIED021P EDUKACE V PRÁCI SESTRY V INTENZIVNÍ PÉČI - PŘEDNÁŠKA ▪ Út 8-10:30 hod. (30 hodin) 18.2.-21.4. 10x ▪ 2 kr. Podmínky ukončení předmětu: ZKOUŠKA ▪ aktivita ve výuce; rozbor edukačního materiálu, vyhledávání webových stránek s příkladem dobré praxe – kvalitní edukační materiály ▪ studenti vypracují seminární práci (vložení do odevzdávárny IS MU) s edukační problematikou vztahující se k intenzivní péči (podrobnosti budou sděleny ve výuce, formální náležitosti seminární práce jsou vloženy do studijních materiálů předmětu v IS MU). ▪ předmět je ukončen zkouškou. MIED021C EDUKACE V PRÁCI SESTRY V INTENZIVNÍ PÉČI - CVIČENÍ ▪ Pá 7-8:40 (15 hodin) 13.3.-24.4. 6x ▪ 1 kr. Podmínky ukončení předmětu: ZÁPOČET ▪ aktivita ve výuce; rozbor edukačního materiálu ▪ videoprezentace edukace na vybrané téma z oblasti intenzivní medicíny včetně zpracování informačního materiálu. Předmět je ukončen zápočtem. Videa do edukace Doporučení ▪ Promyslet koho, o čem, kde a jak budete edukovat (pacient, člen rodiny, kolega z práce, studenti z IP). ▪ Namyslet scénář jak to provedete, kdo vám pomůže. ▪ Připravit se na edukaci a vyzkoušet si edukaci nanečisto (tzn. bez natáčení, ať víte - co bude za sebou následovat, jak dlouho to potrvá, co potřebujete mít přichystáno, jak to bude vidět a slyšet …). ▪ Natočit video. ▪ Vložit do odevzdávárny IS MU. Doporučení ▪ Myslete jako režisér, ať výsledek stojí za to. ▪ Dodržujte principy edukace. ▪ Délka trvání do 15 min. (do 10 min jsme většinou schopni něco vysvětlit a udržet pozornost „diváků“). ▪ Pravidla pro kompozici jsou podobná jako u focení, pokud to vypadá dobře na fotce, bude to dobře vypadat i na videu. Hodnocení ▪ V hodinách výuky shlédneme videa. Hodnocení bude zaměřeno na: ▪ Srozumitelnost výkladu ▪ Názornost ▪ Zvolené metody edukace ▪ Připravenost edukátora/ky ▪ Ne/verbální projev