Učební smlouva Odborná ošetřovatelská praxe IV Chirurgická klinika, KÚCH C Jméno studenta: Podpis studenta: Jméno učitele, mentora: Mgr. Alena Pospíšilová, Ph.D. Podpis vyučujícího/sestry: Mgr. Pavel Kůřil, DiS. Výukové období: jarní semestr 2021 Cíl výuky Metody dosažení cíle Důkazy - evidence Kritéria pro hodnocení Zajištění bezpečné péče u pacienta s úrazem hlavy – konzervativní řešení · Doplnění potřebných teoretických znalostí v oblasti postupu péče o pacienta s úrazem hlavy. · Sledování práce při péči o pacienta s úrazem hlavy - alespoň jednou. · Provedení péče o pacienta s úrazem hlavy pod dohledem vyučujícího/sestry - alespoň jednou. Student chápe nutnost přesné monitorace vitálních funkcí a správně ji provádí. Student chápe nutnost pohybových a polohových omezení klienta aktivně sleduje jejich akceptaci klientem. Zpětná vazba s ohledem: · Zhodnocení průběhu péče klienta s poraněním hlavy. · Ověření teoretických znalostí péče o pacienta s poraněním hlavy a pochopení jejich významu v péči o pacienta. Zajištění bezpečné péče o pacienta s úrazem páteře · Doplnění potřebných teoretických znalostí v oblasti postupu péče o pacienta s úrazem páteře. · Sledování péče o pacienta s úrazem páteře řešeným konzervativní cestou (např. krční límec, Jawetova ortéza, bederní pás) - alespoň jednou. · Provedení péče o pacienta s úrazem páteře řešeným konzervativní cestou (např. krční límec, Jawetova ortéza, bederní pás) pod dohledem - alespoň jednou. · Sledování péče o pacienta s úrazem páteře řešeným operační cestou) - alespoň jednou. · Provedení péče o pacienta s úrazem páteře řešeným operační cestou pod dohledem vyučujícího/sestry - alespoň jednou. Provedení péče o pacienta s úrazem páteře řešeným konzervativní cestou (např. krční límec Jawetova ortéza, bederní pás). Provedení péče o pacienta s úrazem páteře řešeným operační cestou. Zpětná vazba s ohledem: · Zhodnocení znalostí a schopnosti pečovat s úrazem páteře řešeným konzervativní cestou (např. krční límec, Jawetova ortéza, bederní pás). · Zhodnocení znalostí a schopnosti pečovat o pacienta s úrazem páteře řešeným operační cestou. Cíl výuky Metody dosažení cíle Důkazy - evidence Kritéria pro hodnocení Zajištění bezpečné péče u pacienta s úrazem skeletu horních a dolních končetin · Doplnění potřebných teoretických znalostí v oblasti postupu péče o pacienta s úrazem skeletu horních a dolních končetin. · Sledování péče o pacienta s úrazem skeletu horních a dolních končetin, který je řešen externím fixátorem - alespoň jednou. · Provedení péče o pacienta s úrazem skeletu horních a dolních končetin, který je řešen externím fixátorem pod dohledem vyučujícího/sestry - alespoň jednou. · Sledování hodnocení výskytu Compartment syndromu - alespoň jednou. · Provedení hodnocení výskytu Compartment syndromu pod dohledem vyučujícího/sestry - alespoň jednou. · Sledování postupu přiložení dlah nebo sádrového obvazu u pacienta s úrazem skeletu horních nebo dolních končetin - alespoň jednou. · Provedení postupu přiložení dlah nebo sádrového obvazu u pacienta s úrazem skeletu horních nebo dolních končetin pod dohledem vyučujícího/sestry - alespoň jednou. Provedení péče o zevní fixátor alespoň jednou. Hodnocení výskytu Compartment syndromu alespoň jednou. Provedení nasazení dlahy nebo sádrové fixace alespoň jednou. Zpětná vazba s ohledem: · Zhodnocení znalostí a schopnosti pečovat o pacienta se zevním fixátorem. · Zhodnocení znalostí a schopností studenta pečovat o pacienta s rizikem vzniku Compartment syndromu. · Zhodnocení schopnosti studenta přiložit dlahu/sádrovou fixaci. Zajištění bezpečné péče o pacienta s polytraumatem. · Doplnění potřebných teoretických znalostí v oblasti postupu péče o pacienta s polytraumatem. · Sledování péče o pacienta s polytraumatem - alespoň jednou. · Provedení péče o pacienta s polytraumatem pod dohledem vyučujícího/sestry - alespoň jednou. Provedení péče o pacienta s polytraumatem. Zpětná vazba s ohledem: · Zhodnocení znalostí a schopnosti pečovat o pacienta s polytraumatem. Prostor pro tvorbu učební smlouvy studentem (témata, která student chce probrat, zopakovat) Cíl výuky Metody dosažení cíle Důkazy - evidence Kritéria pro hodnocení Cíl výuky Metody dosažení cíle Důkazy - evidence Kritéria pro hodnocení