Psychologie a specifika dětské psychologie pro ortoptisty
Týden 4: Kognitivní vývoj v dětství (T. Malatincová)
ZADÁNÍ DOMÁCÍHO ÚKOLU 2
Představte si,
že zahajujete okluzní terapii se třemi pacienty: čtyřletým dítětem, sedmiletým
dítětem a dvanáctiletým. Každý z nich se vás (věku přiměřeným způsobem)
zeptá, proč musí nosit okluzor – k čemu je to dobré, když mu to tak moc překáží
a bez okluzoru vidí mnohem lépe, dokonce se nezdá, že by měl jakýkoliv problém.
Jakým způsobem budete na tuto otázku reagovat u každého z pacientů? Budou
se Vaše reakce lišit? Pokud ano, v čem?
Vaši reakci na otázku/otázky vložte nebo vepište přímo do okýnka na odkazu níže. Termín odevzdání pro započtení úkolu je úterý 1. 3. 2022. Prosíme, neposílejte úkoly emailem, nebudou započteny!
V případě technických potíží se okamžitě obraťte emailem na T. Malatincovou, ne však po uplynutí termínu odevzdávání!
Samotný obsah zamyšlení není součástí hodnocení, avšak k uznání musí být Vaše odpověď k věci a musí být zjevné, že jste se nad otázkou skutečně zamyslel/a (jedna-dvě povrchní věty nebudou uznány jako splněný úkol). Není nutné psát souvislý text, lze odpovídat i v bodech, prosíme ale o srozumitelnost a dodržení základních principů spisovného jazyka (diakritika, interpunkce, pravopis).
Prezentace: Kognitivní vývoj v dětství