NÁMĚTY PRAKTICKÝCH SEMINÁRNÍCH PÍSEMNÝCH PRACÍ skupina : 1. fyzioterapie, 2. optometrie, výživa člověka, 3. TERMÍN ZADÁNÍ SEMINÁRNÍ PRÁCE : TÉMA Klima třídy – vůdčí osobnosti /doložit průzkumným zjištěním Sk.1.:…………… ……………………. ………………… Sk.2.:…………… ……………………. ………………… Sk.3..:………….. .……………………. ………………… Interpersonální vztahy ve škole Sk.1.:…………… ……………………. ………………… Sk.2.:…………… ……………………. ………………… Sk.3..:………….. .……………………. ………………… Důvody „obliby“ některých vyučovacích předmětů žáky Sk.1.:…………… ……………………. ………………… Sk.2.:…………… ……………………. ………………… Sk.3..:………….. .……………………. ………………… Jaké je povědomí žáků o významných osobnostech – př. J.Palach Sk.1.:…………… ……………………. ………………… Sk.2.:…………… ……………………. ………………… Sk.3..:………….. .……………………. ………………… Které učitele žák upřednostňuje ?/Jaké by měl mít vlastnosti?/ Sk.1.:…………… ……………………. ………………… Sk.2.:…………… ……………………. ………………… Sk.3..:………….. .……………………. ………………… Na jakých participačních principech si žák vytvoří svoje postoje k učitelům ? Sk.1.:…………… ……………………. ………………… Sk.2.:…………… ……………………. ………………… Sk.3..:………….. .……………………. ………………… Rozvijí školní družina podnětně dovednosti žáků ? Sk.1.:…………… ……………………. ………………… Sk.2.:…………… ……………………. ………………… Sk.3..:………….. .……………………. ………………… Navrhněte konkrétně na příkladu zvoleného učiva způsob, jek povedete žáky ke změně životního stylu Sk.1.:…………… ……………………. ………………… Sk.2.:…………… ……………………. ………………… Sk.3..:………….. .……………………. ………………… Porovnejte Vnitřní řády škol /alespoň 3 / s vyhláškou 291/91 Sb Sk.1.:…………… ……………………. ………………… Sk.2.:…………… ……………………. ………………… Sk.3..:………….. .……………………. ………………… Srovnej výchovné podmínky školy a rodiny Sk.1.:…………… ……………………. ………………… Sk.2.:…………… ……………………. ………………… Sk.3..:………….. .……………………. ………………… Zjisti klima třídy prostřednictvím sociogramu Sk.1.:…………… ……………………. ………………… Sk.2.:…………… ……………………. ………………… Sk.3..:………….. .……………………. ………………… Jaký význam má při výchově autorita učitele ? Jak se tvoří a upevňuje ?Co ji ohrožuje ? Sk.1.:…………… ……………………. ………………… Sk.2.:…………… ……………………. ………………… Sk.3..:………….. .……………………. ………………… Vyjádři specifiku školních forem profesní přípravy, profesního poradenství a rodinné výchovy v přípravě dětí a mladistvých pro účinkování v dnešním náročném světě práce Sk.1.:…………… ……………………. ………………… Sk.2.:…………… ……………………. ………………… Sk.3..:………….. .……………………. ………………… Na základě analýzy poznatkového systému svého oboru konkretizujte úkoly a cíle estetické výchovy pro určitý věkový stupeň Sk.1.:…………… ……………………. ………………… Sk.2.:…………… ……………………. ………………… Sk.3..:………….. .……………………. ………………… Mohli byste začlenit výchovu ke zdravému životnímu stylu do výuky ve svém aprobačním předmětu ? Poškozuje škola zdraví ? Sk.1.:…………… ……………………. ………………… Sk.2.:…………… ……………………. ………………… Sk.3..:………….. .……………………. ………………… Zjistěte, jakých konkrétních prostředků užívají školy (alesponˇ4-5 škol) k informování rodičů a veřejnosti o své výchovně vzdělávací práci Sk.1.:…………… ……………………. ………………… Sk.2.:…………… ……………………. ………………… Sk.3..:………….. .……………………. …………………