Témata pracovních referátů : skupina 1. , 2. E.Mechlová : Připravenost studentů pro základní a střední školy PdO 4/97, s. 77-94 …………………………….. P.Urbánek : Srovnávací analýza hodnocení úrovně učitelských činností PdO 3/ 97,s.53-61 …………………………….. J.Maňák : Příprava učitelů na vedení žáků k samostatnosti a tvořivosti PdO 18-19/96, s. 33-37 ……………………………. P.Vacek : Autodiagnostika učitele PdO 18-19/96, s. 37-42 ……………………………. J.Skalková : Rozvíjet kulturu pedagogického myšlení PdO 16-17/95, s. 30-33 …………………………… Kalous – Horák :Příspěvek ke genezi učitelské profese PdO 16-17/95, s. 58-69 …………………………… St.Bendl : Problematika lidské agresivity v zrcadle manipulace a poslušnosti vůči autoritě I. PdO 1/2001, s. 58 …………………………… St.Bendl : Problematika lidské agresivity v zrcadle manipulace a poslušnosti vůči autoritě II. PdO 2/2001, s. 79 …………………………… V.Rambousek – F.Mošna : Informační výchova jako aktuální dimenze přípravy učitelů PdO 3/99, s. 17 ……………………………. J.Maňák –J.Šťáva : Funkce metod ve výuce. Metody tvořivé práce ve škole PdO 3/2001, s.4-10 ……………………………. J.Vašutová: Jak rozvíjet profesionální myšlení studentů učitelství k předmětu obecná didaktika PdO 1/98, s.13 ……………………………. J.Maňák : Dovednosti diagnostikovat aktivitu, samostatnost a tvořivost žáků z hlediska rozvoje jejich osobnosti PdO 4/98, s. 124 ……………………………. V.Švec: Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů PdO 1/02, s.63 ……………………………. Seebauerová : Kultura učení jako výuková metoda PdO 1/02, s. 27 ……………………………. M.Píšová : Fakultní učitel ? Supervizor ? Mentor? PdO 2/02, s. 27 ……………………………. J.Válková : Společenskovědní učení v primárním a nižším sekundárním vzdělávání- srovnání českého a amerického zamýšleného kurikula PdO 1/99, s. 69 …………………………….. H.Kosíková ? Kooperativní strategie v přípravě učitelů PdO 4/99, s. 24 …………………………….. J.Skalková :Vzdělávání mládeže v nových kontextech PdO 1/02, s. 18 …………………………….. L.Prokešová : Ce s emocemi ve škole ? PdO 1/01, s.:51 ……………………………. J.Havel : Rozvíjení pedagogických dovedností pohledem studentů PdO 4/01, s. 64 …………………………… V.Darmovzal : Kreativita učitele jako výrazná hodnota výchovného procesu PdO 2/97, s. 114 ………………………….. G.Rosalyn, J.Clay : Formování učitelů pro budoucnost PdO 2/99, s. 6 ………………………….. P-Urbánek : Srovnávací analýza hodnocení úrovně učitelských činností .PdO, 3/97 Str.53 – 61 P.Vacek : Autodiagnostika učitele PdO…18-19/96,str.37-42 ……………… ………………. Švec, Gregar…: Kombinace kvalitativních metod při výzkumu tacitních znalostí manažerů…………..PdO , 3/2006, s.33-39 ……………………………………………… Žilínek, M. Pedagogicko-etická podstata morálnej kreativizácie osobnosti PdO, 3/2005, s. 5-15 …………………………………………….. Činčera, J. Environmentální výchova Ale jaká? PdO, 3/2005, s. 17-23 …………………………………………….. Souček, V. Mrtodická východiska pro utváření hodnotových postojů ve školní třídě. PdO, 3/2005, s. 25-31 …………………………………………….. Mendecká, G. Rodiče, nebo učitel – spor o vedoucí roli ve výchově. PdO, 1/2005, s. 46- 51 ………………………………………………. Matýsková, D. Spolupráce rodiny a školy z pohledu rodičů a učitelů. PdO, 1/2005, s. 27 – 36 ………………………………………………….. Horváthová, K. Klíma školy. Pdo, 1/2005, s. 37 – 45 ……………………………………………………… Lukášová, H. Skryté kurikulum a jeho riziky pro profesionalizaci pojetí přípravného vzdělávání učitelů. PdO, 1/2005, s. 58 – 65 ……………………………………………………… Skalický, J.: Výchovná kompetence dalším vzdělávání pracovníků s dětmi a mládeží PdO 1/2009, s. 28-46 ………………………………………………………….. Kasíková, H.: Výukové strategie a potenciál diverzity ve třídě PdO 3/1009, s.5-23 …………………………………………………………… Wernerová, J.: Obtížnost profesních činností učitele z pohledu studentů učitelství, učitelů a oborových didaktiků PdO 3/2009, s.107-117 …………………………………………………………… Průcha, J., Švaříček, R.: Etický kodex české pedagogické vědy a výzkumu PdO 2/2009, s.89-105 …………………………………………………………..