ezinaro marketingu náhra SKavym svoienim anarey roiOKove a na podporu kojení o.z.Marnila Pavlína Kallusová Pro Katedru porodní asisten Lékařské fak o sdruženi Statistiky kojených dětí wjftjiRMtrai Vá Úl imi íMKviaagi Ani wm počtu 100 dětí při roční prohlídce ■ do 6ti týdnů................82,8% ■ 6 týdnů - 2 měsíce.......81,2% ■ 3 měsíce - 5 měsíců ... 75,6% ■ 6 měsíců a déle..........65% Nekojené děti .... 4,6% Zdroj: Laktační .. .vzbuzují dojem, že umělá výživa je rovnocennou náhradou kojení. Proto byl v roce 1981 Světovým zdrav mu i^)íTiT»TTl mim marketingem společností vyrábějíc umělá mléka. reškeré služby v systémi péče o matku a dítě by měly být v souladu s Mezinárodním kodexem marketingu náhrad ateřského mléka. Předmětem kodexu js ■ dudlíky ■ kojenecké vod y n roztoky gl ...nesmi oyi pro Marketingoví obcho kontakt s ci nesmí vyhledávat tnými ženami ... jsou si vědomé jejich katastrofálního dopadu na zdraví u miliónů dětí na celém světě. >y kodexu byly ___Ě m _ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ a z nich je Deklarace Inno valilo Světové shromáždění EU iraiPftraVr 11 ...neni jen zaieznosii siainic ý oo O pre all ■ Piškotů, sušené v i \ r i v 'O etských c Je důležité matkám poskytovat takové informace, které jsou v souladu s Kodexem. Argumenty o potřebě financí neobstojí. umístnit reklamu na cigaret Že jsme se zbláznili? U v" no, ________________, co mnohé časopisy žily z reklamy na cigarety a alkohol. Nyní umístit reklamu na cigarety a alkohol jiz zadnou redakci na raai maminKam ah u o tně nevadí" .... stejně, jako na Slovensku y nebude Hled ]SS13 íi muniKace s m ■ vyjadřování nesou odporují kodexu áhněme všichni za jeden provaz! Děkujeme všem za pozornost ...za invesuci ■ časovou ■ i finanční Těšíme se na další setkávání s vámi Kolektiv pracovníku Centra naděje a pomoci o.s.,Brno