1.CVIČENÍ Jméno studenta/tky: Vznik oxidu uhličitého Jak se mi pokus líbil? moc 1-2-3-4-5 vůbec Využití pokusu ve škole: plně 1-2-3-4-5 vůbec V jakém předmětu a v jaké třídě bych pokus použil/a (zaznač křížkem, může být i více předmětů a tříd): Předmět 3. třída 4. třída 5. třída vlastivěda přírodověda jiný - jaký Změnil/a bych něco na pokusu? Ano -- Ne Co by to bylo? ................................................................................................. Šumivý prášek Jak se mi pokus líbil? moc 1-2-3-4-5 vůbec Využití pokusu ve škole: plně 1-2-3-4-5 vůbec V jakém předmětu a v jaké třídě bych pokus použil/a (zaznač křížkem, může být i více předmětů a tříd): Předmět 3. třída 4. třída 5. třída vlastivěda přírodověda jiný - jaký Změnil/a bych něco na pokusu? Ano -- Ne Co by to bylo? ................................................................................................. Rozpouštění cukru Jak se mi pokus líbil? moc 1-2-3-4-5 vůbec Využití pokusu ve škole: plně 1-2-3-4-5 vůbec V jakém předmětu a v jaké třídě bych pokus použil/a (zaznač křížkem, může být i více předmětů a tříd): Předmět 3. třída 4. třída 5. třída vlastivěda přírodověda jiný - jaký Změnil/a bych něco na pokusu? Ano -- Ne Co by to bylo? ................................................................................................. Obláčky dýmu pod vodou Jak se mi pokus líbil? moc 1-2-3-4-5 vůbec Využití pokusu ve škole: plně 1-2-3-4-5 vůbec V jakém předmětu a v jaké třídě bych pokus použil/a (zaznač křížkem, může být i více předmětů a tříd): Předmět 3. třída 4. třída 5. třída vlastivěda přírodověda jiný - jaký Změnil/a bych něco na pokusu? Ano -- Ne Co by to bylo? ................................................................................................. Umí jehla plavat? Jak se mi pokus líbil? moc 1-2-3-4-5 vůbec Využití pokusu ve škole: plně 1-2-3-4-5 vůbec V jakém předmětu a v jaké třídě bych pokus použil/a (zaznač křížkem, může být i více předmětů a tříd): Předmět 3. třída 4. třída 5. třída vlastivěda přírodověda jiný - jaký Změnil/a bych něco na pokusu? Ano -- Ne Co by to bylo? ................................................................................................. Zázračný kapesník Jak se mi pokus líbil? moc 1-2-3-4-5 vůbec Využití pokusu ve škole: plně 1-2-3-4-5 vůbec V jakém předmětu a v jaké třídě bych pokus použil/a (zaznač křížkem, může být i více předmětů a tříd): Předmět 3. třída 4. třída 5. třída vlastivěda přírodověda jiný - jaký Změnil/a bych něco na pokusu? Ano -- Ne Co by to bylo? ................................................................................................. Dělení přírodních barviv Jak se mi pokus líbil? moc 1-2-3-4-5 vůbec Využití pokusu ve škole: plně 1-2-3-4-5 vůbec V jakém předmětu a v jaké třídě bych pokus použil/a (zaznač křížkem, může být i více předmětů a tříd): Předmět 3. třída 4. třída 5. třída vlastivěda přírodověda jiný - jaký Změnil/a bych něco na pokusu? Ano -- Ne Co by to bylo? ................................................................................................. 2.CVIČENÍ Jméno studenta/tky: Indikace kyselin a zásad Jak se mi pokus líbil? moc 1-2-3-4-5 vůbec Využití pokusu ve škole: plně 1-2-3-4-5 vůbec V jakém předmětu a v jaké třídě bych pokus použil/a (zaznač křížkem, může být i více předmětů a tříd): Předmět 3. třída 4. třída 5. třída vlastivěda přírodověda jiný - jaký Změnil/a bych něco na pokusu? Ano -- Ne Co by to bylo? ................................................................................................. Výroba škrobu z brambor Jak se mi pokus líbil? moc 1-2-3-4-5 vůbec Využití pokusu ve škole: plně 1-2-3-4-5 vůbec V jakém předmětu a v jaké třídě bych pokus použil/a (zaznač křížkem, může být i více předmětů a tříd): Předmět 3. třída 4. třída 5. třída vlastivěda přírodověda jiný - jaký Změnil/a bych něco na pokusu? Ano -- Ne Co by to bylo? ................................................................................................. Lepidlo na papír Jak se mi pokus líbil? moc 1-2-3-4-5 vůbec Využití pokusu ve škole: plně 1-2-3-4-5 vůbec V jakém předmětu a v jaké třídě bych pokus použil/a (zaznač křížkem, může být i více předmětů a tříd): Předmět 3. třída 4. třída 5. třída vlastivěda přírodověda jiný - jaký Změnil/a bych něco na pokusu? Ano -- Ne Co by to bylo? ................................................................................................. Barvení škrobu jodem Jak se mi pokus líbil? moc 1-2-3-4-5 vůbec Využití pokusu ve škole: plně 1-2-3-4-5 vůbec V jakém předmětu a v jaké třídě bych pokus použil/a (zaznač křížkem, může být i více předmětů a tříd): Předmět 3. třída 4. třída 5. třída vlastivěda přírodověda jiný - jaký Změnil/a bych něco na pokusu? Ano -- Ne Co by to bylo? ................................................................................................. Rozklad ovoce Jak se mi pokus líbil? moc 1-2-3-4-5 vůbec Využití pokusu ve škole: plně 1-2-3-4-5 vůbec V jakém předmětu a v jaké třídě bych pokus použil/a (zaznač křížkem, může být i více předmětů a tříd): Předmět 3. třída 4. třída 5. třída vlastivěda přírodověda jiný - jaký Změnil/a bych něco na pokusu? Ano -- Ne Co by to bylo? .................................................................................................