Témata pracovních referátů St.Bendl : Problematika lidské agresivity v zrcadle manipulace a poslušnosti vůči autoritě I. PdO 1/2001, s. 58 A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… St.Bendl : Problematika lidské agresivity v zrcadle manipulace a poslušnosti vůči autoritě II. PdO 2/2001, s. 79 A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… J.Maňák –J.Šťáva : Funkce metod ve výuce. Metody tvořivé práce ve škole PdO 3/2001, s.4-10 A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… J.Maňák : Dovednosti diagnostikovat aktivitu, samostatnost a tvořivost žáků z hlediska rozvoje jejich osobnosti PdO 4/98, s. 124 ……………………………. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… V.Švec: Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů PdO 1/02, s.63 ……………………………. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Seebauerová : Kultura učení jako výuková metoda PdO 1/02, s. 27 ……………………………. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… M.Píšová : Fakultní učitel ? Supervizor ? Mentor? PdO 2/02, s. 27 ……………………………. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… H.Grecmanová :Pojetí školního klimatu ve vědecké literatuře PdO 1/98, s. 27 …………………………….. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… J.Válková : Společenskovědní učení v primárním a nižším sekundárním vzdělávání- srovnání českého a amerického zamýšleného kurikula PdO 1/99, s. 69 …………………………….. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… J.Skalková :Vzdělávání mládeže v nových kontextech PdO 1/02, s. 18 …………………………….. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… L.Prokešová : Ce s emocemi ve škole ? PdO 1/01, s.:51 ……………………………. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… J.Havel : Rozvíjení pedagogických dovedností pohledem studentů PdO 4/01, s. 64 …………………………… A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… V.Darmovzal : Kreativita učitele jako výrazná hodnota výchovného procesu PdO 2/97, s. 114 ………………………….. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… G.Rosalyn, J.Clay : Formování učitelů pro budoucnost PdO 2/99, s. 6 ………………………….. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… E.Mechlová : Připravenost studentů učitelství pro základní a střední školy PřF OU 26/3 k učitelskému povolání……………… …..PdO 4/97, str. 77-94 A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… P-Urbánek : Srovnávací analýza hodnocení úrovně učitelských činností ..PdO, 3/97 26.3. Str.53 – 61 A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… P.Vacek : Autodiagnostika učitele ……………… ……………….PdO…18-19/96,str.37-42 26.3. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Nekvapilová, I. : Výchova jako cesta formování profesní identity, ….PdO 4/2004, s.57-64 …………………………………………… A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Světlík, J.: Vliv kulturních dimenzí na řízení školy. ………………..PdO 4/2004, s. 31-46 …………………………………………… A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Štětovská, I. : Změny v roli učitele – nové akcepty v přípravě pro profesi…..PdO2/2004, s.12-18 ………………………………………… A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Kučerová, S.: Kam se poděly hodnoty?....PdO 3/2005, s.2-5 …………………………………………… A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Souček, V.: Metodická východiska pro utváření hodnotových postojů ve školní třídě………….PdO 3/2005.s. 25-33 …………………………………………… A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Procházka, M.: Příprava pedagogů na realizaci prevence na základních školách……………………PdO.3/2005.s.95-98 …………………………………………… A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Matýsková, D.: Spolupráce rodiny a školy z pohledu rodičů a učitelů. …….PdO1/2005……..s.27 – 37 …………………………………………… A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Horvátová, K.: Klima školy. ………..PdO 1/2005.s. 37-46 …………………………………………… A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Mendecká, G.: Rodiče, nebo učitel – spor o vedoucí roli ve výchově …………………………………………… A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Bendl, S.“ Reinterpretace kázně v současné škole. ………PdO 2/2005 ……s. 2-15 …………………………………… A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Machů, E.: Nadané děti, jejich identifikace a zařazení do vzdělávacího programu. .PdO 2/2005……s. 22-35 ………………………………………….. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Spilková, V.: Současné proměny vzdělávání učitelů v zemích Evropské unie…PdO 2/2002………..s. 44-55 …………………………………………… A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Navrátil, S., Mattioli, J.: Školní podmínky pro přístup žáků k učivu jako k instrumentu řešení životních problémů. PdO 2/2002.s.92-99 …………………………………… A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Seebauerová, R.: Kultura učení jako výuková metoda (kritické poznámky k otázce metod).PdO1/2002………s. 35-46 ………………………………….. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Skalková ,J,: Vzdělávání mládeže v nových kontextech. PdF 1/2002……s. 18-31 …………………………………… A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Švec, V.: Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů. PdO1/2002.s.63-83 …………………………………… A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Kohoutek, R.: Závady a poruchy chování dětí a mládeže. PdO 1/2002.s. 83-99 …………………………………… A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Kakáčová, B.: Reflexia v procese stávania sa učitelom. PdO 3/2003…………s. 44-55 ……………………………….. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Kašpárková, J.: Některé další faktory podílející se na tvorbě vyučovacího klimatu. PdO 3/2003 …s. 55-62 ………………………………….. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Frynta, Z.: Nadání a škola ve výsledcích výzkumu PISA-2000. PdO 3/2003..s. 86-96 …………………………………. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Cipro, M.: Úvaha o výchově sociálně hendicapovaných skupin. PdO 2/2001…s.40-53 …………………………………… A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Balvín, J.: Romové a sociální pedagogika. PdO 2/2001.s. 61-71. …………………………… A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Muhlpacher, P.: Gerontagogika- vzdělávání ve stáří a ke stáří. PdO 2/2002.s.90-111 ……………………………. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Šťáva, J.: Metody tvořivé práce ve škole. PdO 3/2001.s 8-11 ……………………………. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Saliger, R.: Jak dál v prevenci závislostí u dětí a mládeže?...PdO 4/1999.s. 58-67 ……………………………. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Pařízek, V.: Perspektivy vzdělávání. PdO 4/1999..s.17-24 ……………………………. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… Šimíčková, H.: Transformace české školy a integrované vyučování. PdO 2/2005.s.43-53 ……………………………. A 1…………………………… A 2…………………………… B 1 …………………………..- B 2 …………………………… …………………………….