LITERATURA POŽADAVKY K ZAKONČENÍ SEMESTRU V PŘEDMĚTU „ TEORIE VÝCHOVY A ŘEŠENÍ VÝCHOVNÝCH PROBLÉMŮ“ w ÚČAST NA SEMINÁŘÍCH JE POVINNÁ ……………………………………..…max. 20 bodů maximální zaujetí a rozvinutí diskuse……………………..20 bodů (Zpracování PC,didakt.technika a komentář ke studiím v PdO ) w 2) SAMOSTATNÉ VYSTOUPENÍ V ODBORNÉ DISKUSI SAMOSTATNÉ VYSTOUPENÍ V ODBORNÉ DISKUSI w E.Mechlová : Připravenost studentů pro základní a střední školy w PdO 4/97, s. 77-94 …………………………….. w P.Urbánek : Srovnávací analýza hodnocení úrovně učitelských činností w PdO 3/ 97,s.53-61 …………………………….. w J.Maňák : Příprava učitelů na vedení žáků k samostatnosti a tvořivosti w PdO 18-19/96, s. 33-37 ……………………………. w P.Vacek : Autodiagnostika učitele w PdO 18-19/96, s. 37-42 ……………………………. w J.Skalková : Rozvíjet kulturu pedagogického myšlení w PdO 16-17/95, s. 30-33 …………………………… w Kalous – Horák :Příspěvek ke genezi učitelské profese w PdO 16-17/95, s. 58-69 …………………………… w St.Bendl : Problematika lidské agresivity v zrcadle manipulace a poslušnosti vůči autoritě I. w PdO 1/2001, s. 58 …………………………… w St.Bendl : Problematika lidské agresivity v zrcadle manipulace a poslušnosti vůči PODMÍNKA PRO ZAPSÁNÍ ZÁPOČTU w ZPRACOVÁNÍ SEMINÁRNÍ PRÁCE…………………………40 bodů PODMÍNKA PRO ZAPSÁNÍ ZÁPOČTU n výzkumný charakter v rovině výzkumných technologií…………………………………………...40 bodů n kombinace teoretického zamyšlení a výzkumné podpory.………….................…………..……..30 bodů n teoretické zpracování zvolené problematiky ….. ……………………………………………………….…20 bodů Prezentace vlastní AKTIVITY, její analýza……………………….20 bodů (dílčí zadané úkoly do semináře) w MAXIMÁLNÍ OCENĚNÍ SAMOSTATNÉ A KVALITNÍ AKTIVITY …………………………………..100 BODŮ Z k o u š k a – ústní forma w OTÁZKA z Teorie výchovy a řešení výchovných problémů …………………………………………..15 BODŮ w ODBORNÝ VÝRAZ …………………………………………….5 BODŮ