Hodnocení IVP O hodnocení obecně l co nejvíce konkrétní (všeobecné formulace eliminovat) l co nejvíce odpovídat skutečnému stavu l pozitivní popis (ne eto dg.: problémy v chov. doplnit do zvláštní přílohy. Eto dg.: psát přímo) l slouží pro mapování plnění IVP, posun žáka. l u žáka ZŠ je přikládáno k vysvědčení 1. Hlavička l Školní rok l Jméno a příjmení l Datum narození l Bydliště l Diagnóza l Název a adresa zařízení l Třída l Třídní učitel/ka l Učební dokumenty l Asistent pedagoga Hodnocení priorit l A. Velmi pokročil/a l B. Pokročil/a (konkrétně v jaké oblasti) l C. Mírně pokročil/a l D. Nepokročil/a (zaměřit se na to, co nyní umí. Hledat proč – špatně stanovené priority?) l E Stav nezměněn (proč?) Hodnocení vytýčených kompetencí asistenta pedagoga l Spolupráce s třídním učitelem, odbornými pracovníky l Spolupráce s rodiči l Angažovanost při řešení problémových situací l Informovanost l Dodržování kompetencí Hodnocení obsahu IVP l Sociální chování – vztah k dospělým, dětem, neznámým lidem l Komunikace – verbální, neverbální, metakomunikace l Sebeobsluha l Pracovní dovednosti l Volný čas – výjimečné zájmy, schopnosti, trávení Vč ve škole (přestávky, volné hodiny) a mimo školu (má-li škola informace) Hodnocení jednotlivých předmětů Kritéria: l Dominantní směr rozvoje (prognóza) l Motivace l Chování v daném předmětu Další informace l Doplňující informace o žákovi l Spolupráce s poradenským pracovištěm l Spolupráce s rodinou Hodnoťte objektivně: četnost konzultací, při jakých příležitostech – Třídní schůzky, problémové situace Příloha l Problémy v chování a jejich řešení - u neeto dg. l Zdokumentované problémy v chování – u eto dg. (dokumentace není přímo, ale je odkaz na KL, možnost nahlédnutí)