Důležitost výběru barev a písma ukázky ) Speciálně pedagogické vývojové fáze • Školský systém - exkluze • Školský systém- segregace - speciální školství • Školský systém - integrace - žáci se speciálními vzdělávacími potřebami • Diferencovaná škola pro všechny - inkluze Speciálně pedagogické vývojové ■ • Školský systém - exkluze m Školský systém- segregace -speciální školství Školský systém - integrace - žáci se speciálními vzdělávacími potřebami Diferencovaná škola pro všechny -inkluze Speciálně pedagogické vývojové fáze Školský systém — exkluze V Školský systém- segregace v Školský systém - integrace vzdělávacími potřebami — speciální školství — žáci se speciálními diferencovaná škola pro všechny - inkluze peciálně pedagogické vývojov uze m- segregace eciální škol 3D kolský systém - integrace - žáci s ■ ciálními vzdělávacími potřebami Speciálně pedagogické vývojov Školský systém - exkluze Školský systém- segregace - speciální školství Školský systém - integrace - žáci se speciálními vzdělávacími potřebami Diferencovaná škola pro všechny - inkluze ■ Školský systém - exkluze ■ Školský systém- segreg - speciální Školský systém - integrace - žáci se speciálními vzdělávacími potřebami Diferencovaná škola pro všechny - inkluze Speciálně pedagogické vývojové fáze • Školský systém - exkluze • Školský systém- segregace - speciální školství • Školský systém - integrace - žáci se speciálními vzdělávacími potřebami • Diferencovaná škola pro všechny -inkluze Speciálně pedagogické vývojové fáze Školský systém - exkluze Školský systém- segregace - speciální školství Školský systém - integrace - žáci se speciálními vzdělávacími potřebami Diferencovaná škola pro všechny - inkluze Speciálně pedagogické vývojové fáze ■ Školský systém - exkluze ■ Školský systém- segregace -speciální školství ■ Školský systém - integrace - žáci se speciálními vzdělávacími potřebami ■ Diferencovaná škola pro všechny -inkluze Speciálně pedagogické vývojové fáze D Školský systénrexkluze D Školský systém- segregace - speciální Mškolství ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^H D Školský systém - integrace - žáci se speciálními vzdělávacími potřebami D Diferencovaná škola pro všechny - inkluze olský systém - exkluz ítL Školský systém - integrace dělávacími potřebami Diferencovaná ákola uro r\ ciámí školství - žáci se speciálními f olský systém - exkluz ítL Školský systém - integrace dělávacími potřebami Diferencovaná ákola uro r\ ciámí školství - žáci se speciálními f - exk uze Školský syste Školský systém- segregace - speciální škol Školský systém - integrace - žáci se speciálními vzdělávacími potřeb kola pro vsoohn ■ Školský systém - integrace - žáci speciálními vzdělávacími potřebami ■ Diferenc klu 'RH <~OV ována sr.ola pro vsscj Doplňkové barvy Doplňková barva: taková barva, která původní barvě chybí do sede ci bíle doplňkové barvy lahodí lidskému oku a vytvářejí příjemný barevný kontrast Doplňkové barvy jsou tedy barvy na úhlopříčce RGB krychle: Doplňkové barvy Doplňková barva: taková barva, která původní barvě chybí do sede ci bíle doplňkové barvy lahodí lidskému oku a vytvářejí příjemný barevný kontrast Doplňkové barvy jsou tedy barvy na úhlopříčce RGB krychle: RGB=255,255,0 RGB=255,255,255 RG6-255AG RGB=0, 255,255 RGB=0A0 Intenzita světla modrého (0..255} RGB=Qr0,2S5 {■■' Šmíd htaím jp4rpLTOľ£-a«£há«i uudh» ůsrvsirá Ikt ua, h iiŕ J9 dopi ň! o ^ ta iCTua. ňkové barvy Doplňkové barvy pMpM"í?ifí + flii.roví ■ modrá. aJé + íCJ-jTti" cslai>íi. [*:-|dľil ü uíi bíTva -di.tÍL Doplňt&rä barva -iaihjituuÍi Barevny a tonálri kontrast BiV-ttrtlgf ftftlflKYtf - ÍJÍHYíl ft HÜ ifctf hláfc Mralrélnf- Žhitá ti naliti iiMi Mfc iCTentf,,1* tmi M T^iitÉi hwiftrctf ab g abc abc ,J U "-J ab c abc Speciálně pedagogické vývojové fáze • Školský systém - exkluze • Školský systém- segregace - speciální školství • Školský systém - integrace - žáci se speciálními vzdělávacími potřebami • Diferencovaná škola pro všechny -i n kluže Speciálně pedagogické vývojové fáze Školský systém - exkluze Školský systém- segregace - speciální školství Školský systém - integrace - žáci se speciálními vzdělávacími potřebami Diferencovaná škola pro všechny -inkluze Speciálně pedagogické vývojové fáze Školský systém - exkluze Školský systém- segregace - speciální školství Školský systém - integrace - žáci se speciálními vzdělávacími potřebami Diferencovaná škola pro všechny -inkluze Speciálně pedagogické vývojové fáze • Školský systém - exkluze • Školský systém- segregace - speciální školství • Školský systém - integrace - žáci se speciálními vzdělávacími potřebami • Diferencovaná škola pro všechny -i n kluže Speciálně pedagogické vývojové fáze • Školský systém - exkluze • Školský systém- segregace - speciální školství • Školský systém - integrace - žáci se speciálními vzdělávacími potřebami • Diferencovaná škola pro všechny -i n kluže Speciálně pedagogické vývojové fáze Školský systém - exkluze Školský systém- segregace - speciální školství Školský systém - integrace - žáci se speciálními vzdělávacími potřebami Diferencovaná škola pro všechny -inkluze Speciálně pedagogické vývojové fáze • Školský systém - exkluze • Školský systém- segregace - speciální školství • Školský systém - integrace - žáci se speciálními vzdělávacími potřebami • Diferencovaná škola pro všechny -i n kluže Působení barev Některé barvy jsou teplé, jiné chladné, veselé nebo smutné atd. Intenzita barev Čím intenzivnější je barevný odstín (jasná červená až žlutá), tím menší může být plocha, na níž je použita. Tento nepříjemný efekt „silových" barev lze odstranit zvýšením tonálního kontrastu (projeví se zmenšením nasycení jasného odstínu). Nadpisy První řádek nadpisu Druhý řádek Druhý