Poznámky ke cvičení: D. Trčková Cvičení: č.3 – úroveň ZŠ – nepřesné, bez použití základní literatury; prezentace – opět úvod chybně, jinak vybrané zdařile Z. Vránová Cvičení- discipliny popsány podrobně, vliv přírody na člověka slabě a neodborně; cvičení ke zkoušení hodnotím kladně; Prezentace k ped. praxi – pokud prezentujete jakýkoliv kontinent, udělejte v něm základní poledníky a rovnoběžky - odvíjí se podle nich i přírodní podmínky.. M. Suchá Cvičení – z didaktiky geografie tam je pouze cvičení č. 1 Ped.praxe – je podrobná, ale budete si muset udělat jasno o cílech, zejména těch vyšších, zeměpis není o popisu – popsat FG složky a SG složky, ale o nalézání vztahů mezi nimi J. Jakubcová Cvičení – bez poznámek Ped.praxe – u některých příprav je třeba mít jasno, co jsou to cíle, kompetence či dovednosti a jak vymezit pojmy…, deník je kvalitní R. Bartoš Cvičení – bez připomínek, pouze ve cvičení 3 chybí vliv přírody na člověka, což je pro totocvičení podstatné, prezentace dobrá, cvičení navíc - podrobné Pe. praxe – stručné, kvalitní M. Bártová Cvičení – dobré až opět na nekonkrétní vlivy přírody na člověka Prezentace – stačilo by méně textu, samostatná práce –dobré M. Čermáková Cvičení – část 2 – v pořádku, část 3 – vlivy opět nekonkrétní, nepoužívejte Wikipediii, ale odbornou literaturu!!! , prezentace – dobré H. Nováková Cvičení – podrobné, ale opět ty vlivy na člověka – nekonkrétní; prezentace zdařilá, ale chybí použité zdroje!!! P. Kunovjánková Cvičení- podrobné, dobré, vliv přírody na člověka opět nekonkrétní, je třeba uvádět zdroje, ze kterých čerpáte. M. Hladíková Cvičení – podrobné, ale už jednou se tam objevilo ve cvič. Č. 3 ve vlivu člověka na litosféru něco o půdě – pedosféra není litosféra a měli jste se zabývat vlivem přírody na člověka. Překlad článku hodnotím kladně. R. Smetanová Cvičení – opět cvičení č. 3 nedotažené, jinak dobré. Prezentace podrobná a pěkná, mohlo by být méně textu a na závěr kontrolní test. Ped. praxe – v pořádku, je třeba si pohrát s cíly. P. Kučera Cvičení – opět rozvést cvič. č. 3. Prezentace dobrá, ale u map světa bych doplnil hlavní rovnoběžky a poledníky, je tam hodně textu. T. Ficová Cvičení – 3 – lépe argumentovat, prezentace struční, málo schemat. M. Macková Cvičení – opět č. 3 – argumentace, prezentace – dobré. H. Majdová Cvičení – dobré, připomínka stejná jako u ostatních. Prezentace – dobré – doplnit o zdrojovou literaturu. R. Chytil Cvičení – opět stejná připomínka, prezentace podnětná, je třeba jen doplnit zdroje. I. Martincová Cvičení – kladně hodnotím cvičení i prezentaci, kde používáte vlastní komentáře. Pozor však na odbornou stránku, někdy ujede. Ped. praxe – v pořádku. J. Mužík Cvičení – velmi přehledně zpracované. Prezentace – mohlo by být více obrázků, v závěru literatura. Ped. praxe – bez připomínek, velmi dobře zpracované. J. Opatřilová Cvičení – v pořádku, dobře zpracované, prezentace – podrobná, je třeba doplnit zdroje a uspořádat možná do dvou prezentací. M. Panský Cvičení – velmi dobře a přehledně zpracované, jsou zde přehledně uvedené konkrétní vlivy přírody na člověka, je to vždy věcně provázané i vzhledem k ostatním složkám přírody. J. Pařík Cvičení v pořádku. Č. 3 opět by mohla být lepší argumentace, prezentace pěkná – doplnit zdroje. Ped. praxe – velmi podrobná a dobře zpracovaná. S. Šindler Cvičení i prezentace – dobře zpracované, prezentace podnětná, chce to opět citovat zdroje. E. Slavíčková Cvičení – opět se budeme muset zaměřit na vyvozování vlivů, prezentace je jen slovní, mapa není pro vysvětlení příliš přehledná, jedná se o náročné téma na pochopení. M. Špirit Cvičení – stručné – dobré, prezentace vhodná – chybí opět zdroje. J. Šrámek Cvičení – velmi přehledně zpracované, promyšlené, prezentace podrobná,kvalitně odborně zpracovaná, vhodná do několika hodin i ke vracení se k jednotlivým obrázkům v učivu v dalších ročnících. Je třeba ji diferencovat do jednotlivých ročníků.