‹#› 1 Individuální vzdělávací plán Směrnice k integraci dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ‹#› 2 Směrnice k integraci dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami č.j.: 13 710/2001-24 ze dne 6.6.2002 •Kdo zpracovává •třídní učitel nebo učitel vyučovacího předmětu, •případně s výchovným poradcem, školním speciálním pedagogem, školním psychologem •Spolupracuje •odborník poradenského zařízení, •zákonný zástupce žáka •žák v případě jeho zletilosti ‹#› 3 Postupné kroky IVP • Identifikace potíží v učení –Ø - potíže žáka probrat s rodiči –Ø - pokusit se obtíže překonat v rámci běžné výuky – - období cílené pomoci časově předem limitovat –Konzultace s koordinátorem podpory žáků – - zajištění podpory uvnitř školy ‹#› 4 Postupné kroky IVP 2 •Konzultace s podpůrnými servisy v okolí školy –Povolení rodičů •Doporučení externích odborníků –Ustavení konzultanta ‹#› 5 Kdy • Před nástupem žáka do školy, • Nejpozději jeden měsíc po nástupu žáka do školy • • Doplňován v průběhu celého školního roku •